eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont dachów budynków przy ul. Mochnackiego 4, ul. M. Zientary Malewskiej 41 oraz przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Olsztyn: Remont dachów budynków przy ul. Mochnackiego 4, ul. M. Zientary Malewskiej 41 oraz przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 321372 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych , ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlibk.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów budynków przy ul. Mochnackiego 4, ul. M. Zientary Malewskiej 41 oraz przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów budynków przy ul. Mochnackiego 4 , ul. M. Zientary Malewskiej 41 oraz przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie, które należą do Gminy Olsztyn i administrowane są przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielny na trzy części: 1) Część 1 - Remont dachu budynku przy ul. Mochnackiego 4 w Olsztynie; 2) Część 2 - Remont dachu budynku przy ul. M. Zientary Malewskiej 41 w Olsztynie; 3) Część 3 - Remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie. 3. Zakres prac części 1. zamówienia (remont dachu budynku przy ul. Mochnackiego 4 w Olsztynie) obejmuje: wykonanie czapek kominowych, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę pokrycia z papy, rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę łacenia dachu, ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, ułożenie dachówki holenderki, wymiana gąsiorów ceramicznych, wykonanie obróbek blacharskich, przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej, ułożenie papy termozgrzewalnej (dwuwarstwowe), wykonanie ław kominiarskich, wymianę wyłazu dachowego, wymiana okna połaciowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu części 1. zamówienia został określony w 1) Przedmiarze robót - załącznik nr 9 do siwz; 2) Projekcie budowlanym wymiany części pokrycia dachowego w budynku administrowanym przez ZLiBK w Olsztynie przy ul. Mochnackiego 4 w Olsztynie. Projekt został opracowany przez mgr inż. Agnieszkę Piotrowską i inż. Eugeniusza Jaworowskiego w maju 2013 r. Projekt stanowi załącznik nr 10 do siwz; 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 do siwz. 5. Zakres prac części 2. zamówienia (remont dachu budynku przy ul. M. Zientary Malewskiej 41 w Olsztynie) obejmuje: przemurowanie kominów ponad dachem z cegły ceramicznej pełnej,wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych na kominach, wykonanie czapek kominowych, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę pokrycia z papy, rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę łacenia dachu, ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, ułożenie dachówki holenderki, wykonanie obróbek blacharskich, ułożenie papy termozgrzewalnej (dwuwarstwowe), wykonanie ław kominiarskich, wymianę wyłazów dachowych, wymianę okna połaciowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu części 2. zamówienia został określony w: 1) Przedmiarze robót - załącznik nr 12 do siwz; 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13 do siwz; 3) Decyzji Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz zaświadczeniu Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Olsztyna, znak: AB.6743.439.2013 z dnia 09.07.2013 r. - załącznik nr 14 do siwz. 7. Zakres prac części 3. zamówienia (remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie) obejmuje: przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej, wykonanie czapek kominowych, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę pokrycia z papy, wykonanie izolacji dachu z styropapy gr 5cm, wymianę rynien i rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich, ułożenie papy termozgrzewalnej. 8. Szczegółowy opis przedmiotu części 3. zamówienia został określony w: - Przedmiarze robót - załącznik nr 15 do siwz; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 16 do siwz; - Zaświadczenie Wydziału Architektury i Budownictwa U. M. - załącznik nr 17 do siwz. 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenach czynnych, w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać porządku i zasady współżycia społecznego. 10. Budynki przy ul. Mochnackiego 4 oraz przy ul. Zientary Malewskiej 41 są budynkami mieszkalnymi, natomiast w budynku przy ul. Mickiewicza 13A przeważającą powierzchnię zajmują lokale użytkowe (42,42 m2 lokale mieszkalne, 93,12 m2 lokale użytkowe)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.14.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część 1 zamówienia - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Część 2 zamówienia - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 3 zamówienia - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). szczegółowe informacje nt wadium znajdują się w rozdz. XVII SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 1 zamówienia: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dachu o wartości łącznej co najmniej 70.000 zł brutto. Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 2 zamówienia: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dachu o wartości łącznej co najmniej 70.000 zł brutto. Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 3 zamówienia: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dachu o wartości łącznej co najmniej 25.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 1 zamówienia: Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót/ Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 2 zamówienia: Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót/ w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą kwalifikacje uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 3 zamówienia: Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą kwalifikacje uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 1 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 30.000 zł. Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 2 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 70.000 zł. Dotyczy Wykonawców ubiegających się o część 3 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20.000 zł. UWAGA! W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części zamówienia, Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku łącznie, tzn. wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej równą sumie kwot wymaganych przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w ust. 3 FORMULARZA OFERTOWEGO 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo 4. Dowodami, o których mowa w pkt III.4.1) są: 1) poświadczenia 2) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o których mowa w pkt. 2 5. Zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013, poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie powyższego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w ust. 12 pkt 1 niniejszego rozdziału, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowalnych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 6. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 5 niniejszego punktu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego: 1) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3) zmiana terminu zakończenia przedmiotu zamówienia w przypadku: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót objętych przedmiotem zamówienia - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w wewnętrznym dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, m.in. dotyczących decyzji urzędowych. Zmiany zostaną wprowadzone w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia wskazany w pkt II.2 niniejszego ogłoszenia dotyczy. części 1 i 2 zamówienia. Termin realizacji części 3 wynosi 30 dni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. Mochnackiego 4 w Olsztynie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac części 1. zamówienia (remont dachu budynku przy ul. Mochnackiego 4 w Olsztynie) obejmuje: wykonanie czapek kominowych, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę pokrycia z papy, rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, wymianę rynien i rur spustowych wymianę łacenia dachu, ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, ułożenie dachówki holenderki wymiana gąsiorów ceramicznych wykonanie obróbek blacharskich, przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej ułożenie papy termozgrzewalnej (dwuwarstwowe), wykonanie ław kominiarskich, wymianę wyłazu dachowego, wymiana okna połaciowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.14.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. M. Zientary Malewskiej 41 w Olsztynie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac części 2. zamówienia (remont dachu budynku przy ul. M. Zientary Malewskiej 41 w Olsztynie) obejmuje przemurowanie kominów ponad dachem z cegły ceramicznej pełnej, wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych na kominach, wykonanie czapek kominowych, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę pokrycia z papy, rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę łacenia dachu, ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, ułożenie dachówki holenderki, wykonanie obróbek blacharskich, ułożenie papy termozgrzewalnej (dwuwarstwowe), wykonanie ław kominiarskich, wymianę wyłazów dachowych, wymianę okna połaciowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.14.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac części 3. zamówienia (remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 13A w Olsztynie) obejmuje: przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej wykonanie czapek kominowych, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę pokrycia z papy, wykonanie izolacji dachu z styropapy gr 5cm wymianę rynien i rur spustowych wykonanie obróbek blacharskich, ułożenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.14.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.