eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa wystawy stałej oraz dostawa sprzętu i opracowanie rozwiązania wdrożenia i wykonania projektu powykonawczego instalacji multimedialnej do wystawy na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-08

Ogłoszenie nr 320194 - 2016 z dnia 2016-10-08 r.

Gdynia: Budowa wystawy stałej oraz dostawa sprzętu i opracowanie rozwiązania wdrożenia i wykonania projektu powykonawczego instalacji multimedialnej do wystawy na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 103070100000, ul. ul. Zawiszy Czarnego  1, 81374   Gdynia, woj. pomorskie, państwo , tel. 586 620 910, e-mail zamowienia_pub@muzeumgdynia.pl, faks 586 620 940.
Adres strony internetowej (URL): http://www.muzeumgdynia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządwa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.muzeumgdynia.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.gdynia.pl/bip/bipinfo/4766_html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Sekretariat Muzeum Miasta Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wystawy stałej oraz dostawa sprzętu i opracowanie rozwiązania wdrożenia i wykonania projektu powykonawczego instalacji multimedialnej do wystawy na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa wystawy stałej oraz dostawa sprzętu i opracowanie rozwiązania wdrożenia i wykonania projektu powykonawczego instalacji multimedialnej do wystawy na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni 2.Zakres robót obejmuje: Wykonanie robót budowlanych, aranżacyjnych, elektrycznych i oświetleniowych związanych z budową wystawy stałej - wykonanie układu ścian tworzących przestrzeń w układzie zazębiających się kieszeni oraz dostawę, montaż i uruchomienie instalacji multimedialnej do wystawy. 2.1.Technologia wykonania ścian. 2.1.1. Obudowa ścian Płyty okładzinowe meblarskie (np. płyta wiórowa laminowana) grubości 12mm, trudno zapalne. Kolorystyka wg projektu, kolor biały RAL 9016. Warstwa zewnętrzna folia samoprzylepna monomeryczna z nadrukiem. Nadruk w wysokiej rozdzielczości w technice solwentowej lub nadruk UV. Wzór oraz kolorystyka powierzchni ekspozycyjnych wg projektu grafiki. Ze względu na czas trwania ekspozycji należy przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie grafiki np. poprzez stosowanie dodatkowej warstwy zabezpieczającej, np. okleiny z laminatu zewnętrznego matowego. 2.1.2. Konstrukcja Konstrukcja ściany podzielona na cztery segment /wyjątek stanowi ściana ekspozycyjna 1.14 - rysunki M-04 do M-07/. Podział ściany na cztery podstawowe segmenty: - segment skrzydła prawego - segment skrzydła lewego - segment ściany frontowej - segment sufitowy. W uzasadnionych przypadkach dopuszczalny podział na większą liczbę segmentów. Konstrukcję ścian ekspozycyjnych niskich stanowią segmenty wykonane w konstrukcji plastrowej z płyt meblarskich 18mm łączonych z warstwą płyt okładzinowych w sposób niewidoczny dla użytkownika. Płyty okładzinowe montować po zakończeniu prac związanych z konstrukcją ściany ekspozycyjnej. Konstrukcja stalowa uzupełniająca w postaci ram z profili zamkniętych 30x60x2mm umiejscowionych w konstrukcji plastrowej z płyt meblarskich 18mm. Rozstaw oraz ilość ram wg rysunków M-01 do M-03. Stal zwykła, klasy S235. Słupy stalowe łączone w sposób trwały i niezagrażający bezpieczeństwu użytkowników. Stelaż konstrukcyjny ściany ekspozycyjnej wysokiej 1.14 stanowią segmenty stalowe z profili kwadratowych zamkniętych 40x40x3 mm. Stal zwykła, klasy S235. Segment sufitu oparty na głównych belkach nośnych o profilu prostokątnym zamkniętym 60x120x3mm. Stal zwykła, klasy S235. Płaszczyzna sufitu zewnętrznego oparta na płatwiach o profilu kwadratowym zamkniętym 40x40x3mm. Sufit wewnętrzny podwieszany do belek nośnych na cięgnach stalowych wg rysunku detalu D-26 KOTWIENIE CIĘGIEN. Łączenia poziome segmentów śrubami M10 kl. 4.8 wg rysunku detalu D-27. Łączenia odcinków segmentów w pionie profilem stalowym rurowym fi 34x3mm wg rysunku detalu D-28. Fazowanie łączenia ścian zewnętrznych i