Szczecin: Świadczenie usług transportu osobowego na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2016 - 2017
Numer ogłoszenia: 322168 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu osobowego na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2016 - 2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług transportu osobowego na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2016 - 2017 szczegółowo opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 269.180,60 zł brutto..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości nie wyższej niż 40% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedmiu tysięcy złotych 00/100) na zasadach szczegółowo opisanych w rozdziale XI SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadania odpowiednich licencji, o których mowa w art. 5a oraz w art. 5b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 ze mianami). Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) SIWZ należy przedstawić odpowiednie licencje, o których mowa w art. 5a oraz w art. 5b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1414 ze mianami) upoważniające do krajowego oraz międzynarodowego transportu osób wszystkimi środkami transportu wskazanymi w OPZ (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że Wykonawca wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia.Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się świadczenie usług transportu osób o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każde.UWAGA: W przypadku usługi wykonywanej (usługa w trakcie realizacji) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość dotychczas wykonanych usług będzie wynosiła co najmniej 100.000,00 zł brutto.Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1ppkt 2)SIWZ należy przedstawić informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1ppkt 2 SIWZ. Informacja musi zawierać w szczególności: nazwę i opis wykonanej lub wykonywanej usługi (w tym: określenie rodzaju, przedmiotu i zakresu usługi), wartość usługi (w zł), termin realizacji (podanie okresu od do ), nazwę zleceniodawcy.Do informacji muszą być dołączone dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.). Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia uznanego przez Zamawiającego za usługę ciągłą, w sytuacji przedstawienia przez Wykonawcę poświadczenia, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymagania i posiadającymi parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. 1. Autokar (minimum 48 miejsc pasażerskich); 2. Autokar (minimum 18 miejsc pasażerskich); 3. Bus (8 miejsc pasażerskich); 4. Bus (8 miejsc pasażerskich) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych; 5. Samochód osobowy czterodrzwiowy; 6. Samochód osobowy czterodrzwiowy typu limuzyna klasy E. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3) SIWZ należy przedstawić informacje o pojazdach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na formularzu pn.: Wykaz pojazdów - załącznik nr 6 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3 SIWZ. Informacja musi zawierać w szczególności: a) Dane informacyjno-identyfikacyjne wykazywanych pojazdów (marka, model). b) Parametry wykazywanych pojazdów - informacje o spełnianiu poszczególnych parametrów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) c) Informacje o podstawie dysponowania wykazywanymi pojazdami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w rozdziale XI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin zlecenia wykonania usług przy użyciu autobusu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy zamieszczonym w rozdziale XX SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rbip.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego,
ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z następujących programów operacyjnych i projektów: a) Pomoc techniczna PROW na lata 2014-2020, b) Pomoc techniczna RPO WZ 2014-2020, c) Program Operacyjny Rybactwo i Morze 2014 -2020, d) Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na czas oznaczony. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące. Zamawiający planuje, że zawarta umowa będzie obowiązywała od dnia 01 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2017 r.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji będzie polegać na możliwości dodatkowego zamówienia usług transportowych. Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do realizacji usług transportu osób) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy. Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną, według wyboru Zamawiającego. Wynagrodzenie za dodatkowo zamówione usługi w ramach prawa opcji będzie ustalone z uwzględnieniem cen jednostkowych, wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zasady realizacji usług, wykonywanych w ramach prawa opcji, tj. w szczególności sposobu realizacji, sposobu naliczania kar umownych, wykonywania praw i obowiązków wynikających ze współpracy Stron będą takie same jak zasady, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie jest traktowane, jako zmiana przedmiotowej umowy, a jako jej realizacja. Przewidzenie prawa opcji nie jest zaciągnięciem zobowiązania do zamówienia dodatkowych usług. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania z prawa opcji. W kryterium Termin zlecenia wykonania usług przy użyciu autobusu (waga 10%) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium termin zlecenia wykonania usług przy użyciu autobusu na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Oświadczenie dotyczące terminu zlecenia wykonania usług przy użyciu autobusu należy złożyć w pkt 5 Oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający przyzna badanej ofercie: 1) 10 pkt - w przypadku, gdy Wykonawca oferuje możliwość przekazania jednostkowego zlecenia na wykonanie usługi przewozu autobusem najpóźniej na 2 dni przed terminem realizacji usługi, 2) 5 pkt - w przypadku, gdy Wykonawca oferuje możliwość przekazania jednostkowego zlecenia na wykonanie usługi przewozu autobusem najpóźniej na 3 dni przed terminem realizacji usługi, 3) 0 pkt - w przypadku, gdy Wykonawca oferuje możliwość przekazania jednostkowego zlecenia na wykonanie usługi przewozu autobusem najpóźniej na 4 dni przed terminem realizacji usługi. UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje przedmiotowy termin krótszy niż 2 dni nie będzie to skutkowało przyznaniem dodatkowych punktów. W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje przedmiotowy termin dłuższy (np. 5 dni przed terminem realizacji usługi), jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP (zgodnie z wskazanym przepisem: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia). W sytuacji, gdy Wykonawca nie określi przedmiotowego terminu (tj. nie wypełni odpowiedniego miejsca w pkt 5 Oferty cenowej), Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin 4 dniowy i jego oferta otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 punktów. Przyznanie 0 punktów w przedmiotowym kryterium nie skutkuje odrzuceniem oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- Wykonanie remontów dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na dwie części Al. Wyzwolenia 5 oficyna, ul. Koszalińska 2
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa czytnika wielodetekcyjnego do pomiaru mikropłytek z pełnym wyposażeniem
- Kompleksowe ubezpieczenie jednostek pływających (OC armatora, casco jednostek pływających, NNW załóg jednostek pływających) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z przeznaczaniem na remont dróg gminnych
- Zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby imprez lub planów zdjęciowych Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Remont i konserwacja dróg gminnych oraz remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn-Zdrój w 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.