eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wyszkowie w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Wyszków: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wyszkowie w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016r.
Numer ogłoszenia: 321998 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wyszkowie w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wyszkowie. Zakres usługi obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek z korespondencją i paczek pocztowych, przesyłek wartościowych i zwrotu przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529). Zamówienie obejmuje m.in. 1. Świadczenie usług pocztowych w roku 2016 polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50g, i powyżej 50g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom do każdego miejsca w kraju i za granicami oraz dokumentowaniu ewentualnych zwrotów przesyłek nie doręczonych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) oraz wydawanie w miejscu stacjonarnym upoważnionej osobie przesyłek pocztowych adresowanych do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane (listy zwykłe ekonomiczne) nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. - przesyłki listowe nierejestrowane (listy zwykłe priorytetowe) najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. - przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (listy polecone ekonomiczne). - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (listy polecone priorytetowe). - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym (polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO). - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym (polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO). - paczki pocztowe rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (paczki zwykłe) - paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii (paczki priorytetowe) - przesyłki kurierskie najszybszej kategorii. - przesyłki z zadeklarowaną wartością oraz usługi komplementarne-dodatkowe-niestandardowe do przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym (tj. przesyłki charakteryzujące się np. dużą wagą, dużymi gabarytami lub wymagające specjalnego traktowania podczas transport np. ostrożnie). 3. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą na podany adres. 4. Przedmiot zamówienia (przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje) będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: - Ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. Nr 5 poz. 34 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r. Nr 183 poz. 1795 z późn. zm). - Kodeks cywilny 5. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na zasadach określonych w: - ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Nr 0, poz. 267 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postepowaniu administracyjnym; - ustawie z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2014r. poz. 101 ze zm.); - ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 6. Wykonawca powinien posiadać na terenie miasta Wyszkowa odpowiednią liczbę placówek zdawczo-odbiorczych (minimum 4 placówki) w celu umożliwienia adresatom odbioru awizowanej przesyłki. Placówki powinny być czynne we wszystkie dni robocze, minimum 5 dni w tygodniu, minimum 5 godzin dziennie, w dogodnych godzinach z uwzględnieniem godzin popołudniowych. 7. Placówka nadawczo-odbiorcza Wykonawcy musi mieć siedzibę na terenie miasta Wyszkowa w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Urzędu Miejskiego. 8. Placówki wskazane przez Wykonawcę powinny posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy wraz z numerem, telefonem stacjonarnym oraz godzinami urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą. 9. Przesyłki pocztowe zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego oraz postepowania podatkowego Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postepowania administracyjnego oraz Ordynacji podatkowej. 10. Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru lub w dniu następnym. 11. Przesyłki przeznaczone do nadania dostarczane będą przez Przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 14:00 do 17:00 do placówki Wykonawcy. Miejscem wydawania i odbierania przesyłek (doręczenia i zwroty) jest siedziba Wykonawcy. Odbioru przesyłek będzie dokonywać upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 10:00. 12. Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi przygotować właściwie przesyłki do nadania oraz sporządzić zestawienia ilościowe dla przesyłek nie rejestrowanych oraz zestawienia z wyszczególnieniem adresatów w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienie prowadzone będzie w postaci książki nadawczej. 13. Książka nadawcza potwierdzająca przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego powinna mieć moc dokumentu urzędowego. 14. Strony ustalają wzór zestawienia ilościowego przed podpisaniem umowy i będzie on stanowił załącznik do umowy. 15. Odpowiedzialność za przesyłki przechodzi na Wykonawcę z chwilą ich przekazania upoważnionemu przez niego przedstawicielowi. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przesyłki adresowane do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie do chwili wydania ich upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. 17. Zamawiający nadaje przesyłki w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie do miejsca przeznaczenia. 18. Zamawiający (nadawca) umieszcza na przesyłce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem (podanym jednocześnie w książce nadawczej) określając równocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru - zpo) oraz pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy). Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. Zestawienia (w postaci książki nadawczej) będą sporządzane w dwóch egzemplarzach - po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający poda przewidywaną ilość przesyłek do wysłania na druku Formularza cenowego. 19. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczania na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej, oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 20. Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania dla przesyłek i paczek. 21. Wykonawca zapewnia wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i będących przesyłkami najszybszej kategorii oraz druki potwierdzenia odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. 22. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu w swojej siedzibie pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki, jest ona niezwłocznie zwracana Zamawiającemu wraz z dokładnym podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 23. Wykonawca zobowiązany jest do honorowania, obsługiwania zwrotnego potwierdzenia odbioru stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267). 24. Ceny usług świadczonych przez Wykonawcę wynikają z formularza cenowego. 25. Ceny ujęte w formularzu cenowym są niezmienne przez cały okres wykonywania zamówienia. 26. Określone w formularzu cenowym ilości przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe oraz podane szacunkowe ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. 27. Usługi pocztowe nie ujęte w tym cenniku, będą zlecane Wykonawcy i rozliczane według aktualnie obowiązującego cennika usług pocztowych Wykonawcy. 28. Rozliczenia finansowe za wykonane usługi będą dokonywane z dołu w okresach miesięcznych, na podstawie specyfikacji sporządzonej przez Wykonawcę (w formie faktury) zawierającej sumę opłat za przesyłki faktycznie nadane, zwrócone w okresie rozliczeniowym stwierdzone na podstawie dokumentów zdawczo-odbiorczych podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli stron. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane, ilość i waga stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek sporządzonego przez Zamawiającego. 29. Wykonawca wystawi fakturę VAT za faktycznie wykonane usługi. Należność wynikającą z faktury Zamawiający zapłaci przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w maksymalnym terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. 30. Datą zapłaty jest dzień uznania rachunku Wykonawcy. 31. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie obowiązywania umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT. Zmiana ceny usług pocztowych może być także dokonana na skutek udzielenia upustów przez Wykonawcę na korzyść Zamawiającego. W przypadku zmiany cen za usługi pocztowe, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić niezwłocznie Zamawiającemu aktualny cennik. Każda zmiana cen za wykonane usługi musi być potwierdzona aneksem do umowy, zatwierdzonym przez osoby upoważnione do jego podpisania. 32. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych lub priorytetowych, które będą stosowane przy oznakowaniu przesyłek listowych lub paczek. Dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującej ww. oznaczenia. 33. W przypadku zgubienia przesyłki w wyniku czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. 34. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 35. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.). 36. Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej uregulowanej przez przepisu ustawy Prawo Pocztowe do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego. 37. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 61.11.00.00 - 61.11.00.00 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zaświadczenie o udzieleniu zezwolenia na działalność pocztową w zakresie świadczenia powszechnych usług pocztowych, tj. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, tzn. jest wpisany do Rejestru Operatorów Pocztowych w rejestrze prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z Ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012, poz. 1529) na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicą. Ocena tego warunku na podstawie załączonego do oferty wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda usługa-rocznie, wraz z oświadczeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena tego warunku na podstawie wykazu usług wg Formularza nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą placówek zdawczo-odbiorczych na terenie miasta Wyszkowa, tj. minimum 4 placówki, w których odbywać się będzie odbiór przesyłek Zamawiającego, w tym jedna placówka w której odbywać się będzie nadawanie przesyłek przez przedstawiciela Zamawiającego. Ocena tego warunku na podstawie Wykazu Jednostek Wykonawcy wg Formularza Nr 4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.3. Inne dokumenty: 1. Formularz oferty 2. Formularz cenowy - Formularz nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych, uniemożliwiających realizację usługi. b) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej, 3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku z propozycję Wykonawcy zmniejszenia cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym, 4) Zmiany lokalizacji punktu przesyłek za zgodą Zamawiającego, 5) Zmiany ustawy Prawo pocztowe i innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy - w takim przypadku będą miały zastosowanie nowe przepisy prawa, 6) Zmiany podwykonawców na których zasoby, powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podmiot (podwykonawca).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, Ip. pok. 135.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2, Ip. pok. 145 Kancelaria Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.