Kraków: 43/SI/2014 - Wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice
Numer ogłoszenia: 322104 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1155.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 43/SI/2014 - Wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu budynku nr 160 obejmuje: Zadanie nr 1: 1 Remont wejść do budynku; 2 Remont stolarki okiennej; 3 Uporządkowanie terenu robót - 1. Zadanie nr 2: 4 Remont łazienek - III piętro; 5 Remont łazienek - II piętro; 6 Remont łazienek - parter; 7 Uporządkowanie terenu robót - 2. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy; b) zał. nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c) zał. nr 6 A do SIWZ - Przedmiar robót - Zadanie nr 1; d) zał. nr 6 B do SIWZ - Przedmiar robót - Zadanie nr 2. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania przedstawione w zał. nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz w zał. nr 6 A do SIWZ - Przedmiar robót - zadanie nr 1 i w zał. nr 6 B do SIWZ - Przedmiar robót - zadanie nr 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj., do dnia 14.10.2014r. do godz. 10.00. W przypadku składania oferty na całość zakresu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące 00/100 zł). Zamawiający informuje, że w związku z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych, kwoty wadium, które wykonawca jest zobowiązany wnieść dla poszczególnych zadań, zostały określone poniżej: 1. w zakresie zadania nr 1 - 6.000,00 zł; 2. w zakresie zadania nr 2 - 18.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże składając ofertę, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie: 1. w zakresie zadania nr 1 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty ogólnobudowlanej, w tym między innymi wymiana lub wstawienie stolarki okiennej PCV w ilości nie mniejszej niż 50 m2 powierzchni okien w każdym zamówieniu, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2. w zakresie zadania nr 2 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7B do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty ogólnobudowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub naprawy pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania przez jednego wykonawcę oferty jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 Wykonawca wykaże w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jedną należycie wykonaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę ogólnobudowlaną, w tym między innymi wymiana lub wstawienie stolarki okiennej PCV w ilości nie mniejszej niż 50 m2 powierzchni okien w każdym zamówieniu, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ORAZ JEDNOCZEŚNIE w zał. 7B do SIWZ co najmniej jedną należycie wykonaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę ogólnobudowlaną polegającą na wykonaniu remontu lub naprawy pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże składając ofertę, że dysponuje osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przedstawi informację o podstawie prawnej dysponowania tą osobą. Oceniając spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę:1. w zakresie zadania nr 1 - dane przedstawione przez wykonawcę w zał. nr 8A do SIWZ; 2. w zakresie zadania nr 2 - dane przedstawione przez wykonawcę w zał. nr 8B do SIWZ. W przypadku składania przez jednego wykonawcę jednocześnie oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 wystarczającym będzie wykazanie w zał. nr 8A lub 8B do SIWZ dysponowania tą samą jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przedstawienie informacji o podstawie prawnej dysponowania tą osobą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie: 1. w zakresie zadania nr 1 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty ogólnobudowlanej, w tym między innymi wymiana lub wstawienie stolarki okiennej PCV w ilości nie mniejszej niż 50 m2 powierzchni okien w każdym zamówieniu, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2. w zakresie zadania nr 2 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7B do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty ogólnobudowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub naprawy pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania przez jednego wykonawcę oferty jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 Wykonawca wykaże w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jedną należycie wykonaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę ogólnobudowlaną, w tym między innymi wymiana lub wstawienie stolarki okiennej PCV w ilości nie mniejszej niż 50 m2 powierzchni okien w każdym zamówieniu, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ORAZ JEDNOCZEŚNIE w zał. 7B do SIWZ co najmniej jedną należycie wykonaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę ogólnobudowlaną polegającą na wykonaniu remontu lub naprawy pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt XII niniejszej SIWZ w zakresie zadania nr 1 lub zadania nr 2 w zależności na które zadanie wykonawca składa ofertę. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie określonym w § 22 zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 29.09.2014r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 43/SI/2014 - Wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu budynku nr 160 obejmuje: Zadanie nr 1: 1 Remont wejść do budynku; 2 Remont stolarki okiennej; 3 Uporządkowanie terenu robót - 1. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy; b) zał. nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c) zał. nr 6 A do SIWZ - Przedmiar robót - Zadanie nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 43/SI/2014 - Wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 160 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu budynku nr 160 obejmuje: Zadanie nr 2: 1 Remont łazienek - III piętro; 2 Remont łazienek - II piętro; 3 Remont łazienek - parter; 4 Uporządkowanie terenu robót - 2. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy; b) zał. nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; c) zał. nr 6 B do SIWZ - Przedmiar robót - Zadanie nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II
- usługa renowacji i dokonania przeróbek łóżek stanowiących wyposażenie pokoi w Domu Studenckim nr 10 "Hajduczek" dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- DE-dzp.272-144/24
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.