eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiektach Sport Pleszew sp. z o.o..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Pleszew: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiektach Sport Pleszew sp. z o.o..
Numer ogłoszenia: 322210 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sport Pleszew Sp. z o.o. , ul. Sportowa 4, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 62 742 12 93, faks 62 742 12 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport-pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w obiektach Sport Pleszew sp. z o.o...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń, utrzymania ich czystości oraz sprzątania terenów zewnętrznych przy Hali sportowej o wymiarach areny ok. 26,15x45,95m i wys. max od spodu dźwigara konstrukcji dachu 9,65 m (wysokość użytkowa pod konstrukcję nośną kotar grodzących 7,20m), z pełnowymiarowymi boiskami do piłki ręcznej, piłki koszykowej, siatkówki, tenisa ziemnego z trybunami na 758 miejsc siedzących z parterowymi zapleczami. Dane techniczne obiektu: - powierzchnia zabudowy 2228,60 m2 - powierzchnia netto 2479,50 m2 - powierzchnia użytkowa 2215,70 m2 - wysokość 11,50 m - liczba kondygnacji 2 - kubatura 20177,00 m3 - tereny zewnętrzne objęte usługą sprzątania - ok. 4.400 m2 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części 1 dodatku nr 1 do SIWZ. Rzuty kondygnacji Hali sportowej stanowią dodatek nr 9 do SIWZ. 2.Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń, utrzymania czystości wewnątrz obiektu oraz na terenach zewnętrznych przy Parku Wodnym Planty w Pleszewie przy ul. Sportowej 4 o powierzchni usług 2.386,9 m2, w tym: - piwnica - 533,6 m2 - parter - 1.566,7 m2 - piętro - 286,6 m2 - teren zewnętrzny objęty usługą sprzątania - ok.6.400 m2 . Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części 2 dodatku nr 1 do SIWZ, który zawiera charakterystykę obiektu i jego otoczenia, zakres i częstotliwość wykonywania czynności dla usług utrzymania czystości i porządku dla poszczególnych serwisów. Rzuty kondygnacji PW Planty stanowią dodatek nr 10 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust.1, pkt 6 ustawy polegających na wykonywaniu usług będących przedmiotem niniejszego przetargu w dodatkowych pomieszczeniach (pomieszczenia biurowe i szatnie obiektu basenowego przy Al. Mickiewicza 6 w Pleszewie, szatnie boiska Orlik, sprzątanie terenu wokół boiska Orlik) .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy należyty sposób wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi utrzymania porządku i czystości/sprzątania związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie usługi Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługi utrzymania porządku i czystości/sprzątania budynków w obiekcie użyteczności publicznej, placówce handlowej lub gastronomicznej o minimalnej łącznej powierzchni sprzątanych pomieszczeń 1.000 m2 świadczonych przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust 2b ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , iż dysponuje lub będzie dysponował na wyłączne potrzeby wykonywania usługi u Zamawiającego następującym sprzętem: - min. 2 maszyny szorująco - czyszczące, - min. 1 wytwornica do piany, - min. 1 odkurzaczem do zbierania wody z podłogi, - min. 1 pistolet ciśnieniowy do dezynfekcji, - min. 4 specjalistyczne wózki do sprzątania (wielofunkcyjne), - niezbędnymi do wykonania czynności sprzątania - odkurzaczami, miotłami, szufelkami, wiadrami, menzurkami, sprzętem do mycia okien, mopami, packami do nakładania i rozprowadzania specjalistycznych środków chemicznych, ściągaczkami do ściągania specjalistycznych środków chemicznych, drabinami; - sprzętem do utrzymania czystości terenów zewnętrznych (miotły, łopaty, szufelki, wiadra, łopaty do odśnieżania, taczki). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust 2b ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonywanie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługi utrzymania porządku i czystości/sprzątania budynków w obiekcie użyteczności publicznej, placówce handlowej lub gastronomicznej o minimalnej łącznej powierzchni sprzątanych pomieszczeń 1.000 m2 świadczonych przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy.;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o podwykonawcach; Formularz cenowy; Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, żąda określenia w pisemnym zobowiązaniu podmiotu trzeciego lub innym dokumencie: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; referencje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności za fakturę - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności przedstawionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany sposobu spełnienia świadczenia - pod warunkiem, że zmiany te nie powodują konieczności zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy: a) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; b) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) konieczność zmiany materiałów lub urządzeń w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń; 2) braku możliwości realizacji przedmiotu Umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością realizacji przedmiotu Umowy ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, trzęsienie ziemi, strajki itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport-pleszew.pl zakładka -przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sport Pleszew Sp. z o.o. ul. Sportowa 4, 63-300 Pleszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sport Pleszew Sp. z o.o. ul. Sportowa 4, 63-300 Pleszew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.