eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Czarnowo › modernizacja rozdzielni 110kV w Elektrowni Dolna Odra



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 32198

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Nowe Czarnowo: modernizacja rozdzielni 110kV w Elektrowni Dolna Odra Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., do kontaktów: Joanna Potocka, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154471, fax 091 3154470, e-mail: jpotocka@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Marek Raciborski, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154474, fax 091 3154470, e-mail: mraciborski@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Marek Raciborski, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154474, fax 091 3154470, e-mail: mraciborski@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Marek Raciborski, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154474, fax 091 3154470, e-mail: mraciborski@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja rozdzielni 110kV w Elektrowni Dolna Odra. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Modernizacja rozdzielni 110kV w oparciu o aktualne rozwiązanie konstrukcyjne, z lokalizacją w dotychczasowym pomieszczeniu, tj.: 1. Wykonanie dokumentacji technicznej modernizacji rozdzielni 110kV, w tym budowlanej - wykonawczej oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zezwoleń i pozwoleń z pozwoleniem na budowę włącznie. 2. Wykonanie modernizacji w zakresie: a) rozbudowa rozdzielni wnętrzowej 110kV o pola w izolacji SF6, b) nowe szyny zbiorcze rozdzielni dostosowane do wytrzymałości zwarciowej 40kA, c) sprzęgło podłużno-poprzeczne, d) dodatkowe (nowe) źródło zasilania rozdzielnię 110kV z jednego z bloków Elektrowni Dolna Odra, np. z bloku parowo-gazowego (ok. 150MW), e) wykonanie rezerwowego pola dla wyprowadzenia mocy (ok. 100 MW na linię) - kierunek Niemcy, f) wymiana starej aparatury i osprzętu w istniejących polach, g) wyposażenie poszczególnych pól w nowoczesne, cyfrowe zespoły zabezpieczeń zainstalowane w szafach, h) wymiana układów zabezpieczeń szyn zbiorczych i lokalnej rezerwy wyłącznikowej dla rozdzielni 110kV, i) zainstalowanie na rozdzielni 110kV komputerowego systemu sterowania i nadzoru, j) układy pomiarowo - rozliczeniowe dla starych i nowych odpływów, k) wymiana rozdzielni: - potrzeb własnych 380/220V AC w nastawni potrzeb ogólnych, - prądu stałego 220V DC w nastawni potrzeb ogólnych, - potrzeb własnych 380/220V AC w pomieszczeniu przekaźnikowni budynku rozdzielni 110kV, l) zainstalowanie siłowni napięcia gwarantowanego w nastawni potrzeb ogólnych i rozdzielni 110kV, m) zainstalowanie w pomieszczeniu przekaźnikowni budynku rozdzielni 110kV nowej rozdzielni 220V DC z kompletem bateria - prostownik, n) modernizacja telekomunikacji rozdzielni 110kV, w tym: - zainstalowanie urządzeń telekomunikacyjnych do cyfrowej teletransmisji dla potrzeb łączności dyspozytorskiej, telemechaniki i automatyk, łączności administracyjnej oraz połączenia ww. systemu z istniejącym systemem w elektrowni, - dostosowanie (rozbudowa) istniejących urządzeń transmisji cyfrowej w stacjach ENEA do współpracy z nowymi urządzeniami telekomunikacyjnymi w modernizowanej rozdzielni 110 kV, o) zainstalowanie fizycznej ochrony obiektu - telewizja przemysłowa, p) przystosowanie pomieszczeń w rozdzielni 110 kV do zainstalowania szaf zabezpieczeń, systemu sterowania i nadzoru, pomiarów rozliczeniowych energii, urządzeń światłowodowych i cyfrowych łączności, q) zmodernizowanie stanowiska autotransformatora AT1 (budowa dołu olejowego, budowa ściany ogniowej pomiędzy stanowiskiem autotransformatora a budynkiem rozdzielni 110kV, wymiana aparatury 220 i 110kV zainstalowanej na stanowisku), r) ramowy harmonogram wykonywania modernizacji (zasadnicze prace jakie należy zrealizować, niezbędne wyłączenia w trakcie ich realizacji). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elektrownia Dolna Odra, Nowe Czarnowo 76. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 400.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 31.03.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 500.000,00 PLN wnoszone przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Harmonogram płatności zostanie uzgodniony w umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający wymaga aby w przypadku grupy Wykonawców obowiązywała forma konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzący działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 3. Posiadający doświadczenie w realizacji podobnych modernizacji głównie w energetyce zawodowej. Wykonawca musi udokumentować, że wykonał w latach 1995 - 2005 w kraju zamawiającego lub innym kraju członkowskim UE co najmniej 5 (pięć) modernizacji o podobnym charakterze, w tym co najmniej 3 (trzy) w energetyce zawodowej. Referencje muszą być załączone do wniosku. Wnioski nie zawierające powyższego załącznika zostaną odrzucone. 