To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-30
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 32229 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16109 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont wolnych lokali mieszkalnych socjalnych i zamiennych, w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście, na warunkach określonych we wzorach umów - załączniki nr 4 i 4.1 do SIWZ. 2. Szczegółowe zakresy robót do wykonania w poszczególnych lokalach określają przedmiary robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załączonymi przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz prowadzić roboty pod kierunkiem: a) osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i sieci do 1 kV, posiadającej świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do dozoru, legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, c) osoby posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych i gazowych , oraz legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego. 4. Zastosowane materiały budowlane i wyroby muszą spełniać warunki wprowadzenia do obrotu w budownictwie, określone w ustawie o Wyrobach Budowlanych (Dz. u. z 2004 Nr 92 poz. 881). 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku użycia w przedmiarach robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza użycie w ofercie marek materiałów i urządzeń innych producentów, o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych równoważnych do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Roboty objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi , Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej , oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401). 7. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie- 36 miesięcy od daty odbioru robót. 8. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów na wbudowane materiały budowlane. 10. Zamówienie obejmuje remont następujących lokali i zostało podzielone na 4 części: Część 1 - ul: Abramowskiego 23 m 9, Abramowskiego 37 m 27, Część 2 - ul: Kilińskiego 50 m 17, Kilińskiego 50 m 22, Solna 10 m 21, Część 3 - ul: Piotrkowska 34 m 26, Piotrkowska 36 m 4, Część 4 - ul: Piotrkowska 61 m 9a, Piotrkowska 61 m 11b. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, maksymalnie na dwie dowolnie wybrane części zamówienia. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem lokali objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru lokali, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej (klucze do lokali udostępnia Miejski Administrator Nieruchomości w RON -ach). 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.62.60.00 - 45.62.60.00 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont lokali ul:Abramowskiego 23 m 9 i Abramowskiego 37 m 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Budowlane Grzegorz Bartczak, ul. Wiosny Ludów 76A, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38473,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26264,33
Oferta z najniższą ceną: 26264,33 / Oferta z najwyższą ceną: 39817,66
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: remont lokali ul:Kilińskiego 50 m 17, Kilińskiego 50 m 22, Solna 10 m 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Budowlane Grzegorz Bartczak, ul. Wiosny Ludów 76A, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97062,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63019,95
Oferta z najniższą ceną: 63019,95 / Oferta z najwyższą ceną: 103152,01
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Remont lokali ul:Piotrkowska 34 m 26 i Piotrkowska 36 m 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MONAX Monika Suska, ul. Piotrkowska 36 m 5, 90-265 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79391,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53364,21
Oferta z najniższą ceną: 53364,21 / Oferta z najwyższą ceną: 89612,95
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Remont lokali ul: Piotrkowska 61 m 9a i Piotrkowska 61 m 11b
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MONAX Monika Suska, ul. Piotrkowska 36 m 5, 90-265 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140260,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89372,78
Oferta z najniższą ceną: 84149,76 / Oferta z najwyższą ceną: 155380,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 74 na terenie gm. Rusiec w woj. łódzkim
- 54/TP/ZP/D/2024-zakup czyściwa włókninowego
- 56/TP/ZP/D/2024 dostawy rękawic medycznych
- 10/2024 Sukcesywne dostarczanie artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi.
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z urządzeniami małej architektury
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.