eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie skweru przy ul. Orlej/Powstańców Śląskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem cokołu pod pomnik W. Korfantego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Wrocław: Zagospodarowanie skweru przy ul. Orlej/Powstańców Śląskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem cokołu pod pomnik W. Korfantego
Numer ogłoszenia: 321698 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279568 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie skweru przy ul. Orlej/Powstańców Śląskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem cokołu pod pomnik W. Korfantego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru przy ul. Orlej/Powstańców Śląskich we Wrocławiu wraz z wykonaniem cokołu pod pomnik W. Korfantego. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)przygotowanie terenu - roboty ziemne, rozbiórki, formowanie i zagęszczanie nasypów, wywóz urobku oraz demontaż dwóch słupów oświetleniowych, b)wykonanie alejek spacerowych o przepuszczalnej nawierzchni z kruszywa kamiennego, utwardzonych z obrzeżami betonowymi, c)wykonanie cokołu pod pomnik z prefabrykatów betonowych w kolorze jasno szarym o gładkiej powierzchni licowej, górne powierzchnie wszystkich elementów wykonane jako antypoślizgowe sklejka zabezpieczone impregnatem anty graffiti, które należy posadowić na przygotowanej poduszce wirowo-piaskowej o odpowiednim zagęszczeniu, d)wykonanie 19 ławek do siedzenia z prefabrykatów betonowych w kolorze jasno szarym o gładkiej powierzchni licowej, górne powierzchnie wszystkich elementów wykonane jako antypoślizgowe sklejka zabezpieczone impregnatem anty graffiti, które należy posadowić na przygotowanej poduszce wirowo-piaskowej o odpowiednim zagęszczeniu, e)wymianę istniejących schodów do dwóch tzw.gabinetów cisowych na nowe z prefabrykatów żelbetowych w kolorze jasno szarym o gładkiej powierzchni licowej, górne powierzchnie wszystkich elementów wykonane jako antypoślizgowe sklejka zabezpieczone impregnatem anty graffiti, f)wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących: - montaż 6 szt. oświetlenia ogólnego, LED dwuramiennego, ścieżek igabinetów, - iluminację pomnika poprzez montaż dwóch lamp projektorowych LED, montowanych na 2 kolumnach oświetleniowych oświetlenia ogólnego ścieżek, - iluminację żywopłotu za pomnikiem składającą się z trzech lamp montowanych we wnękach w tylnej części ławki za pomnikiem, - wykonanie oświetlenia dekoracyjnego liniowego ławek wokół wgłębnika, w gabinetach i za pomnikiem w ilości 35 szt., montowanego we wnęce ławki w kierunku podłoża, - wykonanie punktu zasilania imprez plenerowych w postaci tablicy w ścianie ławki żelbetowej, - ułożenie rur osłonowych i montaż linii kablowych NN oraz ułożenie kabli elektrycznych niezbrojonych, - montaż złączy kablowych typu ZK wolnostojących oraz tablicy elektrycznej przy projektowanym złączu kablowym, g)wykonanie przyłącza wodociągowego, h)wykonanie nawodnienia składającego się ze zraszaczy i linii kroplujących, czujnika deszczu, sterowników, skrzynek zaworowych oraz rurociągów, i)montaż 86 mb stalowych barierek zabezpieczających przed wjazdem samochodów na trawniki od strony ul. Sępiej oraz 4 szt. 75 l koszy na śmieci z popielniczką wykonanych z blachy perforowanej, j)wykonanie prac w zieleni - przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, - sadzenie drzew, krzewów i bylin (materiał Wykonawcy), - założenie trawników z siewu z mieszanki gazonowo-parkowej (materiał Wykonawcy). 2.Szczegółowy zakres prac związanych z zagospodarowaniem skweru przy ul. Orlej/ Powstańców Śl., zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 4.Obowiązki Wykonawcy: 1)wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 4)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 6)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 7)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 8)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 9)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 10)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 11)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 12)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 13)zapewnienie na swój koszt nadzoru archeologicznego zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych (Decyzja nr 981/2014 z dnia 13.05.2014r.) wydanym przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, 14)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz prowadzenie robót pod ich nadzorem, 15)ścisła współpraca z Wykonawcą pomnika W. Korfantego. W trakcie prac montażowych należy zapewnić Wykonawcy pomnika możliwość dojazdu do cokołu, na którym pomnik zostanie posadowiony, 16)przygotowanie placu i zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 17)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 18)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 19)sporządzenie planu BIOZ, 20)prowadzenie dziennika budowy, książki obmiaru robót, 21)oznaczenie i zabezpieczenie wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia wykonanych robót bądź uszkodzenia urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 22)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 23)stosowanie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 24)pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 25)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego wykonywanych robót z podziałem na etapy oraz przekazanie Zamawiającemu harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 26)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500), 27)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 28)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 29)opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 30)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego. 31)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań. 5.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. nr 43 poz. 430 ze zm). 6.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 7. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 10.11.2014r. w tym: 1)przygotowanie cokołu do 30.10.2014r., 2)przygotowanie placu centralnego do 05.11.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 629347,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 849450,29

  • Oferta z najniższą ceną: 849450,29 / Oferta z najwyższą ceną: 950790,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.