4. Posiadający certyfikaty ISO 9001 i ISO serii 14000 lub inne równoważne Systemy Zarządzania Jakością. W przypadku innego Systemu Zarządzania Jakością Wykonawca opisze go i załączy do wniosku. 5. Posiadający odpowiedni potencjał ekonomiczny i znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tzn. powinien posiadać: a) zdolność kredytową na kwotę minimum 8-cyfrową wyrażona przed przecinkiem w PLN* nie mniejszą niż 30 000 000 PLN, b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę minimum 10 000 000 PLN, c) przychody netto ze sprzedaży usług w latach 2002, 2003, 2004 nie mniejsze niż 200 000 000 PLN (*do przeliczenia z innej waluty niż PLN zostanie przyjęty odpowiedni średni kurs walut NBP na dzień 30.06.2005r.) 6. Posiadający odpowiedni potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) Zatrudniający przynajmniej 20 (dwudziestu) pracowników z uprawnieniami E -eksploatacja dla prowadzonych robót z minimum 5 letnim doświadczeniem. Wykonawca musi przedstawić potwierdzenie posiadania ww. dokumentów przez pracowników wykonujących zadanie. Wnioski nie zawierające powyższego załącznika zostaną odrzucone. b) Zatrudniający przynajmniej 3 (trzech) pracowników z uprawnieniami D - dozór dla prowadzonych robót z minimum 5 letnim doświadczeniem. Wykonawca musi przedstawić potwierdzenie posiadania ww. dokumentów przez pracowników wykonujących zadanie. Wnioski nie zawierające powyższego załącznika zostaną odrzucone. 7. Którzy złożą w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Umowa przedsiębiorców składających ofertę wspólną (w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki, a w przypadku konsorcjum - umowa konsorcjum lub dokument równoważny) lub pełnomocnictwo dla Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia w imieniu i na rzecz kilku Wykonawców. 8. Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółka z ograniczoną odpowiedzialnością występuje wspólnie z innym podmiotem (konsorcjum) - uchwałę wspólników w przedmiocie upoważnienia do zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowę spółki, jeżeli umowa ta stanowi inaczej (art.230 Kodeksu spółek handlowych - Dz. U. nr 94, poz.1037 z 2000r.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Sprawozdanie finansowe (zawierające bilans, rachunek zysków i strat oraz informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego wraz z objaśnieniami i dodatkowymi informacjami), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy. 3. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dokumenty zaświadczające o posiadaniu certyfikatów ISO 9001 i ISO serii 14000 lub innych. 2. Informacje o przeprowadzonych modernizacjach, o których mowa w pkt. III.2.1.3., III.2.1.4.2. i III.2.1.4.3. z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców. 3. Referencje potwierdzające należyte wykonanie umowy przeprowadzonych modernizacji, o których mowa w pkt. III.2.1.3., III.2.1.4.2. i III.2.1.4.3. 2.1.4) Inne informacje: Ocena spełniania warunków wymaganych będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7 Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców w oparciu o kryterium: 1. Ilość wykonanych modernizacji rozdzielni od 6kV do 400kV. Podstawą weryfikacji będą kopie referencji z poprzednio wykonanych przez Wykonawcę remontów lub modernizacji w latach 1995 - 2005 w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim UE - 5 pkt. za szt. 2. Ilość wykonanych modernizacji rozdzielni 110kV. Podstawą weryfikacji będą kopie referencji z poprzednio wykonanych przez Wykonawcę remontów lub modernizacji w latach 1995 - 2005 w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim UE - 10 pkt. za szt. 3. W przypadku równej sumy punktów o kolejności wniosków będzie decydowała wyższa liczba (większa ilość wykonywanych modernizacji rozdzielni 110kV, będzie decydował większy zakres wynikający z referencji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 55 % Ocena zastosowanych rozwiązańtechnicznych i technologicznych (urządzeń) - 15 % ocena harmonogramu modernizacji - 10 % okres gwarancji - 10 % czas przystąpienia do usuwania usterek - 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 6/1-DP-3/06/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Instrukcja dostępna w siedzibie zamawiającego oraz poczta elektroniczną. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 14.07.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 29.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 09:30, Siedziba zamawiającego, budynek dyrekcji H-16, sala konferencyjna nr 20.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem może złożyć wniosek o dopuszczenie do postepowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa na formularzu dostepnym u zamawiającego. Instrukcja dla wykonawców ubiegajacych się o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem dostępna jest u zamawiającego. 2. W dniu 04.07.2005r. o godz. 10:00 Zamawiający organizuje dla zainteresowanych wizję lokalną rozdzielni 110kV w Elektrowni Dolna Odra. 3. Zamawiający przekazał ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 28 czerwca 2005 r. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.