eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług serwisowych dzierżawionych kombajnów chodnikowych produkcji FAMUR S.A. - systemy chodnikowe REMAG eksploatowanych w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Bytom: Świadczenie usług serwisowych dzierżawionych kombajnów chodnikowych produkcji FAMUR S.A. - systemy chodnikowe REMAG eksploatowanych w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy
Numer ogłoszenia: 321604 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych dzierżawionych kombajnów chodnikowych produkcji FAMUR S.A. - systemy chodnikowe REMAG eksploatowanych w SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Usługi serwisowe muszą być wykonywane zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową (DTR urządzeń) oraz tak, aby każdorazowo zapewnić przywrócenie urządzeń do stanu pełnej zgodności z dokumentacją, która stanowiła podstawę dopuszczenia ich do eksploatacji pod ziemią. b)Parametry techniczno-funkcjonalne urządzeń, każdorazowo po wykonanej usłudze serwisowej muszą być zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji wykonanej usługi. c)Naprawę maszyn/ urządzeń budowy przeciwwybuchowej należy prowadzić wyłącznie przez wymianę uszkodzonych części lub podzespołów na fabrycznie nowe znajdujące się w wykazie części zamiennych danego urządzenia, zawartym w dokumentacji techniczno-ruchowej. d)Części i materiały użyte do świadczenia usług serwisowych powinny posiadać świadectwo fabryczne producenta części oraz świadectwo zgodności. e)Zamawiający wymaga rozpoczęcia realizacji usługi serwisowej każdorazowo do 8 godzin od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego. f)Zamawiający wymaga od Wykonawcy każdorazowo zapewnienia materiałów, części, sprzętu, urządzeń i narzędzi koniecznych do prawidłowego świadczenia usług serwisowych. g)Transport związany z prawidłową realizacją zamówienia każdorazowo i w każdym przypadku jest obowiązkiem Wykonawcy. h)Osoby, które będą wykonywać czynności serwisowe muszą posiadać stosowne uprawnienia do pracy w warunkach podziemnego zakładu górniczego wydobywającego węgiel kamienny tj. muszą posiadać odpowiednie do zakresu prac doświadczenie i kwalifikacje, aktualne badania okresowe, aktualne szkolenia BHP, przeszkolenie z zakresu aparatów ucieczkowych oraz wymagane ubezpieczenia. Wykonawca dostarczy wykaz uprawnionych pracowników jako załącznik do umowy zawartej przez kopalnię z Wykonawcą. i)Przez usługę serwisową (naprawę serwisową) Zamawiający rozumie działanie (czynności), wykonane z udziałem podmiotu zewnętrznego na terenie jednostki organizacyjnej SRK S.A., mające na celu doprowadzenie urządzenia do stanu sprawności jaką utraciło w wyniku awarii (wystąpienia zdarzenia nieprzewidzianego) lub wyprzedzające w celu jej uniknięcia. Naprawy są, więc działaniami o charakterze doraźnym (mającym na celu usuwanie skutków awarii) lub prewencyjnym (mającym na celu zapobieganie ich wystąpieniu). Naprawa nie wymaga wyłączenia obiektu z ruchu tj. wybudowania z ciągu technologicznego, realizowanymi głównie poprzez wymiany uszkodzonych części bądź całych podzespołów, niewymagającymi do ich przeprowadzenia specjalistycznej bazy warsztatowej. j)Naprawa serwisowa maszyny (urządzenia) musi być wykonana w sposób gwarantujący bezpieczną eksploatację wyremontowanego wyrobu, nie spowoduje wytworzenia nowej maszyny (urządzenia), a wyremontowana maszyna (urządzenie) będzie odpowiadać dokumentacji techniczno-ruchowej (instrukcji użytkowania). k)Naprawę maszyn/ urządzeń/ budowy przeciwwybuchowej należy prowadzić wyłącznie przez wymianę uszkodzonych części lub podzespołów na fabrycznie nowe znajdujące się w wykazie części zamiennych danego urządzenia, zawartym w DTR/ instrukcji użytkowania. l)Zabezpieczenie jednostkowych ilości części zamiennych (dostawa części) będzie realizowane wyłącznie w przypadku pilnej potrzeby udzielenia zamówienia lub braku umowy handlowej w zakresie przedmiotowych części, powiązanego z potrzebą wykonania naprawy maszyny/urządzenia. ł)Legalizację i badania (jeśli są one połączone z wykonaną naprawą lub przeglądem/ konserwacją - usługą serwisową i nie jest dla ich wykonania wymagane uprzednie przeprowadzenie naprawy - remontu). m)Usługi serwisowe muszą być wykonywane zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową (DTR urządzeń) oraz tak, aby każdorazowo zapewnić przywrócenie urządzeń do stanu pełnej zgodności z dokumentacją, która stanowiła podstawę dopuszczenia ich do eksploatacji pod ziemią. n)Parametry techniczno-funkcjonalne urządzeń, każdorazowo po wykonanej usłudze serwisowej muszą być zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji wykonanej usługi. o)Wykonawca serwisu zobowiązany jest do zapewnienia pełnego asortymentu części zamiennych oraz realizowania usług całodobowo, p)Zamawiający nie dopuszcza stosowania przy usługach serwisowych certyfikowanych części zamiennych , substytucyjnych z oryginalnymi lub katalogowymi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na świadczeniu usług serwisowych w odniesieniu do maszyn i urządzeń górniczych stosowanych w podziemnych zakładach górniczych o wartości minimum 400 000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie. 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 2. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie Oświadczenia - Załącznik nr 8 do druku OFERTA, iż nie będzie zatrudniał osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt II ppkt 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca dołączy do oferty cennik fabrycznie nowych części jako kompletne katalogi części zamiennych i podzespołów zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową instrukcją użytkowania kombajnów. 5.Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - upust do cennika katalogu części zamiennych - 4
  • 3 - okres gwarancji na urzadzenia naprawiane - 3
  • 4 - okres gwarancji na nowe podzespoły - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. 41-914 Bytom,ul.Strzelców Bytomskich 207 30,00 zł + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODWYKONAWSTWO 1.Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2.Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.