eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Częstochowa: Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 321200 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych dla uczestników projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie - 31 części. 1. Zakres zamówienia: Część nr 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 145 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 2 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania stali i jego stopów elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych - TIG (141). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 123 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 3 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe (111). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 163 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 4 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania acetylenowo-tlenowego (gazowe). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 127 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 5 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosztorysowania. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 6 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. Część nr 7 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. Część nr 8 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Monter instalacji alarmowych i monitoringu. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 72 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 50 osób. Część nr 9 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu SEP do 1 kv. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 10 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa tj. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 202 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 11 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B. Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów- Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami (Dz. U. 2006 nr 3 poz. 24, Dz. U. 2008 nr 215 poz. 1632, Dz. U. 2009 nr 78 poz. 653). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 150 osób. Część nr 12 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowcy wózków widłowych (jezdniowych, podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym lub na gaz propan - butan LPG) wraz z wymianą butli gazowych w tychże wózkach. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa tj. rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz U z 2012 poz. 186) oraz zgodnie z programem nauczania zatwierdzonym lub opracowanym przez Urząd Dozoru Technicznego - zaświadczenie o posiadaniu programu. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 67 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 35 osób. Część nr 13 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Obsługa kas fiskalnych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 40 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 14 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Mała księgowość Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób. Część nr 15 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Podstawy księgowania wspomagane komputerem. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 145 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób. Część nr 16 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Menadżer gastronomii. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć 20 osób. Część nr 17 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu carvingu. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 15 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 18 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu baristy. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 15 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 19 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu barmańskiego. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 20 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 20 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Zdobnictwo cukiernicze. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 21 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Produkcja ciastek bankietowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 16 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 22 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Elementy zdobnicze produkowane z martwego ciasta wykorzystywane w piekarnictwie. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 8 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 23 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa i florystyki pn.: Artystyczne układanie roślin. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 24 - zorganizowanie i przeprowadzenie fryzjerskiego kursu zawodowego pn.: Kobieta w harmonii. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 54 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. Część nr 25 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Pilot wycieczek Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 150 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. Część nr 26 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Wychowawca kolonijny. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 36 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób. Część nr 27 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Język angielski biznesowy. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 28 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Język angielski zawodowy. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 32 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 29 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu FCE English. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 100 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 30 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Organizator wycieczek. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 10 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. Część nr 31 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz wykaz szkół, których uczniowie zostaną objęci wsparciem w postaci kursów i kursów certyfikowanych, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Załącznik nr 1 i nr 2 stanowić będą załącznik do umowy, której wzór jest załącznikiem nr 6 do specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa tj. rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz U z 2012 poz. 186)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1. W zakresie każdej części: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy oraz aktualizację na 2014 r. 2. W zakresie części 1, 2, 3, 4: Wykonawca musi posiadać atest Certyfikowanej jednostki szkoleniowej i egzaminacyjnej spawaczy wydającej uprawnienia międzynarodowe. 3. W zakresie części 10: Wykonawca musi posiadać Certyfikat Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 4. W zakresie części 11: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców. 5. W zakresie części 25: Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów szkoleń dla kandydatów na przewodników turystycznych i pilotów wycieczek, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania osoby fizycznej lub siedzibę jednostki organizacyjnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: 1. W zakresie każdej części: Dysponują osobami, które zrealizowały należycie co najmniej trzy kursy/szkolenia grupowe dla minimum 5 osób każde z zakresu danej części zamówienia. 2. W zakresie części 1, 2, 3, 4. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wykształcenie min. średnie techniczne w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. W zakresie części 5, 6, 7, 8, 9, 31. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: a) posiadają wykształcenie wyższe budowlane (tylko w odniesieniu do części 5, 7 i 31) b) posiadają wykształcenie wyższe techniczne ( tylko odniesieniu do części 6) c) posiadają wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrycznym lub elektromechanicznym lub elektrotechnicznym ( tylko w odniesieniu do części 8) d) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu elektrotechniki lub studia podyplomowe z zakresu elektrotechniki, oraz posiadają uprawnienia SEP ( tylko w odniesieniu do części 9) 4. W zakresie części 10, 11, 12. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: a) instruktorzy prowadzący zajęcia praktyczne muszą mieć ukończony kurs kierowców wózków jezdniowych ( tylko w odniesieniu do części 12) b) instruktor nauki jazdy kat. B, który musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, oraz posiadać uprawnienia do szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B (tylko w odniesieniu do części 11) c) instruktor do praktycznej nauki na operatora koparko-ładowarki na wszystkie kl. III , musi posiadać uprawnienia zatwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. (tylko w odniesieniu do części 10 ) 5. W zakresie części 13, 14, 15. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii. 6. W zakresie części 16, 23. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie minimum średnie. 7. W zakresie części 17. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie minimum średnie oraz zajęcie I, II lub trzeciego miejsca w konkursach carvingowych ogólnopolskich lub wojewódzkich. 8. W zakresie części 18. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie minimum średnie oraz zajęcie I, II lub trzeciego miejsca w konkursach baristycznych ogólnopolskich lub wojewódzkich lub posiadają certyfikat baristy I lub II stopnia. 9. W zakresie części 19. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie minimum średnie oraz zajęli I,II lub trzecie miejsce w konkursach barmańskich ogólnopolskich lub wojewódzkich lub posiadają tytuł barmana I lub II stopnia. 10. W zakresie części 20, 21, 22. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie minimum średnie i tytuł mistrzowski z zakresu gastronomii. 11. W zakresie części 24 Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi tytuł mistrza fryzjerstwa. 12. W zakresie części 25, 26, 30. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi: a) minimum 2-letnie doświadczenie w szkoleniu pilotów wycieczek (tylko w odniesieniu do części 25). b) wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne umożliwiające świadczenie usług przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia kursu na wychowawcę kolonijnego, byli wychowawcami na koloniach/ półkoloniach, lub kierownikami na koloniach/półkoloniach, (tylko w odniesieniu do części 26). c) wykształcenie minimum średnie medyczne w zakresie ratownictwa medycznego lub są ratownikami medycznymi (tylko w odniesieniu do części 26). d) minimum 2-letnie doświadczenie w szkoleniu organizatorów wycieczek (tylko w odniesieniu do części 30). 13. W zakresie części 27, 28, 29. Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie wyższe z zakresu filologii angielskiej lub posiadają certyfikat zaawansowanego języka angielskiego typu CPE/TOEF.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.3. specyfikacji muszą być dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia danego szkolenia/kursu, określone w punkcie 5.3. specyfikacji w odniesieniu do danej części zamówienia. Zamawiający sprawdzi na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl wpisy wykonawców do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy. 2. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1., 6.2. i 6.3. niniejszej specyfikacji. 2.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punktach 6.1.b) i 6.3. specyfikacji winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 2.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 3. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego - Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, poprzez aneks do umowy jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Zamawiający zastrzega sobie, w granicach 50 %: a) możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników kursu. b) możliwość wymiany poszczególnych uczestników/uczestniczek kursu przed ich rozpoczęciem (np. w wyniku niemożliwości uczestnictwa w kursie). c) możliwość zmiany podziału grup uczestników/uczestniczek kursu. 3. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w ust. 1 paragrafu 6 umowy, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 paragrafu 6 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres e-mail: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, pokój 418, 4 piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w ramach projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.10.2014 r. o godz. 10:00 w sali 418, 4 piętro w siedzibie zamawiającego. 3. Procedury odwoławcze: 3.1. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul. Postępu 17A, Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL) 3.2. Składanie odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U.z 2014 r., poz. 964); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.