eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w okresie od 04-01-2016 r. do 31-12-2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Słupsk: Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w okresie od 04-01-2016 r. do 31-12-2016 r.
Numer ogłoszenia: 321752 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul.Słoneczna 15D, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428126, faks 059 8428126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku w okresie od 04-01-2016 r. do 31-12-2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Posiłki objęte przedmiotem zamówienia muszą być gorące i mieć formę dwudaniowego zestawu obiadowego przygotowane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz właściwymi przepisami i zasadami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wymaganymi prawem dla przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się podawania posiłków w punktach ich spożywania w naczyniach jednorazowych. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Muszą być zróżnicowane, sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, zapewnić nie mniej niż 1100 kcal w tym: a) białko stanowić ma ok. 12% posiłku, b) węglowodany ok. 48% posiłku, c) tłuszcze ok. 30% posiłku. (pozostałe: cukry proste, witaminy i mikroelementy). Ustala się gramaturę posiłków dla: a) zupa - min. 250ml, b) drugie danie - min. 400 g, c) napój min. 200 ml. Jadłospis musi być zróżnicowany. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) w przypadku zupy - pieczywa (min. 3 kromki chleba lub 2 bułki), b) w przypadku drugiego dania - przynajmniej 3 razy w tygodniu do podania porcji mięsa, ziemniaków (zamiennie kasza lub ryż) i surówki /gotowanych warzyw, napoju; c) Zamawiający dopuszcza możliwość podania jako drugiego dania posiłku typu: pierogi, krokiety, naleśniki, kopytka lub makaron z sosem, jednak nie częściej niż dwa razy w tygodniu; d) Zamawiający dopuszcza podanie wyłącznie zupy z mięsnym wkładem oraz pieczywa (min. 3 kromki chleba lub 2 bułki) oraz napoju, nie częściej niż raz w tygodniu z zastrzeżeniem spełnienia wymogów o których mowa w pkt 2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przesyłanie do akceptacji Zamawiającego tygodniowego jadłospisu (do godz. 12.00 każdego piątku tygodnia poprzedzającego jego realizację), z podaniem gramatury i kaloryczności posiłków. Jadłospis może zostać przesłany drogą elektroniczną. Brak uwag ze strony Zamawiającego do 15.30 dnia w którym przesłano jadłospis uważany będzie za jego akceptację. Wykonawca wywiesi w widocznym miejscu w lokalu wydawania i spożywania posiłków jadłospis z podaniem gramatury posiłków na dany dzień żywieniowy. Posiłki będą wydawane przez 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) w godz. 12.00 - 16.00 osobom, którym MOPR przyznał posiłek decyzją administracyjną, po okazaniu przez uprawnionego dowodu tożsamości. Wydawanie posiłków osobie drugiej, innej niż wymienionej powyżej, dopuszczone jest tylko na podstawie posiadanego upoważnienia wydanego przez uprawnionego do posiłków, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca ma odnotować w każdym dniu, po zakończeniu wydawania posiłków osoby, które nie odebrały posiłku w danym dniu, poprzez zakreślenie dnia - kolorem czerwonym i symbolem X - w który posiłek nie został odebrany. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych do pobierania posiłków. W przypadku wskazania przez Wykonawcę więcej niż 1 punkt wydawania i spożywania posiłków, Zamawiający będzie przekazywał osobną listę w stosunku do każdego z lokali, uwzględniającą liczbę osób skierowanych do spożywania posiłków w określonych lokalach. Osoba upoważniona do pobrania posiłku winna również złożyć podpis na liście. Wypełnione listy dołączane będą do faktury dotyczącej zapłaty za posiłki objęte listą. Szacunkowa liczba osób korzystających z posiłków wynosi ok. 140 osób dziennie z wyjątkiem miesiąca lipca w którym liczba ta wynosi ok. 225 osób. Szacowana ilość posiłków wynosi 37 000. Zamawiający uiści należność za faktycznie wydane posiłki i nie ponosi odpowiedzialności za koszt przygotowanych i niewykorzystanych posiłków. Wykonawca zapewnia możliwość jednoczesnego spożywania posiłków dla 30 osób uprawnionych, o których mowa w pkt 8, w przypadku wskazania jednego punktu wydawania i spożywania posiłków. Liczba ta wynosi 20 w przypadku wskazania więcej niż jednego punktu wydawania i spożywania posiłków, w stosunku do każdego z punktów. Czas oczekiwania na posiłek, przy założeniu jednoczesnego spożywania przez 30 lub 20 osób, nie może przekraczać 20 minut. Posiłki będą samodzielnie odbierane przez osoby uprawnione. