eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnia › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Czarnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Czarnia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Czarnia
Numer ogłoszenia: 321854 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnia , Czarnia 41, 07-431 Czarnia, woj. mazowieckie, tel. 029 7727017, faks 029 7727017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Czarnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Czarnia, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1390 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, przepisami uchwały Nr XVI/112/12 rady Gminy Czarnia z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czarnia i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę przez właściciela nieruchomości za gospodarowanie odpadami komunalnymi (zmiana uchwałą Nr X/61/15 Rady Gminy Czarnia z dn. 24.11.2015 r.) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarnia uchwalonego uchwałą nr XVI/110/12 Rady Gminy Czarnia z dnia 27 grudnia 2012 r. (zmiana uchwałą Nr X/62/15 Rady Gminy Czarnia z dn. 24.11.2015 r.). Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2013r., poz. 1399 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). Na terenie Gminy Czarnia obowiązywać będzie system pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady i odpady biodegradowalne. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 lub 240 litrów. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu z nieruchomości zamieszkałych. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów zapewniają właściciele nieruchomości. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne ( papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal, opakowania wielomateriałowe) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wykonawca dostarczy i przekaże właścicielom nieruchomości worki do selektywnej zbiórki odpadów do każdego ich rodzaju przy odbiorze odpadu. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów przez Wykonawcę 1 raz na kwartał ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które zadeklarowały segregowanie odpadów. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 l, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - odpady zbierane selektywnie powinny być wkładane do worków zgodnie z kolorami worków ustalonych dla poszczególnych odpadów przez Wykonawcę. c) Odpady biodegradowalne. Odpady biodegradowalne odbierane będą z terenu nieruchomości zamieszkałych. Worki na odpady biodegradowalne zapewniają wytwórcy tych odpadów oddających odpady biodegradowalne. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów biodegradowalnych - 1 raz w miesiącu. d) Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie, akumulatory, opony i chemikalia Wykonawca odbiera 1 raz do roku w ustalonych terminach w punktach odbioru wyznaczonych na terenie poszczególnych wsi. Miejsce i termin odbioru Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. Mieszkańcy o miejscu i terminie odbioru tych odpadów zostaną powiadomieni w formie zawiadomień każdorazowo wysyłanych przez sołtysów wsi. e) Odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe. Wykonawca odbiera w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Urząd Gminy potrzeby ich odbioru od wskazanych osób poprzez podstawienie kontenera do odbioru odpadów. Szacunkowa ilość takich odpadów w ciągu roku wynosi 30 Mg. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy ) harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, zgodny z częstotliwością ich odbioru w uzgodnieniu Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości (za wyjątkiem odpadów wymienionych w ppkt. d i e) w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o każdych jego zmianach, także w terminie 14 dni od dnia zaistnienia tych zmian. Harmonogram Wykonawca obowiązany jest przekazać także Urzędowi Gminy Czarnia. 3. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca odbiera odpady te jako zmieszane odpady komunalne w terminie wynikającym z harmonogramu i powiadamia o tym Gminę w terminie 7 dni roboczych po dniu, którego dotyczyło zdarzenie, przedstawiając wykaz takich nieruchomości, szczegółowy zakres naruszenia oraz zdjęcie takich odpadów w formacie cyfrowym zawierające datę i godzinę. Przypadki, w których uznać należy, iż właściciel nieruchomości nie dopełnił obowiązku w zakresie selektywnego zbierania, zostanie określone przez Gminę w porozumieniu z Wykonawcą przed rozpoczęciem realizacji usługi, a także będzie weryfikowane w trakcie jej trwania. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić i na bieżąco przekazywać Zamawiającemu ilościową i jakościową ewidencję odpadów komunalnych odbieranych z terenu Gminy Czarnia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U z 2013 r., poz. 21), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2013 r, poz. 1399 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz.U. z 2012 r, poz. 630). 5. Odbiór i transport odpadów w sytuacjach, w których dojazd do punktów wywozowych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, itp. nie daje wykonawcy tytułu do wnoszenia roszczeń z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 6. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny urządzeń do gromadzenia odpadów będących jego własnością. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. Ilość posesji od których odbierane będą odpady - ok. 501..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Ilość posiadanych samochodów do odbioru odpadów - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnia.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-430 Myszyniec lub e-mail-em na adres: kgk_ugczarnia@interia.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarnia Czarnia 41, 07-430 Czarnia pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.