eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Nysa: Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową
Numer ogłoszenia: 322612 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Nysie , ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4332471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową - Ilość osób do przeszkolenia - 12 z zabezpieczoną grupą rezerwową (2 osoby) - Ilość kursów : 1 (jeden) - Ilość godzin kursu co najmniej 130 godzin zajęć dydaktycznych w tym: 20 godz. zajęć teoretycznych (godz. lekcyjna 45 min.) 20 godz. zajęć z aktywizacji zawodowej (godz. lekcyjna 45 min) 90 godz. zajęć praktycznych (godz. zegarowa 60 min) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac na stanowisku Malarza Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w zgodzie z porządkiem wewnętrznym jednostki, w dni od poniedziałku do piątku w godzinach: zajęcia teoretyczne 7.45 - 13.30 i 14.45-19.00; zajęcia praktyczne 7.45-13.15 i 14.45-19.00 Kurs powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a blok programowy w zakresie zajęć teoretycznych powinien zawierać następujące minimum: - Kolorystyka użytkowa: koło barw, mieszanie barw, barwy harmonijne, kontrastowe, załamania, ściemnianie, rozjaśnianie, - Spoiwa, rodzaje i charakterystyka, - Zaprawy, rodzaje i charakterystyka, - Pigmenty i rozpuszczalniki, - Spoiwa malarskie, - Gotowe wyroby malarskie do wykonywania powłok klejowych, emulsyjnych i olejnych, - Farby żywiczne i nitrocelulozowe, - Zasadnicze czynności występujące w robotach malarskich, - Rodzaje technik malarskich, zasady doboru techniki malarskiej, - Pędzle i szczotki. Wałki malarskie i dekoracyjne, - Narzędzia do przygotowania podłoża. Aparaty do natrysku mechanicznego, - Malowanie techniką wapienną. Przygotowanie podłoża, przygotowanie farby wapiennej, - Wykonanie powłoki wapiennej, - Malowanie techniką kazeinową. Przygotowanie podłoża, przygotowanie farb, - Wykonanie powłoki kazeinowej, - Malowanie techniką klejową, przygotowanie podłoża, przygotowanie farby klejowej, - Wykonanie powłoki klejowej, - Wady powłok klejowych i odbiór robót, - Przygotowanie podłoża pod powłoki emulsyjne, wykonanie powłoki emulsyjnej, - Wady powłok emulsyjnych i odbiór robót, - Przygotowanie podłoża pod powłoki olejne, wykonanie powłoki olejnej, - Wady powłok olejnych i odbiór robót, - Wykonanie powłok lakierniczych, - Techniki zdobienia powłok malarskich, - Zasady doboru barw, zasady podziału kolorystycznego powierzchni, barwy w zakładach przemysłowych, - Podstawowe obowiązki pracowników w zakresie BHP, - BHP przy transporcie materiałów oraz podczas prac na drabinach, pomostach i rusztowaniach W zakresie zajęć praktycznych kursant powinien wykonywać następujące prace: - Przygotowanie materiałów i narzędzi do wykonania powłok malarskich, - Mycie i usuwanie starej powłoki klejowej, - Naprawa podłoża, - Usuwanie plam na powierzchni tynku, - Mycie sufitu, - szpachlowanie i osadzanie kołków rozporowych pod elementami wykończenia, - gruntowanie sufitu i ścian, - wykonanie powłoki olejnej w holu - lamperii, - dopasowanie farby, wyznaczanie linii podziału barw, - wykonanie powłoki w dwóch warstwach, przygotowanie farby klejowej, - malowanie klejowe sufitu w dwóch warstwach, - przygotowanie powierzchni drzwi i ościeżnic do malowania olejnego, - wykonanie powłoki olejnej na drzwiach i ościeżnicach, - przygotowanie powierzchni kaloryfera do malowania olejnego, - wykonanie powłoki olejnej na kaloryferach, - przygotowanie i wykonanie powłoki klejowej, - przygotowanie powierzchni i malowanie emulsyjne, - przygotowanie powierzchni pod malowanie wapienne, wykonanie powłoki wapiennej, - porządkowanie pomieszczenia po malowaniu, - odbiór robót, sprawdzenie jakości wykonanych prac, Wykonawca w oparciu o powyższe minimum programowe, przed rozpoczęciem kursu przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622 z późń. zm.). Zajęcia części teoretycznej odbywać się będą w salach wykładowych na terenie Zakładu Karnego w Nysie, natomiast zajęcia praktyczne na wskazanych pomieszczeniach na obiekcie Zakładu Karnego w Nysie. Powierzchnia pomieszczeń na których odbywać się będą zajęcia praktyczne wynosi: - powierzchnia sufitów - 240 m2 - powierzchnia ścian (emulsja)- 270 m2 - powierzchnia ścian (olejna, lamperia) - 220 m2 - stolarka okienna drewniana, zespolona - 10 m2 - drzwi stalowe (olejna) - 20m2 - kraty stalowe (olejna) - 30m2 - stolarka drzwiowa drewniana (olejna) - 80m2 - grzejniki żeliwne żeberkowe (olejna) - 25 m2 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wstępny harmonogram kursu Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia uczestnikom kursu niezbędne narzędzia, sprzęt, odzież ochronną i środki ochrony indywidualnej (komplet odzieży roboczej i ochronnej tj.: obuwie, rękawice, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem), które po zakończeniu kursu przechodzą na własność uczestnika oraz taką ilość sprzętu, materiałów, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastrzeżeniem, że ich wartość nie przekroczy 40% wartości kursu. Środki, materiały zużywalne (farby) zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Koszty transportu sprzętu i narzędzi własnych Wykonawcy, wykorzystywanych podczas zajęć praktycznych, leżą po jego stronie. Wykonawca zapewnia materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ilości, umożliwiającej wykonanie nowej powłoki malarskiej na wskazanym pomieszczeniu przez wszystkich uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rusztowanie na kółkach oraz odpowiedniej grubości folię lub tekturę falistą dla właściwego zabezpieczenia powierzchni wykładziny sali gimnastycznej Dodatkowo na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu od NNW (14 osób z czego 2 osoby będą stanowiły grupę rezerwową Wykonawca zapewni badania lekarskie z zakresu medycyny pracy w tym badania uprawniające do pracy na wysokości ( zgodnie z § 105. 1. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 26 września 1997 r.D. U. Nr 129 poz. 844 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy) dla 14 osób, z czego 2 osoby będą stanowiły grupę rezerwową , która zabezpieczy realizację kursu, zapewniając objęcie działaniami szkoleniowymi niezmiennie 12 osobową grupę osadzonych biorących udział w kursie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert oraz spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nysie ul. T. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa - osoba do kontaktu Radosław Jagieło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Brama Główna/sekretariat Zakładu Karnego w Nysie ul. T. Kościuszki 4a 48-300 Nysa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.