wewnętrznych skrajnych segmentów skrzydeł w postaci ramki obwodowej o szerokości 7 cm w kolorze wg. projektu branżowego grafiki. Dopuszcza się alternatywne rozwiązanie konstrukcji, przy zachowaniu równoważnych parametrów bezpieczeństwa użytkowania i trwałości np. konstrukcja samonośna z płyt meblarskich lub wewnętrzna konstrukcja wsporcza z drewna lub materiałów drewnopodobnych. Nośność ścianek musi uwzględniać możliwość ekspozycji obiektów muzealnych. Konstrukcja ścian ekspozycyjnych 0.01,0.02,1.02,1.03,1.05-1.11,1.13,1.15-1.20 wg rysunku M-03. Przed przystąpieniem do prac wykończeniowych konieczne jest wykonanie modelu w skali 1:1 przykładowej ściany ekspozycyjnej - 1.12, rysunek M.03 ze wszystkimi elementami wykończenia tj. gablotami, nadrukami, oświetleniem itp. i uzyskanie akceptacji zarówno Nadzoru Autorskiego, jak również Zamawiającego. Przed przystąpieniem do prac wykonawczych każdą ze ścian ekspozycyjnych należy skonsultować z przedstawicielem Zamawiającego i Nadzoru Autorskiego. 2.1.3. Instalacje Sufit ściany spełnia funkcję osłony dla instalacji nagłośnienia oraz oświetlenia. Głośniki oraz szynoprzewody oświetleniowe montowane w otworach wyciętych w płycie. Mocowanie głośników kierunkowych wg rysunku detalu D-31 PRYSZNIC DŹWIĘKOWY. Usytuowanie szafek na urządzenia sterujące wg rysunku D-30 SZAFKI NA PLAYERY VIDEO. Należy zamaskować wszystkie elementy instalacyjne znajdujące się w zabudowie ściany, zwłaszcza gniazdka elektryczne, za pomocą maskownic w kolorze i fakturze identycznym jak powierzchnia ściany. Wszelkie okablowanie należy uporządkować i prowadzić wewnątrz ścian. Ściany zewnętrzne spełniają rolę rewizji dla powierzchni ekspozycyjnych. 2.1.4. Gabloty zamknięte Gabloty wykonane z płyty meblarskiej 18mm z wykończeniem powierzchni frontowej szkłem typu Optiwhite/Diamant grubość 4mm z powłoką antyrefleksyjną osadzoną w profilach aluminiowych, wykończenia ścianek wewnętrznych gabloty flockiem poliamidowym, długość strzyży 1mm, dtex 3.3 w zabarwieniu odpowiadającemu kolorowi pasa środkowego ścian ekspozycyjnych wg. projektu branżowego grafiki. Dostęp do gablot jednostronny, otwieranie zewnętrzne przy użyciu systemu opartego na zawiasach, zamek kasetowy systemowy, stalowy, fi 20mm /patrz rysunek D-01,D-01A/. Eksponaty w gablotach stawiane na podstawkach z plexiglasu pod odpowiednim kątem wg. rysunków Z-01, Z-02 ZESTAWIENIE GABLOT. Podstawki mocowane do tylnej ściany gabloty za pomocą profili aluminiowych. Alternatywne rozwiązane mocowania eksponatów na linkach nylonowych mocowanych do podstawy górnej gabloty. 2.1.5. Cokoły Ściany na cokołach tworzących obwodowe podcięcie. Wykonane z materiału odpowiadającego obudowie ściany, w zabarwieniu odpowiadającemu kolorowi pasa środkowego ścian ekspozycyjnych wg. projektu branżowego grafiki. Mocowanie ścian ekspozycyjnych do posadzki przy pomocy kotew sworzniowych typu Fisher wg rysunku D-29 ROZWIĄZANIE COKOŁU. Dla każdego z segmentów zapewnić kotwienie do posadzki w trzech punktach. 2.2. Prace elektryczne w zakresie wykonania instalacji elektrycznych ścian ekspozycyjnych, doprowadzenie zasilania do wymagających tego detali umieszczonych w meblach ekspozycyjnych, wykonanie instalacji zasilającej oświetlenie awaryjne i podstawowe, w którego skład wchodzi zasilenie systemowych szynoprzewodów oświetlenie szafek, gablot i lightboxów. Opracowania branży elektrycznej należy rozpatrywać z resztą projektów branżowych w szczególności w oparciu o zapisy z projektu aranżacji wnętrz wystawy i zintegrowanej ekspozycji multimedialnej. 2.3. Prace oświetleniowe w zakresie oświetlenia głównego i oświetlenia gablot. Oświetlenie główne: do oświetlenia sal i eksponatów przewiduje się wykorzystanie lamp montowanych w ścianach ekspozycyjnych na szynoprzewodach trójfazowych wpuszczanych w płytę meblarską. Zestaw oświetleniowy zawiera trzy rodzaje opraw, szczegółowo opisanych w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oświetlenie gablot: zalewowe i punktowe - szczegółowe parametry opisano w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla opraw oświetleniowych konieczne jest przeprowadzenie prób na kompletnym modelu ściany ekspozycyjnej - zgodnie z pkt. 2.1.1. oraz uzyskanie akceptacji Nadzoru Autorskiego oraz Zamawiającego. 