eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie rozliczeń bezgotówkowych, na terenie Elbląga

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Elbląg: Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie rozliczeń bezgotówkowych, na terenie Elbląga
Numer ogłoszenia: 321432 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczona odpowiedzialnością , ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2324257, faks 055 2326956.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoelblag.pl, www.biuletyn.abip.pl/mpoelblag

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie rozliczeń bezgotówkowych, na terenie Elbląga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego (CPV 09 13 41 00 - 8) spełniającego co najmniej parametry jakościowe zgodne z normą PN-EN 590 w ilości 200 000 litrów. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia w tolerancji 20 % wielkości przedmiotowej. 3.Stacja paliw Wykonawcy musi znajdować się na terenie Elbląga w odległości nie większej niż 4 km od bazy Zamawiającego (ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg).4.Sposób realizacji zamówienia: 4.1.Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo według jednej z poniższych zasad:4.1.1. na podstawie zbiorczych zestawień wydania paliwa potwierdzanych przez kierującego lub inną osobę upoważnioną pisemnie do pobierania paliwa; 4.1.2.na podstawie mikroprocesorowych kart wydawanych przez Wykonawcę, z których każda posiada swój niepowtarzalny kod i wydawana jest na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego i kierowcę. 5.Sprzedaż paliw wg powyższych zasad odbywać się będzie całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. 6.Ilość pojazdów jakie Zamawiający chce objąć zamówieniem wynosi szacunkowo 40 sztuk - ilość może ulec zmianie o czym Wykonawca będzie informowany pisemnie drogą elektroniczną w formie wykazu pojazdów i osób upoważnionych objętych zakupem oleju napędowego w rozliczeniu bezgotówkowym. 7.Wystawiana faktura powinna zawierać zbiorczy wykaz wszystkich dokonanych transakcji w dekadzie miesiąca tj. za okresy od 1 do 10; 11 do 20 i od 21 do ostatniego dnia każdego miesiąca, z terminem płatności 30 dni. 8.Dopuszcza się inne okresy rozliczeń finansowych (wystawianie faktur) pod warunkiem, iż okres fakturowania będzie obejmował pełne miesiące kalendarzowe (wystawiana faktura nie może dotyczyć pobierania paliwa w dniach należących do różnych miesięcy kalendarzowych)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych) może być wniesione w: 1.1. pieniądzu, wpłacając niniejszą kwotę na konto PEKAO S.A. 77 1240 1226 1111 0010 5202 1643 z tytułem przelewu: Wadium - olej napędowy - nr postępowania Zp-1-2015; 1.2.poręczeniu lub gwarancji bankowej; 1.3.gwarancji ubezpieczeniowej; 2.Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w akcjach dopuszczonych do publicznego obrotu i notowań giełdowych lub wekslach i czekach potwierdzonych. 3.Dowód wniesienia wadium powinien znajdować się w złożonej ofercie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Posiadanie monitoringu stacji - 2
  • 3 - Wystawiane faktury będą wystawiane dekadowo tj. 1 do 10, od 11 do 20, od 21 do końca miesiąca, z terminem płatności 30 dni - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpoelblag.pl, www.biuletyn.abip.pl/mpoelblag
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Elblągu, ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.