Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Zembrzyce: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W ZEMBRZYCACH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI GAZOWEJ I WODOCIĄGOWEJ ORAZ BUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ, BUDOWA BUDYNKU GARAŻU NA DZIAŁKACH NR EWID. 461/12, 461/6 i 461/3
Numer ogłoszenia: 320842 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zembrzyce , Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 033 8746 040, faks 033 8770 700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W ZEMBRZYCACH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI GAZOWEJ I WODOCIĄGOWEJ ORAZ BUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ, BUDOWA BUDYNKU GARAŻU NA DZIAŁKACH NR EWID. 461/12, 461/6 i 461/3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych pn.: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W ZEMBRZYCACH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI GAZOWEJ I WODOCIĄGOWEJ ORAZ BUDOWĄ WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ, BUDOWĄ BUDYNKU GARAŻU NA DZIAŁKACH NR EWID. 461/12, 461/6 i 461/3. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, 2) Projekty budowlane - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, 4) Errata do dokumentacji projektowej - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) o ile dotyczy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Zamawiającemu niezbędnych zasobów na okres korzystania z c) kosztorysu(-ów) ofertowego (-ych) opracowanego(-ych) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.) wszystkie wartości podane w kosztorysach ofertowych winny być liczone i określone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, d) kserokopia dowodu wniesienia wadium przetargowego, e) w wypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone aktualne, stosowne Pełnomocnictwo(a) określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub osobę fizyczną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 16 Pzp wzór umowy stanowi treść SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zembrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZEMBRZYCE
więcej: przetargi ZEMBRZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.