eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Syców: Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 321510 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Oświaty Samorządowej w Sycowie , ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców, woj. dolnośląskie, tel. 62 785 51 51, faks 62 785 37 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sycow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Oświaty Samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3, 3.1. 3.2. i 3.3. do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy zad 1-4 Posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej przez starostę właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy lub licencji na wykonywanie międzynarodowego krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie, odpowiadającego swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przewóz osób dla każdego zadania osobno o wartości min: - dla zadania Nr 1 - 43.000,00 zł brutto - dla zadania Nr 2 - 18.000,00 zł brutto - dla zadania Nr 3 - 16.000,00 zł brutto - dla zadania Nr 4 - 12.000,00 zł brutto oraz potwierdzą, że zadanie te wykonali należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. środkami transportu do przewozu osób dla każdego zadania osobno w tym: Dla zadania nr 1 - minimum 3 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc: tj. 2 autobusy z liczbą miejsc siedzących 46 + kierowca. Oraz 1 pojazdem z liczbą miejsc siedzących 19+ kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci. Dla zadania nr 2 - minimum 2 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8+ kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Dla zadania nr 3 - minimum 2 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 10+ kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Dla zadania nr 4 - minimum 2 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 6+ kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, b. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), c. Zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 3 i/lub 3.1.i/lub 3.2. i/lub 3.3.do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - norma EURO dla pojazdów - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, 2) inne: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania); b) zmiana nazwy zadania, c) zmiana terminów- w tym m.in. godzin odbioru dzieci

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sycow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Oświaty Samorządowej przy ul. Mickiewicza 1 w Sycowie pok 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Oświaty Samorządowej przy ul. Mickiewicza 1 w Sycowie pok 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dotyczy dowozu uczniów w roku 2016 roku (tj. 184 dni robocze ) z obwodów: 1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. III Tysiąclecia w Sycowie-Syców, ul. Matejki 5 - dowóz uczniów kl. I-VI oraz dzieci 5 i 6-letnich ze Ślizowa i ul. Kolejowej (z za obwodnicy), 2) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie -Syców, ul. Mickiewicza 5 - dowóz uczniów kl I-IV oraz dzieci w wieku 5- 6 lat z Komorowa, 3) Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej- Stradomia Wierzchnia 64, - dowóz uczniów kl. I-VI i dzieci 5 i 6- letnich z Gaszowic, 4) Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sycowie-Syców, ul. Kościelna 3- dowóz uczniów kl. I-III gimnazjalistów z Gaszowic, Stradomi Wierzchniej i Ślizowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. norma EURO dla pojazdów - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 dotyczy dowozu dzieci niepełnosprawnych (z dysfunkcjami ruchu i dysfunkcjami umysłowymi) w roku 2016 do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Miliczu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. norma EURO dla pojazdów - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 dotyczy dowozu dzieci niepełnosprawnych (z dysfunkcjami ruchu i dysfunkcjami umysłowymi) w roku 2016 do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oleśnicy, przedszkole specjalne i szkoła przysposabiająca do pracy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. norma EURO dla pojazdów - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz dzieci i uczniów w tym również dzieci niepełnosprawnych do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkoli z terenów Gminy Syców do placówek oświatowych w 2016 roku z podziałem na 4 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 dotyczy dowozu dzieci niepełnosprawnych (z dysfunkcjami ruchu i dysfunkcjami umysłowymi) w roku 2016 z Działoszy i Drołtowic do Zespołu Szkół Specjalnych w Twardogórze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. norma EURO dla pojazdów - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.