2.4. Dostawa sprzętu i opracowanie rozwiązania wdrożenia i wykonania projektu powykonawczego instalacji multimedialnej do wystawy zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1c do SIWZ oraz załączniku nr 1d do SIWZ. Celem zadania jest opracowanie rozwiązania, dostawa wymaganego sprzętu, wdrożenie i wykonanie projektu powykonawczego instalacji audiowizualnych wystawy "Gdynia - Dzieło Otwarte" w Muzeum Miasta Gdyni. Rozwiązanie powinno zawierać: Systemy prezentacji audiowizualnych na stanowiskach ekspozycyjnych; System informatyczny zarządzania treścią multimedialną; System zintegrowanego sterowania urządzeniami audiowizualnymi i oświetleniem stanowisk ekspozycyjnych; Podstawą opracowania rozwiązania jest scenariusz wystawy, projekt architektoniczny oraz wytyczne funkcjonalne zwarte w załączniku nr 1b do SIWZ. Opracowując rozwiązanie należy wykorzystać wyposażenie audiowizualne posiadane przez Zamawiającego (zawarte w załączniku nr 1d do SIWZ) oraz dostarczyć brakujące elementy wyposażenia. Posiadane elementy wyposażenia wskazane są w opisach wymagań poszczególnych stanowisk ekspozycyjnych w dalszej części opracowania w załączniku nr 1c do SIWZ. Dostarczane elementy wyposażenia muszą być spójne pod względem funkcjonalnym jak i wizualnym z posiadanymi przez Muzeum. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy aranżacji wystawy "Gdynia. Dzieło otwarte", autorstwa pracowni Ultra Architects sp. z o.o. z siedzibą w (61-777) Poznaniu przy ul. Woźnej 11/5, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Na projekt aranżacji składają się: 3.1.Projekt wykonawczy piętra K4 3.2.Projekt wykonawczy piętra K5 3.3.Projekt komunikacji wizualnej 3.4.Projekt elektryczny piętra K4 3.5.Projekt elektryczny piętra K5 3.6.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 3.7.Przedmiar robót - załącznik nr 1a do SIWZ 3.8.Zestawienie cenowe do zintegrowanej ekspozycji multimedialnej - załącznik nr 1b do SIWZ 3.9.Zintegrowana ekspozycja multimedialna - załącznik nr 1c do SIWZ 3.10.Zestawienie sprzętu - załącznik nr 1d do SIWZ Przedmiot zamówienia należy wykonać na ich podstawie oraz zapisów SIWZ. Nadzór autorski na realizacją będzie prowadził projektant. 4. Zamawiający załączył do SIWZ Przedmiar robót (załącznik nr 1a do SIWZ), lecz tylko w celach pomocniczych i może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3. Jeżeli z dokumentacji technicznej lub technologii wykonania robót wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w całkowitej cenie oferty. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ i jej załącznikami - projektem wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa. 6.Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. 7.Przy wykonywaniu robót budowlanych i instalacyjnych należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w dokumentacji przetargowej. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa oraz atesty, zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. 8.Wszystkie ewentualne wskazane SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazami "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Materiały przed zastosowaniem i wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy. 9.Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca we własnym zakresie. 10.Budowa wystawy realizowana będzie w działającym (czynnym) obiekcie muzealnym, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dostosowania prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy Muzeum, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. 11.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm). Wykaz stanowisk (ze wskazaniem czynności w zakresie realizacji zamówienia) na których zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę - stanowi załącznik nr 4 do umowy na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego.

