eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Dostawa paliwa płynnego (oleju napędowego) do zbiornika zlokalizowanego na terenie siedziby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Świdwin: Dostawa paliwa płynnego (oleju napędowego) do zbiornika zlokalizowanego na terenie siedziby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 321610 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie , ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652356 wew. 40, faks 094 3652356.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-swidwin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa płynnego (oleju napędowego) do zbiornika zlokalizowanego na terenie siedziby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV - 09134100-8 - olej napędowy. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Normy PN- EN 590:2013-12 (Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań) lub równoważnej oraz wymaganiom jakościowym określonym w: a) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz.U. z 2014, poz. 1728), b) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 775), c) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680). 3. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w czasie obowiązywania umowy wynosi 60,00 m3, w tym: a) ON (standardowy) dla okresu letniego - w ilości, według potrzeb (szacunkowo 23 m3- wartość określona na podstawie zeszłorocznego zużycia- może różnić się od ilości faktycznie zamówionego oleju napędowego). b) ON (standardowy) dla okresu przejściowego -w ilości, według potrzeb (szacunkowo 18 m3- wartość określona na podstawie zeszłorocznego zużycia- może różnić się od ilości faktycznie zamówionego oleju napędowego). c) ON (standardowy) dla okresu zimowego - w ilości, według potrzeb (szacunkowo 19 m3- wartość określona na podstawie zeszłorocznego zużycia- może różnić się od ilości faktycznie zamówionego oleju napędowego). PEŁNY OPIS ZAMÓWIENIA ZAWIERA ROZDZIAŁ 15 SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga złożenia: (1) oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku tj. oświadczenia o posiadaniu wymaganych, przy realizacji niniejszego zamówienia uprawnień, (2) Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2012, poz. 1059 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku oraz aby Wykonawca wykazał, iż należycie wykonał minimum jedno całoroczne zamówienie na dostawy oleju napędowego o wartości zrealizowanych dostaw nie mniejszej niż 200.000,00 PLN a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje te dostawy a wartość już zrealizowanych dostaw jest nie mniejsza niż 200.00,00 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Poprzez całoroczne zamówienie na dostawy oleju napędowego Zamawiający rozumie jedno zlecenie ciągłe, trwające pełen rok kalendarzowy, na dostawy oleju napędowego, w którego zakres wchodziły dostawy zarówno (1) ON (standardowy) dla okresu letniego, (2) ON (standardowy) dla okresu przejściowego, (3) ON (standardowy) dla okresu zimowego, a zamówienie było wykonane lub jest wykonywane w ramach jednej umowy. Jeżeli Wykonawca wykaże wartość zrealizowanych dostaw w walucie obcej do przeliczenia wartości tych dostaw na PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs tej waluty do PLN z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, podany przez Narodowy Bank Polski. W przypadku braku takiego kursu, przeliczenia wartości na PLN dokonuje się na podstawie ostatniego obowiązującego, przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, średniego kursu tej waluty, podanego przez Narodowy Bank Polski.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku, tj. dysponowania na czas realizacji zamówienia potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia oraz aby wykazał, iż będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, co najmniej: Dwoma (2 szt.) pojazdami specjalnymi, przeznaczonymi do przewozu paliw płynnych (oleju napędowego) posiadającymi Świadectwo Dopuszczenia Pojazdów Do Przewozu Niektórych Towarów Niebezpiecznych. Świadectwo ma stwierdzać, ze pojazd odpowiada wymaganiom określonym w Umowie europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR). Wymagana, minimalna pojemność załadowcza pojazdów to 2,5 m3. Pojazdy muszą być wyposażone w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą, zalegalizowany przepływomierz oraz zalegalizowany licznik wyposażony w drukarkę drukującą dokument, który określi dostarczoną ilość paliwa w temperaturze referencyjnej 15oC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku oraz aby wykazał, iż będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, co najmniej: Dwoma (2 osoby) kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii C lub C+E, odpowiedniej dla danego rodzaju pojazdu, Zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych tj. oleju napędowego oraz Zaświadczenie Kwalifikacyjne uprawniające do obsługi urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych (cystern drogowych) do towarów niebezpiecznych klas: 3 według ADR.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej, Zamawiający żąda, złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku oraz aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 PLN (sto tysięcy polskich złotych). Zamawiający nie precyzuje wymagań dla spełnienia warunku sytuacji finansowej. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku tj. oświadczenia potwierdzającego, iż sytuacja finansowa Wykonawcy jest wystarczająca, pozwala na zgodne z umową zrealizowanie niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy). Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi zawierać informację o: zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakterze stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w następującym zakresie: 1) Dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmianie podstawowych danych Wykonawcy (zmiana adresu siedziby, nazwy) bez zmian samego Wykonawcy. 2) Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie o lepszej jakości przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia oraz ceny. 3) Dopuszcza się zmiany postanowień umownych, które wynikają bezpośrednio ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w sytuacji, w którym koniecznym stanie się dostosowanie postanowień umownych do nowego stanu prawnego. 4) Dopuszcza się zmianę postanowień umownych w zakresie zmiany personelu Wykonawcy oraz zmiany pojazdów specjalnych przeznaczonych do realizacji zamówienia, z takim zastrzeżeniem iż zmiana taka musi nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, w którym Wykonawca wykaże, iż zmieniona osoba lub pojazd posiadają wymagane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pozwolenia oraz uprawnienia. 5) Dopuszcza się zmianę postanowień umownych w zakresie zmiany personelu Zamawiającego. 6) Dopuszcza się zmianę postanowień umownych w zakresie zmiany numerów kontaktowych wymienionych w umowie. 7) Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT zostanie zastosowana do dostaw wykonanych od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk-swidwin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Armii Krajowej 21 78- 300 Świdwin woj. zachodniopomorskie pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 11:45, miejsce: sekretariat Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 21 78- 300 Świdwin woj. zachodniopomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.