eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych - specjalistów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Zgierz: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych - specjalistów
Numer ogłoszenia: 320402 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych - specjalistów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 1 Rękawice ochronne para 700; 2 Rękawice ochronne zimowe para 170; 3 Rękawice wampirki para 3000; 4 Rękawice olejo i benzyno ochronne para 30; 5 Rękawice ochronne gumowe flokowane para 100; 6 Rękawice ochronne jednorazowe para 20000; 7 Czapka z daszkiem szt. 60; 8 Czepek jednorazowy szt. 10000; 9 Maseczka na twarz szt. 5000; 10 Płaszcz ochronny męski szt. 100; 11 Fartuch wodoodporny szt. 100; 12 Fartuch ochronny jednorazowy szt. 200; 13 Koszulka bawełniana biała z kr. ręk. szt. 800; 14 Koszulka bawełniana kolorowa z kr. ręk. szt. 600; 15 Koszula robocza flanelowa szt. 700; 16 Skarpety białe bawełniane para 1000; 17 Obuwie robocze olejoodporne para 30; 18 Buty do prac w chłodni para 15; 19 Kurtka robocza ocieplona szt. 65; 20 Obuwie profilaktyczne szt. 100; 21 Fartuch stylonowy szt. 80; 22 Zapaska szt. 300; 23 Trzewiki robocze na spodach gumowych para 400; 24 Kamizelka ocieplona szt. 10; 25 Fartuch chroniący przed stężonymi kwasami i zasadami oraz roztworami soli szt. 2; 26 Rękawice kwasoochronne para 1; 27 Buty kwasoochronne para 1; 28 Przyłbica ochronna szt. 3; 29 Ubranie całoroczne ratownika medycznego kpl. 43; 30 Polar i spodnie ratownika medycznego kpl 43; 31 Koszulka polo szt. 129; 32 Kamizelka ratownika medycznego kpl 43; 33 Buty ochronne ratownika medycznego para 43; 34 Rękawice ochronne lateksowe szt. 2300; 35 Ochraniacze na kolana i łokcie kpl 26; 36 Rękawice ochronne para 26; 37 Kask ochronny szt. 170; 38 Ubranie olejoodporne kpl 52; 39 Ubranie olejoodporne zimowe kpl 10; 40 Kask ochronny szt. 10; 41 Płaszcz ochronny damski szt 252; 42 Płaszcz ochronny damski szt 20; 43 Ubranie płócienne białe kpl 117; 44 Fartuch pielęgniarki szt 12; 45 Ubranie robocze (kurtka + spodnie ogrodniczki) kpl 21; Zadanie 2 1. Zatyczki przeciwhałasowe para 1500; 2. Jednorazowe zatyczki przeciwhałasowe para 22000; 3. Pasywne ochronniki słuchu para 894; 4. Pasywne ochronniki słuchu-jednostronne para 76; 5. Ochronniki słuchu aktywne COM TAC XP szt. 3; 6. Nauszniki przeciwhałasowe szt. 127; 7. Strzeleckie ochraniacze słuchu Peltor Bull s Eye I szt. 10;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6, 18.44.40.00-3, 18.14.20.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być załączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz ul. Konstantynowska 85 bud. 2 pok. 114-115 (kancelaria jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sposób porozumiewania się fax: 42 750-21-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 dostawa odzieży ochronnej i roboczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawice ochronne para 700; 2 Rękawice ochronne zimowe para 170; 3 Rękawice wampirki para 3000; 4 Rękawice olejo i benzyno ochronne para 30; 5 Rękawice ochronne gumowe flokowane para 100; 6 Rękawice ochronne jednorazowe para 20000; 7 Czapka z daszkiem szt. 60; 8 Czepek jednorazowy szt. 10000; 9 Maseczka na twarz szt. 5000; 10 Płaszcz ochronny męski szt. 100; 11 Fartuch wodoodporny szt. 100; 12 Fartuch ochronny jednorazowy szt. 200; 13 Koszulka bawełniana biała z kr. ręk. szt. 800; 14 Koszulka bawełniana kolorowa z kr. ręk. szt. 600; 15 Koszula robocza flanelowa szt. 700; 16 Skarpety białe bawełniane para 1000; 17 Obuwie robocze olejoodporne para 30; 18 Buty do prac w chłodni para 15; 19 Kurtka robocza ocieplona szt. 65; 20 Obuwie profilaktyczne szt. 100; 21 Fartuch stylonowy szt. 80; 22 Zapaska szt. 300; 23 Trzewiki robocze na spodach gumowych para 400; 24 Kamizelka ocieplona szt. 10; 25 Fartuch chroniący przed stężonymi kwasami i zasadami oraz roztworami soli szt. 2; 26 Rękawice kwasoochronne para 1; 27 Buty kwasoochronne para 1; 28 Przyłbica ochronna szt. 3; 29 Ubranie całoroczne ratownika medycznego kpl. 43; 30 Polar i spodnie ratownika medycznego kpl 43; 31 Koszulka polo szt. 129; 32 Kamizelka ratownika medycznego kpl 43; 33 Buty ochronne ratownika medycznego para 43; 34 Rękawice ochronne lateksowe szt. 2300; 35 Ochraniacze na kolana i łokcie kpl 26; 36 Rękawice ochronne para 26; 37 Kask ochronny szt. 170; 38 Ubranie olejoodporne kpl 52; 39 Ubranie olejoodporne zimowe kpl 10; 40 Kask ochronny szt. 10; 41 Płaszcz ochronny damski szt 252; 42 Płaszcz ochronny damski szt 20; 43 Ubranie płócienne białe kpl 117; 44 Fartuch pielęgniarki szt 12; 45 Ubranie robocze (kurtka + spodnie ogrodniczki) kpl 21;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6, 18.44.40.00-3, 18.14.20.00-6, 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 dostawa ochronników słuchu jednorazowego i wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatyczki przeciwhałasowe para 1500; Jednorazowe zatyczki przeciwhałasowe para 22000; Pasywne ochronniki słuchu para 894; Pasywne ochronniki słuchu-jednostronne para 76; Ochronniki słuchu aktywne COM TAC XP szt. 3; Nauszniki przeciwhałasowe szt. 127; Strzeleckie ochraniacze słuchu Peltor Bull s Eye I szt. 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.