eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Prace remontowe oraz montaż widowni w ramach zadania - Modernizacja sali kina Iluzja w Częstochowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Częstochowa: Prace remontowe oraz montaż widowni w ramach zadania - Modernizacja sali kina Iluzja w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 322008 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie , Aleja Najświętszej Maryi Panny 64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3246057 (58), faks 034 3246057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeria.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe oraz montaż widowni w ramach zadania - Modernizacja sali kina Iluzja w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie w istniejącej sali kina Iluzja podniesionej podłogi technicznej o konstrukcji typu audytorium (schodkowej) i ułozenie na niej wykładziny dywanowej,wymiana podłogi z parkietu na wykładzinę dywanową trudno zapalną,demontaż starych foteli kinowych (150 szt.), dostawa i montaż nowych foteli kinowych - 120 szt. (w tym 4 fotele z podnoszonym podłokietnikiem), dostawa siedzisk podwyższających fotele kinowe dla dzieci w ilości 106 szt.wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych prowadzących do sali projekcyjnej,prace malarskie ścian, sufitów i elementów wystroju sali,prace murarskie i tynkarskie,prace elektryczne - zgodnie z przedmiarem i Specyfikacją techniczną. Zamówienie składa się z dwóch elementów: Element 1 zamówienia obejmuje nastepujący zakres: demontaż , zrolowanie i zabezpieczenie oraz ponowny montaż ekranu kinowego o wym. 640x280 cm. (wymagana realizacja przez firmę kinotechniczną);rozbiórka parkietu na sali kinowej wraz z czyszczeniem podłoża; czyszczenie posadzki po rozbiórce parkietu -frezowanie podłoża zabrudzonego lepiszczem; rozbiórki palnych drewnianych elementów wykończenia sali (ścian, słupów, sufitu w holu itp. w tym demontaż osłony grzejników); wykonanie obudowy części ścian, sufitów i słupów płytą gk na ruszcie stalowym; demontaż istniejących i montaż nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych; wymiana murowanej ściany balustrady schodów wewnętrznych wraz z tynkami; montaż podłogi technicznej typu audytorium ( widownia schodkowa ) z balustradami i położenie wykładziny dywanowej w sali kinowej na warstwie wyrównawczej oraz na podłodze audytorium (widowni) i istniejących schodach betonowych półpiętra; wymiana zaworów w grzejnikach faviera ( instalacja c.o );prace malarskie ścian, sufitów i słupów oraz prace naprawcze; wykonanie oświetlenia awaryjnego sali kinowej; wykonanie systemu oświetlenia ewakuacyjnego przy schodach zabiegowych; wykonanie systemu oznaczeń ewakuacyjnych nad drzwiami wyjściowymi; wykonanie oświetlenia przeszkodowego; wymiana instalacji i opraw oświetlenia przy schodach wejściowych zabiegowych; wydzielenie części istniejącego oświetlenia sali kina i zamontowanie ściemniaczy na wydzielonych obwodach; naprawa istniejących a uszkodzonych opraw oświetlenia sali kina; demontaż i montaż instalacji systemu alarmu włamania i pożaru na stropie podwieszanym w części wejściowej przed schodami zabiegowymi (wymagana realizacja przez firmę obsługującą systemy alarmowe); częściowa wymiana nagłaśniającej instalacji natynkowej. Element 2 zamówienia obejmuje następujący zakres:demontaż starych foteli kinowych (150 szt.), demontaż foteli powinien być wykonany w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu; dostawę i montaż nowych foteli kinowych - 120 szt. (w tym 4 fotele z podnoszonym podłokietnikiem); dostawę siedzisk podwyższających fotele kinowe dla dzieci w ilości 106 sztuk...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.21 - Roboty budowlane w zakresie audytoriów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował :dla Elementu 1 zamówienia min. 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć prace związane z modernizacją audytoriów ,sal widowiskowych ,sal kinowych) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 100.000,00 zł brutto ;dla Elementu 2 zamówienia zrealizował min. 3 zamówienia, polegające na dostawie i montażu co najmniej 300 sztuk łącznie (słownie:trzysta sztuk) foteli kinowych odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć dostawę i montaż foteli w audytoriach,salach widowiskowych,salach kinowych) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 70.000,00 zł brutto .Zamawiający żąda załączenia dowodów, że roboty w Elemencie 1 i 2 zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ. Dowodem jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w pkt 7 ust.1 pkt b SIWZ;Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Treść tego dokumentu /tych dokumentów/ musi bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a. osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez żadnych ograniczeń. b. osoby , która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych , posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający zobowiązany jest załączyć do oferty poświadczenie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ.Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w pkt 7 ust.1 pkt c SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz OFERTY. OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7ust.1 specyfikacji potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt 6.1 specyfikacji. 3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7ust.2 specyfikacji potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. 4. Dokumenty i oświadczenie wymienione w pkt 7ust.6 specyfikacji potwierdzające przynależność do grupy kapitałowej. 5.Model fotela wymieniony w pkt 7a specyfikacji. 6.Wymagane atesty, certyfikaty wymienione w pkt 7b specyfikacji. 7.Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów). 8.Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - jeżeli zostało udzielone. 9.W sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie- pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 10.Zaparafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy na wypadek: a.siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa jak huragany i powodzie, niepokoje społeczne, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i podwykonawców, działania militarne). b. braku środków finansowych na realizację inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeria.czest.pl/zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Galeria Sztuki; 42-217 Częstochowa, Al.NMP 64..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejska Galeria Sztuki; 42-217 Częstochowa, Al.NMP 64- sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany z udziałem środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.