eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 80) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Bytom: Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 80) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A.
Numer ogłoszenia: 320394 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 80) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 80) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice. Część II Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 100) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej Część III Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) raz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 30) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Wałbrzych, Boguszów- Gorce..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) Część II: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Część III: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia polegająca na świadczeniu usług kominiarskich o wartości minimum dla Części I: 20 000,00 zł brutto dla Części II: 17 000,00 zł brutto dla Części III: 8 000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ. 5.3.3. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zweryfikuje zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 6A ppkt 4 SIWZ. W przypadku wykazania przez Wykonawcę w pkt. II tabeli w załączniku nr 4 do druku Oferta informacji o choć jednej usłudze niewykonanej lub wykonanej nienależycie (której łączna wartość naliczonych kar umownych w ramach jednej umowy przekroczyła 10 % wartości umowy brutto) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i zostanie on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.3.5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.2 i 5.1.3 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami posiadającymi kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim minimum 1 osoba dla danej Części, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia polegająca na świadczeniu usług kominiarskich o wartości minimum dla Części I: 20 000,00 zł brutto dla Części II: 17 000,00 zł brutto dla Części III: 8 000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie oraz jeżeli pozytywnie zweryfikowana zostanie przez Zamawiającego zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zgodnie z postanowieniami pkt. 5.3.3. SIWZ.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonej gwarancji zgodnie z opisem w pkt. II ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 2.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 do druku Oferta- części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 80) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących 100% własności Spółki Restrukturyzacji Kopalń polegających na: a) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. (Dz. U. nr 80 poz.563) b) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) c) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część I : na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin, Wojkowice max 80 rocznie 2. Zakres przedmiotu zamówienia. 2.1 Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych Usługa polegać ma na regularnym, okresowym czyszczeniu czopuchów, przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych zgodnie z ww. wymienionym Rozporządzeniem i ustawą Prawo Budowlane. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego budynku potwierdzić wykonanie robót protokołem odbioru podpisanym przez co najmniej dwóch lokatorów danej nieruchomości mieszkaniowej. Czyszczenie przewodów kominowych i czopuchów musi zostać potwierdzone protokołami odbioru usługi podpisanymi przez Zamawiającego oraz wpisami do książek kontroli kominiarskich. Obowiązek dokonywania wpisów do książek kontroli kominiarskich należy do Wykonawcy i winien on być realizowany bez wezwania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 100) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących 100% własności Spółki Restrukturyzacji Kopalń polegających na: a) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. (Dz. U. nr 80 poz.563) b) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) c) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część II : na terenie miast: Bytomia, Radzionkowa i Rudy Śląskiej max 100 rocznie 2. Zakres przedmiotu zamówienia. 2.1 Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych Usługa polegać ma na regularnym, okresowym czyszczeniu czopuchów, przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych zgodnie z ww. wymienionym Rozporządzeniem i ustawą Prawo Budowlane. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego budynku potwierdzić wykonanie robót protokołem odbioru podpisanym przez co najmniej dwóch lokatorów danej nieruchomości mieszkaniowej. Czyszczenie przewodów kominowych i czopuchów musi zostać potwierdzone protokołami odbioru usługi podpisanymi przez Zamawiającego oraz wpisami do książek kontroli kominiarskich. Obowiązek dokonywania wpisów do książek kontroli kominiarskich należy do Wykonawcy i winien on być realizowany bez wezwania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich (rocznie max 30) w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Wałbrzych, Boguszów- Gorce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących 100% własności Spółki Restrukturyzacji Kopalń polegających na: a) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. (Dz. U. nr 80 poz.563) b) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) c) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część III : na terenie miast: Wałbrzych, Boguszów- Gorce max 30 rocznie 2. Zakres przedmiotu zamówienia. 2.1 Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych Usługa polegać ma na regularnym, okresowym czyszczeniu czopuchów, przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych zgodnie z ww. wymienionym Rozporządzeniem i ustawą Prawo Budowlane. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego budynku potwierdzić wykonanie robót protokołem odbioru podpisanym przez co najmniej dwóch lokatorów danej nieruchomości mieszkaniowej. Czyszczenie przewodów kominowych i czopuchów musi zostać potwierdzone protokołami odbioru usługi podpisanymi przez Zamawiającego oraz wpisami do książek kontroli kominiarskich. Obowiązek dokonywania wpisów do książek kontroli kominiarskich należy do Wykonawcy i winien on być realizowany bez wezwania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.