eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Puchaczów: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych
Numer ogłoszenia: 321402 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów , ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 7575780, faks 081 7575765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej oraz montaż 535 kompletów zestawów kolektorów słonecznych na terenie gminy Puchaczów w systemie zaprojektuj i wybuduj a także wykonanie serwisu internetowego w ramach realizacji Projektu: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Projektowa VI: Środowisko i czysta energia Działanie 6.2. Energia przyjazna środowisku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej dla montażu 535 kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla 535 miejsc instalacji wg wykazu stanowiącego załącznik do programu funkcjonalno - użytkowego wg zestawienia: - 207 zestawów kolektorów słonecznych po 2 kolektory (dla 1-3 osób Korzystających z instalacji solarnej, poj. zasobnika min. 200 litrów) - 277 zestawów kolektorów słonecznych po 3 kolektory (dla 4-5 osób korzystających z instalacji solarnej, poj. zasobnika min. 300 litrów) - 51 zestawów kolektorów słonecznych po 4 kolektory (dla 6-9 osób korzystających z instalacji solarnej, poj. zasobnika min. 400 litrów). 2.2. Zainstalowanie wg opracowanych projektów 535 kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla przygotowania ciepłej wody użytkowej w określonych w programie funkcjonalno - użytkowym lokalizacjach. 2.3. Próby i regulacja wykonanych instalacji. 2.4. Rozruch technologiczny kolektorów słonecznych. 2.5. Przeszkolenie użytkowników, co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych kolektorów słonecznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom. 2.6. Przeglądy gwarancyjne i przeglądy serwisowe w okresie gwarancyjnym z uzupełnianiem płynu solarnego. 2.7. Zaprojektowanie i wykonanie specjalnego serwisu (portalu) internetowego, który będzie pełnił funkcje edukacyjne, promocyjne oraz oferował usługi on-line zgodnie z zapisami programu funkcjonalno - użytkowego oraz zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.8 Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Każdy z projektowanych i instalowanych zestawów kolektorów słonecznych powinien zawierać w szczególności: - Kolektory słoneczne, - Uchwyty i konstrukcje wsporcze do zamocowania kolektorów słonecznych pod optymalnym kątem (dachy o małym nachyleniu i ściany budynków oraz inne sposoby montażu według rozwiązań wskazanych w programie funkcjonalno - użytkowym), - Podgrzewacz (zasobnik) ciepłej wody użytkowej, - Zespół pompowo-sterowniczy, - Zespół naczynia wzbiorczego przeponowego, - Komplet orurowania wraz z armaturą przyłączeniową i izolacją cieplną, - Nośnik ciepła (płyn solarny); -Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zakres robót instalacyjnych i montażowych obejmuje w szczególności: - montaż kolektorów słonecznych, - posadowienie zbiorników c.w.u., - podłączenie zbiorników c.w.u. do istniejącej instalacji c.w.u., - wykonanie instalacji łączących kolektory z zbiornikami i jej ocieplenie, - montaż armatury (termometry, zawory bezpieczeństwa, zawory zwrotne, itp.), - montaż zespołu pompowego z osprzętem, - montaż zespołu naczynia przeponowego, - instalacja układu sterującego, automatyki i wizualizacja pracy instalacji, - wykonanie płukania oraz prób ciśnienia instalacji, - napełnienie instalacji czynnikiem solarnym, - uruchomienie instalacji, - przeszkolenie użytkowników, -sporządzenie instrukcji obsługi, - uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów- w zakresie i ilości uzgodnionym z właścicielem lub użytkownikiem obiektu, - wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej, c.o. i elektrycznych w pomieszczeniu, w którym zostanie zamontowany zasobnik ciepłej wody, - dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1 do siwz). 6. Wszystkie znaki towarowe w tym nazwy producentów, użyte w siwz i w załączonych do siwz materiałach i załącznikach są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku użycia znaku towarowego w załącznikach do SIWZ w szczególności w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Wykonawca oferujący rozwiązanie równoważne będzie musiał udowodnić równoważność oferowanego rozwiązania. Za rozwiązania równoważne zamawiający uzna takie, które będą spełniały wymagania Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz zapewnią osiągnięcie założonego w SIWZ i załącznikach efektu inwestycyjnego w zakresie jakości, trwałości i funkcjonalności oraz będą zgodne z normami wskazanymi w programie funkcjonalno-użytkowym lub normami równoważnymi. W razie wątpliwości, co do równoważności zastosowanych przez wykonawcę rozwiązań zamawiający może powołać w tym zakresie biegłego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych wymaga ich pisemnej akceptacji przez zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia z ich wykorzystaniem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i programie funkcjonalno - użytkowym, w szczególności w przypadku gdy z powodu wygospodarowania dodatkowych środków finansowych, zgłoszenia się dodatkowej ilości mieszkańców gminy Puchaczów zainteresowanych montażem zestawów kolektorów lub z innych powodów możliwe będzie wykonanie większej liczby zestawów kolektorów na terenie gminy Puchaczów (także poza projektem realizowanym z wykorzystaniem środków w ramach RPO województwa lubelskiego). Zakres zamówień uzupełniających, będzie obejmował w szczególności: -wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej montażu kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla budynków na terenie gminy Puchaczów - zainstalowanie wg opracowanych projektów kompletów zestawów kolektorów słonecznych dla przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych. -próby i regulacja wykonanych instalacji, - rozruch technologiczny kolektorów słonecznych, -przeszkolenie użytkowników, co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych kolektorów słonecznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom, - przeglądy gwarancyjne i przeglądy serwisowe w okresie gwarancyjnym z uzupełnianiem płynu solarnego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne 29.87.50.00 - 29.87.50.00 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łęcznej Oddział Puchaczów nr konta 80869300060000017220060015, przy czym w tytule przelewu należy wpisać: Wadium - Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów w sekretariacie pok. Nr 6. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ, 3)gwarancja będzie gwarancją bezwarunkową, 4)gwarancja będzie złożona w formie oryginału (złożenie gwarancji w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem jest dopuszczalne pod warunkiem, że z jej treści nie wynika że gwarancja jest ważna pod rygorem złożenia jej przez beneficjenta w oryginale i do kserokopii gwarancji wykonawca dołączy wyjaśnienie lub oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentowania gwaranta o tym, że będzie akceptował roszczenie beneficjenta gwarancji w przypadku złożenia wniosku o wypłatę wraz z kserokopią gwarancji), 6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności spełnia odpowiednio wymagania wskazane w pkt 5 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu montażu zestawów kolektorów słonecznych, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego, do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie lub certyfikat zgodności wydany przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normą PN-EN 12975-1-2007 lub PN-EN 12975-2:2007 lub jej europejskim odpowiednikiem tj. EN 12975-1-2006 lub EN 12975-2:2006 wraz ze sprawozdaniem z badań (wystarczające jest złożenie zaświadczenia/certyfikatu ze sprawozdaniem podsumowującym wyniki badań w zakresie zgodności z ww. normami). Zamawiający uzna za spełniające powyższe wymagania złożenie np. aktualnego europejskiego certyfikatu na znak SOLAR KEYMARK nadanego przez jednostkę certyfikującą potwierdzającego zgodność oferowanego kolektora słonecznego z ww. normami wraz ze zbiorczym podsumowaniem wyników badań wydanym przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą lub każdego innego równoważnego dokumentu. 2. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 1 złożyć inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych kolektorów z normami podanymi w pkt 1 SIWZ, przy czym z dokumentów tych musi wynikać w sposób bezsporny i wiarygodny spełnianie przez kolektory ww. norm.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 5). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Wymaga się złożenia podpisu na każdej stronie formularza ofertowego (wg załącznika Nr 5). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści umowy na warunkach opisanych w § 8 ust. 5-8 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. Zgodnie z tymi zapisami: 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w zakresie ilości projektowanych i montowanych zestawów kolektorów w stosunku od ilości przewidzianej w ust. 3 w tym: 1) zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów zestawów (rezygnacji z ich wykonania) w przypadku pisemnej rezygnacji ostatecznych beneficjentów projektu (mieszkańców gminy Puchaczów, którzy zgłosili pisemną chęć uczestnictwa w projekcie) z projektowania lub montażu kolektorów na ich nieruchomościach lub innych okoliczności uniemożliwiających montaż kolektora w planowanej lokalizacji; 2) dokonania zamiany rodzaju zestawu projektowanego lub montowanego na poszczególnych nieruchomościach na wniosek ostatecznego beneficjenta programu (mieszkańców gminy Puchaczów, którzy zgłosili pisemną chęć uczestnictwa w projekcie) lub zamawiającego lub wykonawcy w uzasadnionych okolicznościach np. na skutek zwiększenia lub zmniejszenia się liczby mieszkańców budynku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia lub w przypadku uzasadnienia tego wymogami technicznymi i wydajnością zestawu w danej lokalizacji lub brakiem możliwości zainstalowania projektowanego zestawu ze względów technicznych lub złożeniami wykonywanego przez wykonawcę projektu itp. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 umowy może dotyczyć zarówno ilości kolektorów montowanych w zestawie, (co będzie miało wpływ na zmianę wynagrodzenia wykonawcy wskazanego w § 8 ust. 1 pkt 3 umowy na zasadach określonych w ust. 7) jak i sposobu jego montażu, (co nie będzie miało wpływu na zmianę wynagrodzenia wykonawcy wskazanego w § 8 ust. 1 pkt 3 umowy). 7. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnionymi zmianami umowy wystawi zamawiającemu fakturę VAT obejmującą faktycznie wykonane ilości trzech rodzajów zestawów kolektorów (po 2, 3 i 4 kolektory na zestaw) na podstawie dokumentacji powykonawczej wg cen ujętych w § 8 ust. 1 pkt 3 lit a-c. 8. Zmiana, o której mowa ust. 5 nie będzie miała wpływu na zryczałtowane wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej zestawów. Oznacza to, że zmniejszenie ilości zestawów do wykonania jak i zmiana sposobu ich montażu będzie musiała być wykonana zgodnie z aneksem do umowy i jeżeli będzie konieczne dokonanie w związku z tym zmiany dokumentacji projektowej lub opracowania jej w węższym lub szerszym zakresie - nie będzie to miało wpływu na wynagrodzenie wykonawcy wskazane w § 8 ust. 1 pkt 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów Miejsce: sekretariat, pok. Nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja Projektu: Odnawialne źródła czystej energii w gminie Puchaczów - montaż kolektorów słonecznych współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Projektowa VI: Środowisko i czysta energia Działanie 6.2. Energia przyjazna środowisku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.