II.5) Główny kod CPV: 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
Dodatkowe kody CPV:45453000-7, 45212313-3, 39154000-6, 79811000-2, 31500000-1, 31611000-2, 71314100-3, 51110000-6, 32321200-1, 32322000-6, 32323500-8, 32351000-8, 32420000-3, 51310000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/01/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. W celu wykazania powyższego należy przedstawić oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. X pkt 1 ppkt 1.2 do SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1. Doświadczenie zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że zrealizował łącznie zamówienia: 3.1.1. Na co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto każda, która polegała na wykonaniu aranżacji stałej wystawy muzealnej lub edukacyjnej, która obejmowała wykonanie zabudowy scenograficznej z elementami oświetlenia ekspozycyjnego wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. 3.1.2. Na co najmniej 2 (dwie) dostawy wykonane o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda, które polegało na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji sprzętu multimedialnego dla stałej wystawy muzealnej lub edukacyjnej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Jako wystawę stałą należy rozumieć wystawę o założonym okresie eksploatacji nie krótszym niż jeden rok. W celu wykazania powyższego należy przedstawić oświadczenie zawierające wykaz zamówień, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.3. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ. 3.2. Kadra techniczna: tj. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: 3.2.1. Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba posiadająca łącznie aktualne uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 5 (pięć) lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. 3.2.2. Kierownik robót w branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca łącznie wykształcenie techniczne, aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5 (pięć) lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu wykazania powyższego należy przedstawić oświadczenie zawierające wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.4. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo Budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne z budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie będzie mógł przedstawić wyżej wymienionego dokumentu, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku w Rozdziale VIII pkt. 1 ppkt. 2.1. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dowody określające czy roboty budowlane określone w Rozdziale VIII pkt. 1 ppkt. 3.1.1. zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dowody określające czy dostawy określone w Rozdziale VIII pkt. 1 ppkt. 3.1.2. zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Każdy Zamawiający zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. W pieniądzu, 2.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. W gwarancjach bankowych, 2.4. W gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 3.1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.3. Kwotę gwarancji, 3.4. Termin ważności gwarancji, który powinien obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od terminu składania ofert, 3.5. Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach obejmujących zdarzenia wskazane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Muzeum Miasta Gdyni Nr konta: 40 1910 1048 2786 1926 1106 0003 Nazwa banku: Deutsche Bank Polska S.A. Z adnotacją "Wpłata wadium - zamówienie nr sprawy: MMG.AO.261.19.16 - Budowa wystawy stałej". 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skuteczne wniesienie Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego (liczy się data i godzina zaksięgowania kwoty na rachunku Zamawiającego). 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu potwierdzającego wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie Muzeum Miasta Gdyni przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni (czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00) w odrębnej kopercie opisanej "Wpłata wadium - zamówienie nr sprawy: MMG.AO.261.19.16 - Budowa wystawy stałej", przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa a art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: 14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.2. nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy, 14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty 60
Długość okresu gwarancji 10
Zespół30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Każdy Wykonawca winien złożyć tylko jedną ofertę, która zawiera: 1.Oświadczenia określone w Rozdziale X pkt. 1 ppkt. 1.1.-1.5. 2.Potwierdzenie wniesienia wadium: dla wpłat pieniężnych - potwierdzenie wykonania przelewu, dla gwarancji i poręczeń - kopia dokumentu. 3.Kosztorys ofertowy. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.