eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Brodnica: Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu
Numer ogłoszenia: 32158 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica , ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918600 4918719, faks 0-56 4918613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawy, konserwacje, badanie stanu technicznego oraz kalibrację aparatury pomiarowej (monitora skażeń, mierników gazu, detektora wielogazowego, detektorów jednogazowych), kontrolnej (sygnalizatory bezruchu, pirometr, eksplozymetr, toximeter rurkowy i latarka elektryczna Vulcan Typ Ex). Zakres usług serwisowych: Inspekcja wizualna,Inspekcja funkcji,Wymiana zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii,Kalibracja gazami kalibracyjnymi, bądź źródłami kalibracyjnymi,Diagnostyka czujników,Wystawienie świadectw sprawdzenia dla mierników gazu detektorów, pirometrów, eksplozymetrów i latarek elektrycznych,Wystawienie świadectwa wzorcowania dla monitora skażeń radioaktywnych,Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających polegających na dokonaniu napraw, wybiegających poza zakres usług serwisowych powyższego sprzętu. 2. Naprawy, konserwacje oraz badanie stanu technicznego pomp cieczowych (w tym: pomp pływających oraz pomp do cieczy niebezpiecznych), zestawu do uszczelniania zbiorników, zestawu korków uszczelniających, sterowników pneumatycznych, reduktorów ciśnieniowych, sprężarek powietrza oddechowego i maszyn nieelektrycznych (piły spalinowej). Zakres usług serwisowych: Sprawdzenie szczelności,Dezynfekcję,Końcową kontrolę,Dopuszczenie do użytku,W sprężarkach powietrznych - wymiana filtrów, oleju, badanie air-check,Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsług technicznej urządzenia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających polegających na dokonaniu napraw, wybiegających poza zakres usług serwisowych powyższego sprzętu. 3. Naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych (serwis okresowy odzieży barierowej). Zakres usług serwisowych:Sprawdzenie szczelności,Dezynfekcję,Końcową kontrolę,Sprawdzenie akumulatorów zasilających pompy tłoczące powietrze do odzieży,Sprawdzanie filtrów powietrza,Dopuszczenie do użytku,Czyszczenie i smarowanie zamka, czyszczenie szyby i przewodów powietrznych, Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających polegających na dokonaniu napraw, wybiegających poza zakres usług serwisowych powyższego sprzętu. 4.Częstotliwość dokonywania serwisu: Co 3 miesiące, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej sprężarki, odzieży barierowej (18kpl.); Co 6 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej automatycznego przyrządu wykrywania substancji niebezpiecznych, detektora wielogazowego, detektorów jednogazowych, odzieży barierowej (36 kpl.); Co 12 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej sygnalizatorów bezruchu, pomp do przetaczania cieczy niebezpiecznych, pomp pływających, zestawu do uszczelniania zbiorników, zestawu korków uszczelniających, sterowników pneumatycznych, reduktorów ciśnieniowych, latarek elektrycznych, pilarki spalinowej; Co 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia świadectwa sprawdzenia dla pirometru, eksplozymetru bądź świadectwa wzorcowania dla monitora skażeń radioaktywnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz cenowo -asortymentowy- wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dokument jednoznacznie stwierdzający, iż wykonawca lub podwykonawca jest uprawniony do serwisowania, naprawy poszczególnego sprzętu wymienionego w Arkuszu asortymentowo - cenowym zał. nr 3 do SIWZ. Dokument jest wystawiony przez producentów sprzętu lub autoryzowanych dilerów sprzętu a w przypadku dokumentów wystawionych przez podmioty zagraniczne również tłumaczenia tych dokumentów na j. polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;e-mail: zp.jw3537.brodnica@wp.pl lub faks: 056-49-18-613.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.