Świecie: Budowa parkingu i chodników oraz zagospodarowanie terenu na działce Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu
Numer ogłoszenia: 322584 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu i chodników oraz zagospodarowanie terenu na działce Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie parkingu oraz dokończenie budowy dróg dojazdowych i chodników na działce Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 85. Zakresem zamówienia objęte są również w szczególności prace związane z częściowa rozbiórką istniejącego ogrodzenia (część ogrodzenia wyodrębniona w projekcie budowlanym i kosztorysie pozostaje do realizacji w drugim etapie), budowa podziemnej kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem (część kanalizacji na dwóch działkach przy ul. Gałczyńskiego 3D, w tym przecisk sterowany długości 15,5 m, którym zostanie poprowadzona kanalizacja pod dojazdem do garaży w bloku przy ul. Gałczyńskiego 3D), wykonanie nowego ogrodzenia z przęseł stalowych (część na granicy, a część w miejscu wytyczonym na terenie wewnątrz) oraz trzech bram stalowych (1 brama wraz z furtką) na terenie działki (2 bramy przesuwane), wykonanie instalacji elektrycznej sterującej zamykaniem i otwieraniem dwóch bram, montaż trzech ławek i siedmiu koszy na śmieci. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach obetonowanych w gruncie (uwaga część ogrodzenia zostanie wymieniona w II etapie, jako zamówienie uzupełniające!); 2) budowę nowych odcinków ogrodzenia z prefabrykowanych segmentów lub wykonanych we własnym zakresie na betonowym cokole wysokości 20 cm z fundamentem na głębokość 30 cm; cokół i fundament o szerokości 20 cm; przęsła ogrodzeniowe spawane do stalowych słupków; 3) montaż stalowej bramy przesuwnej L = 6,00 m z napędem elektrycznym; 4) montaż stalowej bramy przesuwnej L = 8,35 m bez napędu elektrycznego; 5) montaż stalowej furtki i stalowej bramy dwu-dzielnej rozwieranej z napędem elektrycznym; 6) budowę parkingu na 14 stanowisk (w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych), szerokości 11,0 m z szarej kostki betonowej gr. 8 cm, podczas układania szarej kostki wyznaczyć linie miejsc postojowych poprzez ułożenie betonowej kostki w kolorze czerwonym, linie parkingowe muszą wyznaczać miejsca postojowe o szerokości 2,30 m i głębokości 5,00 m, 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych oznakować znakami poziomymi; 7) budowę drogi wewnętrznej szerokości 5,0 m z szarej kostki betonowej gr. 8 cm; 8) budowę chodników z czerwonej kostki betonowej gr. 6 cm; 9) wykonanie zagłębionej instalacji do odprowadzania wody deszczowej z rur PCV wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi - systemowymi i studzienkami ściekowymi (uliczne, betonowe) i włączenie jej do kanalizacji deszczowej na terenie sąsiedniej działki przy ul. Gałczyńskiego 3D (uwaga nowa instalacja pod istniejącym dojazdem do garaży z kostki betonowej w budynku przy ul. Gałczyńskiego 3D ma zostać wykonana za pomocą przecisku sterowanego długości 15,5 m, tak aby nie zakłócić możliwości dostępu samochodów do garaży!); 10) osłonięcie dwu-dzielną rurą osłonową O = 160 mm istniejącej instalacji telekomunikacyjnej pod projektowanym parkingiem i ciągiem komunikacyjnym; 11) ułożenie kabla energetycznego YKY 3 x 2,5 mm2 do dwóch bram stalowych przesuwnych z rozdzielni instalacji elektrycznej znajdującej się w pomieszczeniu węzła CO w budynku szkoły; 12) wyprofilowanie skarpy pomiędzy projektowanym parkingiem, a szczytami kompleksu budynków szkoły; 13) ustawienie 3 ławek parkowych o żeliwnej konstrukcji i blatami z desek - 3 szt., ustawienie koszy na śmieci - 7 szt; 14) przygotowanie powierzchni niezabudowanej przez nawiezienie urodzajnej gleby i posianie trawy dla wykonania trawników dywanowych.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Przedmiot zamówienia będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego dot. będzie wymiany ogrodzenia - rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach obetonowanych w gruncie, budowy nowego ogrodzenia z przęseł na betonowym cokole w ilości 101,44 m
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie parkingu z kostki betonowej wraz podziemną instalacją kanalizacji deszczowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności budowy dróg bez ograniczeń, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia co najmniej 350 tys. zł. Opłacona polisa - Wykonawca w celu spełniania niniejszego warunku zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód zapłaty ubezpieczenia w przypadku, gdy to nie wynika bezpośrednio z samej polisy. W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy; 3) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę o ile ofertę składa Pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Długość okresu gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa; 2) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie; 3) zmiany ceny na korzyść Zamawiającego; 4) przesunięcia terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, powodujących konieczność wstrzymania robót, o okres tego wstrzymania, c) konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianę dokumentacji projektowej, jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót dodatkowych, d) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 5) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych
ul. Wojska Polskiego 85,
Sekretariat
86 - 105 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych ul. Wojska Polskiego 85 Sekretariat 86 - 105 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
- Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.