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu lokalu i zaplecza kuchennego do przeprowadzenia kontroli w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków. Punkty wydawania i spożywania posiłków muszą być zlokalizowane na terenie Miasta Słupska. Co najmniej jeden punkt wydawania i spożywania posiłków musi znajdować się na obszarze wyznaczonym w załączniku nr 7 do SIWZ. Na wskazanym obszarze nie mogą znajdować się więcej niż 2 punkty. Zamawiający nie określa maksymalnej ilości punktów wydawania i spożywania posiłków. W przypadku lokalizacji punktu na skrzyżowaniach ulic/przejazdów kolejowych, które leżą na granicach wyznaczonego obszaru, Zamawiający w celu określenia czy dany obiekt spełnia wymogi Zamawiającego, tzn. czy znajduje się na wymaganym obszarze wyznaczonym w załączniku nr 7 do SIWZ, przyjmie jako spełniające wymogi te obiekty, które zlokalizowane są do skrzyżowania/przejazdu kolejowego (powyższe dotyczy tylko skrzyżowań leżących na wyznaczonej granicy obszaru, na którym zlokalizowana ma być punkt). Wykonawca musi posiadać odpowiednio zorganizowany i przygotowany lokal odpowiadający wymogom sanitarnym potwierdzonym decyzją SANEPID-u na prowadzenie działalności gastronomicznej i tytuł prawny do lokalu , w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki, oraz stan zatrudnienia pozwalający na terminowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował oddzielnym lokalem, w którym będą jedynie wydawane i spożywane posiłki, Wykonawca musi posiadać dodatkowo tytuł własności lub inny tytuł prawny w postaci umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania oraz zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na wydawanie posiłków obiadowych przez Wykonawcę w tym lokalu. Zamawiający nie dopuszcza zlokalizowania punktu w którym będą wydawane i spożywane posiłki przez osoby uprawnione o których mowa pkt 8 na terenie placówek edukacyjno - oświatowo - opiekuńczych (np.: żłobki, przedszkola, szkoły i szkoły wyższe) oraz placówek opieki zdrowotnej. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numer fax. i adres e-mail w celu dokonywania ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Dane te będą przez Wykonawcę niezwłocznie aktualizowane. Posiłki będę mogły być wydawane na wynos jedynie na prośbę osoby uprawnionej do ich otrzymania oraz do odpowiednich naczyń dostarczonych przez osobę uprawnioną. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz za szkody wyrządzone Wykonawcy lub innym osobom przez osoby uprawnione do spożywania posiłków..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, stanowiących nie więcej niż 20% łącznej wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania przez Wykonawcę lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia, posiadającym zezwolenia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu, w zakresie: produkcja dań od surowca do gotowej potrawy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował oddzielnym lokalem, w którym będą jedynie wydawane i spożywane posiłki, Wykonawca musi posiadać dodatkowo tytuł własności lub inny tytuł prawny w postaci umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania na czas trwania zamówienia. Wykonawca musi posiadać dodatkowo zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na wydawanie posiłków obiadowych przez Wykonawcę w tym lokalu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobą lub osobami, które posiadają pozytywne wyniki badań jakie przepisy prawa nakładają na osoby pracujące przy kontakcie z żywnością oraz przy zbiorowym żywieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokument potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował oddzielnym lokalem, w którym będą jedynie wydawane i spożywane posiłki - dodatkowo tytuł własności lub inny tytuł prawny w postaci umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania, na czas trwania zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wykonawcy (oryginał) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, a w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu innego niż osoba fizyczna (w szczególności wydruk z KRS lub CEIDG),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - ilość punktów podawania i spożywania posiłków zgodnych z SIWZ - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2) zmiana miejsca świadczenia usługi na inne miejsce spełniające wymagania określone w SIWZ w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty z tym zastrzeżeniem, że ilość zaoferowanych punktów nie może zostać zmniejszona. Dopuszczalne jest zwiększenie ilości punktów wydawania posiłków, przy czym każdy nowy punkt musi spełniać wymagania określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mopr.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie; ul. Słoneczna 15D; 76 - 200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 14:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk Pokój nr 201 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.