eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusów będących na ewidencji JW 4809 w Zegrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Zegrze: Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusów będących na ewidencji JW 4809 w Zegrzu
Numer ogłoszenia: 32258 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 , ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusów będących na ewidencji JW 4809 w Zegrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusów w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji JW 4809 w Zegrzu. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie powiatu legionowskiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 5 km od granic administracyjnych. Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy oraz zatwierdzeniu przez Zamawiającego sporządzonego przez Wykonawcę specyfikacji naprawczej. W szczególnych przypadkach usługa wykonywana będzie w Jednostkach Wojskowych zlokalizowanych w miejscowościach: Warszawa - Wesoła, Przasnysz, Kazuń, Zegrze, Białobrzegi, Ostrów Mazowiecka. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przy pomocy lawety - pojazdu przeznaczonego do wykonania usługi objętej umową do miejsca wykonywania usługi, w terminie 24 godzin od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia zapis dotyczy wyłącznie Części I. W przypadku unieruchomienia pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy pojazdu w Jednostce Wojskowej wskazanej przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia za dojazd. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji po wykonanej naprawie Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: dla Części I: co najmniej 6 zadaszonymi stanowiskami naprawczymi, w tym, co najmniej 4 stanowiskami posiadającymi podnośnik dopasowany do pojazdów o masie całkowitej, co najmniej 2,5 t, co najmniej 1 urządzeniem kontrolno-diagnostycznym z aktualnymi bazami danych, umożliwiające przeprowadzenie usługi zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu, co najmniej 1 stanowiskiem lakierniczym, Zamawiający wymaga, aby pojazdy oczekujące na naprawę były przechowywane na terenie: ogrodzonym, o utwardzonej nawierzchni (poprzez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, kostka brukowa wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.), strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych, powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min. 8 pojazdów. dla Części II: co najmniej 4 zadaszonymi stanowiskami naprawczymi, w tym, co najmniej 2 stanowiskami posiadającymi kanał obsługowy oraz jedno stanowisko z podnośnikiem kolumnowym, co najmniej 1 stanowiskiem lakierniczym, Zamawiający wymaga, aby pojazdy oczekujące na naprawę były przechowywane na terenie: ogrodzonym, o utwardzonej nawierzchni poprzez utwardzenie należy rozumieć wyasfaltowanie, kostka brukowa wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp. strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych, powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min. 6 pojazdów ciężarowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: dla Części I osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym minimum: jedną osobą posiadającą kwalifikacje do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm. trzema osobami posiadającymi kwalifikacje mechanika samochodowego, jedną osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego, jedną osoba posiadającą kwalifikacje lakiernika dla Części II osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym minimum: jedną osobą posiadającą kwalifikacje elektryka, jedną osobą posiadającą kwalifikacje lakiernika, dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje mechanika samochodowego, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 8 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną, opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum dla: Część I - 250 000,00 zł, Cześć II - 250 000,00 zł, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC przez cały okres trwania umowy. W przypadku składania oferty na kilka Części, wartość polisy winna być nie mniejsza niż suma wartości polis dla tych części. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. W Formularzu ofertowym Załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego. Sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: dokumenty wspólne, takie jak: formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik Wykonawców, w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany, jako jeden podmiot jedna jednostka organizacyjna dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot, dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym imieniu, kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. Zamawiający, dopuszcza również poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną zarówno przez lidera pełnomocnika do reprezentowania wykonawców na podstawie stosownego umocowania w tym zakresie. Lider - pełnomocnik, chcąc właściwie poświadczyć dokumenty partnera za zgodność z oryginałem, powinien posiadać umocowanie do działania w imieniu partnera, w tym także do poświadczania za zgodność z oryginałem składanych w jego imieniu dokumentów. Przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. Wymagane jest, aby Wykonawca swoją ofertę złożył m.in. na wypełnionym i podpisanym Formularzu ofertowym z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć następujące dokumenty: Pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt. 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział V niniejszej SIWZ. Oświadczenie w trybie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i umową - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220,Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 318A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220, kancelaria jawna pokój nr 321..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.