eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatury rehabilitacyjnej, sprzętu rehabilitacyjnego oraz drobnego wyposażenia rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawyAEZ/S-183/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Warszawa: Dostawa aparatury rehabilitacyjnej, sprzętu rehabilitacyjnego oraz drobnego wyposażenia rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-183/2015
Numer ogłoszenia: 321440 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury rehabilitacyjnej, sprzętu rehabilitacyjnego oraz drobnego wyposażenia rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-183/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następującej aparatury rehabilitacyjnej, sprzętu rehabilitacyjnego oraz drobnego wyposażenia rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, w podziale na części, zwane Pakietami: 1) Pakiet 1 - aparat do terapii ultradźwiękowej 2) Pakiet 2 - aparaty do elektroterapii 3) Pakiet 3 - zestaw do magnetoterapii 4) Pakiet 4 - aparat do krioterapii 5) Pakiet 5 - lampy sollux 6) Pakiet 6 - aparaty do ultradźwięków, laseroterapii i elektroterapii, z wyposażeniem 7) Pakiet 7 - urządzenie do drenażu limfatycznego 8) Pakiet 8 - rowery treningowe 9) Pakiet 9 - stoły rehabilitacyjne Bobath i do pionizacji 10) Pakiet 10 - drobny sprzęt rehabilitacyjny 11) Pakiet 11 - aparat do laseroterapii z wyposażeniem 12) Pakiet 12 - diatermia rehabilitacyjna z wyposażeniem 13) Pakiet 13 - podłoga interaktywna 14) Pakiet 14 - różny sprzęt rehabilitacyjny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1 - 2.14 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Biura Pełnomocnika Rektora ds. Budowy Szpitala Pediatrycznego WUM, ul. Żwirki i Wigury 63, 02-091 Warszawa; 2) dostawa przedmiotu zamówienia do Szpitala Pediatrycznego WUM, ul. Żwirki i Wigury 63 A, Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; 3) instalacja - rozumiana jako rozpakowanie, montaż sprzętu, podłączenie do przygotowanych przyłączy mediów instalacyjnych (o ile dotyczy) oraz uruchomienie sprzętu, wykonanie kalibracji (jeśli dotyczy) i sprawdzenie poprawności jego działania; 4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi; 5) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w odniesieniu do Pakietu 10 i Pakietu 14, polegających na rozszerzeniu dostawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 37.40.00.00-2, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku należy złożyć wraz z ofertą: a) w przypadku oferty składanej na Pakiet 10 i oferty składanej na Pakiet 14 - dokumenty zawierające co najmniej fotografie oferowanych produktów dla wszystkich pozycji asortymentowych w danym Pakiecie b) w przypadku oferty składanej na którykolwiek z Pakietów oznaczonych numerami od 1 do 9 oraz od 11 do 13 - karty katalogowe producenta lub inne dokumenty potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym - w odniesieniu do każdej pozycji asortymentowej objętej przedmiotem zamówienia w danym Pakiecie, dla której Zamawiający wymagał podania nazwy producenta/marki i modelu (bez wyposażenia) w Formularzu wymaganych warunków technicznych (odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.9 oraz 2.11-2.13 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta zawierające opis techniczny lub zdjęcia obrazujące oferowany przedmiot zamówienia. W przypadku załączenia katalogów należy w nich jednoznacznie wskazać oferowany przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany modelu oferowanego urządzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 2) w przypadku gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia, na urządzenie posiadające co najmniej parametry takie, jak model oferowany, i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; 3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 317.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: dostawa aparatu do terapii ultradźwiękowej, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2: dostawa aparatów do elektroterapii, opisanych, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3: dostawa zestawu do magnetoterapii, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4: dostawa aparatu do krioterapii, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5: dostawa lamp sollux, opisanych, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6: dostawa aparatów do ultradźwięków, laseroterapii i elektroterapii, z wyposażeniem, opisanych, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7: dostawa urządzenia do drenażu limfatycznego, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-0, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8: dostawa rowerów treningowych, opisanych, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9: dostawa stołów rehabilitacyjnych Bobath i do pionizacji, opisanych, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10: dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11: dostawa aparatu do laseroterapii z wyposażeniem, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.11 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12: dostawa diatermii rehabilitacyjnej z wyposażeniem, opisanej, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.12 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13: dostawa podłogi interaktywnej, opisanej, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.13 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14: dostawa różnego sprzętu rehabilitacyjnego, opisanego, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.14 do SIWZ, wraz z instalacją i instruktażem w zakresie obsługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.13.00-4, 33.19.21.50-8, 33.16.50.00-4, 31.51.60.00-9, 33.15.40.00-4, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.