eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Okręgowego w Lublinie i Sądów Rejonowych w Rykach, Opolu Lubelskim i Włodawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Lublin: Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Okręgowego w Lublinie i Sądów Rejonowych w Rykach, Opolu Lubelskim i Włodawie
Numer ogłoszenia: 321916 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4601008, faks 81 4601008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Okręgowego w Lublinie i Sądów Rejonowych w Rykach, Opolu Lubelskim i Włodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez pracowników ochrony. Pod pojęciem ochrony osób i mienia rozumie się ochronę, o której mowa w art. 2 pkt 4) i 5) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. - Dz.U. z 2014r. poz.1099 ze zm). W/w usługi powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. - Dz.U. z 2014 r., poz.1099 ze zm.). Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiąże się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań. Wygląd, ubiór i zachowanie osób pełniących służbę musi być adekwatny do powagi instytucji chronionej (wymagane: mundur lub marynarka, biała lub niebieska koszula, spodnie w kant lub spódnica). Bezpośrednio po wyjściu ostatniej osoby z budynku pracownik ochrony powinien sprawdzić czy w budynku pozamykane są okna, wyłączone grzejniki, czajniki, zakręcona woda, itp. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi, w tym czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. W czasie obowiązywania umowy i po rozwiązaniu jej, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna mieć możliwość połączenia się z centralą Wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon należący do Sądu w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. Świadczenie usług będzie się odbywać przy uwzględnieniu przepisów wewnętrznych dotyczących danego obiektu, a obowiązujących w danej jednostce sądownictwa powszechnego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: Część I - 3700 zł. (słownie: trzy tysiące siedemset złotych) przed upływem terminu składania ofert . Część II - 2300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. Część III - 600 zł (słownie: sześćset złotych) przed upływem terminu składania ofert . Część IV - 800 zł (słownie: osiemset złotych) przed upływem terminu składania ofert .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej koncesji na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zm.). Warunek dla każdej z części. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej dwie główne usługi rozumiane jako dwie umowy/dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia dla danej części. Przez główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usług ochrony osób i mienia o wartości brutto co najmniej 60 000.00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy w odniesieniu do jednej umowy/jednego zamówienia. Zamawiający uwzględni każdą należycie wykonaną/wykonywaną usługę zakończoną przed dniem otwarcia ofert, a także trwającą nadal, pod warunkiem, że usługa ochrony osób i mienia została zrealizowana do dnia otwarcia ofert na wartość brutto co najmniej 60 000.00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) i trwała nie dłużej niż 12 miesięcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Standard świadczonych usług - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43A, pokój nr 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43A, pokój nr 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Okręgowego w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43 i Plac Czechowicza 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez pracowników ochrony dla Sądu Okręgowego w Lublinie. Pod pojęciem ochrony osób i mienia rozumie się ochronę, o której mowa w art. 2 pkt 4) i 5) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. - Dz.U. z 2014r. poz.1099 ze zm). W/w usługi powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. - Dz.U. z 2014 r., poz.1099 ze zm.). Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiąże się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań. Wygląd, ubiór i zachowanie osób pełniących służbę musi być adekwatny do powagi instytucji chronionej (wymagane: mundur lub marynarka, biała lub niebieska koszula, spodnie w kant lub spódnica). Bezpośrednio po wyjściu ostatniej osoby z budynku pracownik ochrony powinien sprawdzić czy w budynku pozamykane są okna, wyłączone grzejniki, czajniki, zakręcona woda, itp. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi, w tym czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. W czasie obowiązywania umowy i po rozwiązaniu jej, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna mieć możliwość połączenia się z centralą Wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon należący do Sądu w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. Świadczenie usług będzie się odbywać przy uwzględnieniu przepisów wewnętrznych dotyczących danego obiektu, a obowiązujących w danej jednostce sądownictwa powszechnego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard świadczonych usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego w Rykach, ul. Kościuszki 15 i Kościuszki 21..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez pracowników ochrony dla Sądu Rejonowego w Rykach. Pod pojęciem ochrony osób i mienia rozumie się ochronę, o której mowa w art. 2 pkt 4) i 5) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. - Dz.U. z 2014r. poz.1099 ze zm). W/w usługi powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. - Dz.U. z 2014 r., poz.1099 ze zm.). Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiąże się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań. Wygląd, ubiór i zachowanie osób pełniących służbę musi być adekwatny do powagi instytucji chronionej (wymagane: mundur lub marynarka, biała lub niebieska koszula, spodnie w kant lub spódnica). Bezpośrednio po wyjściu ostatniej osoby z budynku pracownik ochrony powinien sprawdzić czy w budynku pozamykane są okna, wyłączone grzejniki, czajniki, zakręcona woda, itp. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi, w tym czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. W czasie obowiązywania umowy i po rozwiązaniu jej, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna mieć możliwość połączenia się z centralą Wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon należący do Sądu w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. Świadczenie usług będzie się odbywać przy uwzględnieniu przepisów wewnętrznych dotyczących danego obiektu, a obowiązujących w danej jednostce sądownictwa powszechnego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załącznik nr 1B, do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard świadczonych usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, ul. Stary Rynek 46 i ul. Piłsudskiego 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez pracowników ochrony dla Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim. Pod pojęciem ochrony osób i mienia rozumie się ochronę, o której mowa w art. 2 pkt 4) i 5) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. - Dz.U. z 2014r. poz.1099 ze zm). W/w usługi powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. - Dz.U. z 2014 r., poz.1099 ze zm.). Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiąże się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań. Wygląd, ubiór i zachowanie osób pełniących służbę musi być adekwatny do powagi instytucji chronionej (wymagane: mundur lub marynarka, biała lub niebieska koszula, spodnie w kant lub spódnica). Bezpośrednio po wyjściu ostatniej osoby z budynku pracownik ochrony powinien sprawdzić czy w budynku pozamykane są okna, wyłączone grzejniki, czajniki, zakręcona woda, itp. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi, w tym czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. W czasie obowiązywania umowy i po rozwiązaniu jej, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna mieć możliwość połączenia się z centralą Wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon należący do Sądu w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. Świadczenie usług będzie się odbywać przy uwzględnieniu przepisów wewnętrznych dotyczących danego obiektu, a obowiązujących w danej jednostce sądownictwa powszechnego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard świadczonych usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego we Włodawie: ul. Sejmowa 7, ul. Rynek 10A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez pracowników ochrony dla Sądu Rejonowego we Włodawie. Pod pojęciem ochrony osób i mienia rozumie się ochronę, o której mowa w art. 2 pkt 4) i 5) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. - Dz.U. z 2014r. poz.1099 ze zm). W/w usługi powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. - Dz.U. z 2014 r., poz.1099 ze zm.). Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiąże się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz w sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań. Wygląd, ubiór i zachowanie osób pełniących służbę musi być adekwatny do powagi instytucji chronionej (wymagane: mundur lub marynarka, biała lub niebieska koszula, spodnie w kant lub spódnica). Bezpośrednio po wyjściu ostatniej osoby z budynku pracownik ochrony powinien sprawdzić czy w budynku pozamykane są okna, wyłączone grzejniki, czajniki, zakręcona woda, itp. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi, w tym czasu przyjazdu grupy interwencyjnej. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. W czasie obowiązywania umowy i po rozwiązaniu jej, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna mieć możliwość połączenia się z centralą Wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon należący do Sądu w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. Świadczenie usług będzie się odbywać przy uwzględnieniu przepisów wewnętrznych dotyczących danego obiektu, a obowiązujących w danej jednostce sądownictwa powszechnego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Standard świadczonych usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.