eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do koronarografii, koronaroplastyki i ablacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Przemyśl: dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do koronarografii, koronaroplastyki i ablacji
Numer ogłoszenia: 322504 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do koronarografii, koronaroplastyki i ablacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1 - urządzenie do ucisku tętnicy promieniowej-1 poz. asort. w ilości 100 szt.; zad. 2 - drut prowadzący-1 poz. asort. w ilości 1 400 szt.; zad. 3 - elektrody ablacyjne: dwukierunkowe, czterobiegunowe 7 i 8F, 4mm i 8mm ( 2,5mm - odległość miedzy elektrodami) - kompatybilne z generatorem IBI1500T11 St. Jude Medical- 2 poz. asort. w różnych ilosciach; zad. 4 - stenty wieńcowe do użycia w zawale z dużą ilością skrzepliny-1 poz. asort. w ilości 30 szt.; zad. 5 - stenty wieńcowe pokrywane lekiem o skróconej podwójnej terapii przeciwpłytkowej -1 poz. asort. w ilości 150 szt.; zad. 6 - zestawy do kaniulacji t. promieniowej w przypadkach nagłych-1 poz. asort. w ilości 400 szt.; zad. 7 - cewniki prowadzące pokryte częściowo substancją hydrofilną-1 poz. asort. w ilości 150 szt.; zad. 8 - kable kompatybilne z elektrodami i generatorem -1 poz. asort. w ilości 30 szt.;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości j.n. oraz w terminie określonym w rozdziale XI w pkt. 1 SIWZ: Zad. 1 - 80,00 zł Zad. 2 - 500,00 zł Zad. 3 - 6 000,00 zł Zad. 4 - 1 200,00 zł Zad. 5 - 5 700,00 zł Zad. 6 - 1 000,00 zł Zad. 7 - 360,00 zł Zad. 8 - 300,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XI pkt. 1 tj. w terminie składania ofert - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie (koszulce) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 5. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE ( Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta- w przypadkach wymaganych prawem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a)Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b)Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2.Zmiany następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5.Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D - pok. 225..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Podawcze - bud. D - pok. 226..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. 1 - urządzenie do ucisku tętnicy promieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 1 - urządzenie do ucisku tętnicy promieniowej-1 poz. asort. w ilości 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. 2 - drut prowadzący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 2 - drut prowadzący-1 poz. asort. w ilości 1 400 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. 3 - elektrody ablacyjne: dwukierunkowe, czterobiegunowe 7 i 8F, 4mm i 8mm ( 2,5mm - odległość miedzy elektrodami) - kompatybilne z generatorem IBI1500T11 St. Jude Medical.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 3 - elektrody ablacyjne: dwukierunkowe, czterobiegunowe 7 i 8F, 4mm i 8mm ( 2,5mm - odległość miedzy elektrodami) - kompatybilne z generatorem IBI1500T11 St. Jude Medical- 2 poz. asort. w różnych ilosciach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4 - stenty wieńcowe do użycia w zawale z dużą ilością skrzepliny-1 poz. asort. w ilości 30 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 4 - stenty wieńcowe do użycia w zawale z dużą ilością skrzepliny-1 poz. asort. w ilości 30 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. 5 - stenty wieńcowe pokrywane lekiem o skróconej podwójnej terapii przeciwpłytkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 5 - stenty wieńcowe pokrywane lekiem o skróconej podwójnej terapii przeciwpłytkowej -1 poz. asort. w ilości 150 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. 6 - zestawy do kaniulacji t. promieniowej w przypadkach nagłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 6 - zestawy do kaniulacji t. promieniowej w przypadkach nagłych-1 poz. asort. w ilości 400 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad. 7 - cewniki prowadzące pokryte częściowo substancją hydrofilną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 7 - cewniki prowadzące pokryte częściowo substancją hydrofilną-1 poz. asort. w ilości 150 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość dla zadania 1-7; - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad. 8 - kable kompatybilne z elektrodami i generatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. 8 - kable kompatybilne z elektrodami i generatorem -1 poz. asort. w ilości 30 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.