eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenieZadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Zielona Góra: Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Numer ogłoszenia: 320142 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1.Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji oraz ewentualnej naprawie: droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. S. Wyspiańskiego, droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. Kujawska, droga wojewódzka nr 138 m. Gubin -skrzyżowanie ulic F. Chopina, S. Wyspiańskiego, Nowa, droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko, ul. Powstańców Wlkp., droga wojewódzka nr 303 m. Smardzewo - aktywny znak D-6, droga wojewódzka nr 282 m. Droszków - aktywny znak D-6. 2. Zakres prac konserwacyjnych: przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, przegląd instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, bieżąca kontrola napięcia ładowania akumulatorów oraz napięcia na samym akumulatorze pod obciążeniem zbliżonym do obciążenia nominalnego - dwa razy w miesiącu - dot. sygnalizacji Droszków, Smardzewo, wykonanie pomiaru rezystancji izolacji - raz w roku, wykonanie pomiaru rezystancji pętli zwarcia dla wszystkich konstrukcji wsporczych - raz w roku, usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco -wymiana daszków, soczewek, żarówek, nadzór i kontrola parametrów sygnalizacji, okresowy pomiar parametrów elektrycznych, utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów -okresowe mycie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów jeżeli jest taka potrzeba, kompleksowa wymiana żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, czyszczenie soczewek przy okazji wymiany żarówek, ze sprawdzeniem poprawności połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, ogniskowanie żarówki i jej umocowanie, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykającej, zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg, usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetnej oraz powiadamiania o ich zaistnieniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA, okresowe mycie lica znaków aktywnych oraz lampy oświetlającej przejście miękką szmatką z detergentami. Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek rozpuszczalników, mycie strumieniem wody pod ciśnieniem, okresowe sprawdzanie stanu złączy, przewodów, uszczelek gumowych - dot. znaków aktywnych D-6, okresowe mycie miękką szmatka nawilżoną wodą fotoogniw do zasilania znaków aktywnych, okresowe sprawdzenie stanu zacisków oraz obudowy akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitu w akumulatorze, prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. Sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej. CZĘŚĆ B - BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1. Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej polegają na: usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych, rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu,wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Zakres prac naprawczych obejmuje: Wymiana masztu stalowego, ocynkowanego metodą ogniową (4,4m; 3,9m) wraz z ew. wymianą kabla, Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 5,5m; 7,5m;) przykręcany do fundamentu, Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 3x300 (S-1, S-3) z rozproszonym źródłem światła, z przesłoną kontrastującą owalną, perforowaną wraz z systemem mocowań, Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 2x200 (S-5) z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań, Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 1x300/1x200 z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań, Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego detektora przyciskowego dla pieszych, mechaniczny, z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego sygnalizatora akustycznego, Wymiana kontrolera ładowania akumulatora, Wymiana wkładów LED fi 300 kołowe dolne (na maszcie), Wymiana wkładów LED fi 300 kołowe górne (na wysięgniku). Realizacja przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił ..godziny (zgodnie z oferta Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, mailowo, telefonicznie*. Przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego ZADANIE NR 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji: droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska-Szkolna-Kopernika droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza-Kolejowa-Kochanowskiego droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Armii Krajowej-Piłsudskiego-Wojska Polskiego droga woj. nr 289 m. Lubsko, ul. Krakowskie Przedmieście-Emilii Plater-Kanałowa droga woj. nr 315 m. Lubięcin 2. Lokalizacja znaków aktywnych typu U-5 i C-9 z zasilaniem baterii ogniw słonecznych, podlegających konserwacji: droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka droga wojewódzka nr 287 w m. Drożków 3. Zakres prac konserwacyjnych: a)przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, b)przegląd instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, c)wykonanie pomiaru rezystancji izolacji - raz w roku d)wykonanie pomiaru rezystancji pętli zwarcia dla wszystkich konstrukcji wsporczych - raz w roku e)usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek), f)nadzór i kontrola parametrów sygnalizacji, g)okresowy pomiar parametrów elektrycznych, h)utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów jeżeli jest taka potrzeba), i)kompleksowa wymiana żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, j)prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. Sporządzanie, w każdym momencie na żądanie zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej, CZĘŚĆ B - BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej bieżącej naprawie: droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska-Szkolna-Kopernika droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza-Kolejowa-Kochanowskiego droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Armii Krajowej-Piłsudskiego-Wojska Polskiego droga woj. nr 289 m. Lubsko, ul. Krakowskie Przedmieście-Emilii Plater-Kanałowa droga woj. nr 315 m. Lubięcin 2. Lokalizacja znaków aktywnych podlegających bieżącej naprawie: droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka droga wojewódzka nr 287 w m. Drożków 3. Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej polegają na: usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4. Zakres prac naprawczych obejmuje: - Wymiana słupa wysięgnikowego o wysokości H=6m nad ziemią i długości ramienia 7,5 m - Wymiana masztu stalowego, ocynkowanego metodą ogniową (4,4m) wraz z ew. wymianą kabla - Wymiana masztu stalowego, ocynkowanego metodą ogniową (3,9m) wraz z ew. wymianą kabla - Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 5,5 m) przykręcany do fundamentu - Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 7,5 m) przykręcany do fundamentu - Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 8 m) przykręcany do fundamentu - Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 3x300 (S-1, S-3) z rozproszonym źródłem światła, z przesłoną kontrastującą owalną, perforowaną wraz z systemem mocowań - Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 2x200 (S-5) z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań - Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 1x300 z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań - Wymiana latarń sygnałów ulicznych- sygnalizator ostrzegawczy O 300 mm ze źródłem światła typu LED - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego detektora przyciskowego dla pieszych, mechaniczny, z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego sygnalizatora akustycznego - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego znaku aktywnego C-9 O 800 mm - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego znaku aktywnego C-9 O 600 mm - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego słupka przeszkodowego U-5a - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego słupka przeszkodowego U-5c - Wymiana kontrolera ładowania akumulatora - Wymiana źródła światła O300 typu LED w sygnalizatorze ulicznym - Wymiana źródła światła O300 typu LED w sygnalizatorze ulicznym przy użyciu podnośnika Realizacja przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące napraw sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił ..godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, mailowo, telefonicznego*, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji - od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów ZADANIE NR 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1.Lokalizacja sygnalizacji świetlnych podlegających konserwacji oraz ewentualnej naprawie - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 4+366 m. Dąbroszyn - ul. Gorzowska - sygnalizacja acykliczna, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 32+578 m. Bogdaniec - ul. Gorzowska - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 6+291,5 m. Janczewo - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 10+410 m. Gralewo - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 50+719 m. Zwierzyn - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 56+804 m. Stare Kurowo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 134+494,5 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 135+476 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 136+452 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 160 skrzyżowania ulic: Poznańskiej i Pułaskiego oraz Kościuszki i Piłsudskiego w m. Drezdenko- sygnalizacja akomodacyjna, -Droga woj. 136 w kn 13+527- obsługa znaku aktywnego B-33, m. Glisno Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101 -droga wojewódzka nr 136 km 9+756 m. Lubniewice skrzyżowanie ul. Jana Pawła II z ul. Sulęcińską i Świerczewskiego (sygnalizacja z wkładami LUMI - LED) - sygnalizacja acykliczna -droga wojewódzka nr 137 km 3+712 m. Kunowice ul. Słubicka, - znak aktywny D-6 -Droga woj.137 w km 14+452 m. Kowalów - przyciskowa na przejściu dla pieszych -droga wojewódzka nr 137 km 43+212 m. Sulęcin ul. E. Plater,Paderewskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 m. Sulęcin ul. E. Plater skrzyżowanie z ul. Skłodowskiej (sygnalizacja z wkładami LUMI - LED) - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 km 43+765 m. Sulęcin ul. Poznańska (na jednym maszcie dla pojazdów sygnalizator trzykomorowy 300mm z wkładami typu LUMI - LED) ) - sygnalizacja acykliczna -droga wojewódzka nr 137 km 47+813 m. Wędrzyn - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 km 54+018 m. Trzemeszno ul. Poznańska - znak aktywny D-6 -droga wojewódzka nr 137 km 75+812 m. Międzyrzecz ul. Zachodnia, Krasińskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 km 76+885 Międzyrzecz ul. Młyńska - sygnalizacja stało czasowa -skrzyżowanie ulic Świerczewskiego i Konstytucji 3-go Maja (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Ściegiennego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Chrobrego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa -droga wojewódzka 138 km 23+200 (Małuszów). - znak aktywny C-9 -droga wojewódzka nr 181 w m. Niegosław - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa 2. Konserwacja sygnalizacji polega na: -przeglądzie konserwacyjnym sterownika - dwa razy w miesiącu, -przeglądzie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, -usuwaniu usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek i elementów wkładów LUMI-LED), -nadzorze i kontroli wszystkich parametrów sterowania (stałoczasowego i zależnego od ruchu - akomodacyjnego), -odczycie i śledzeniu logów błędów, -zmianie, na polecenie zamawiającego parametrów sterowania i kontroli, -okresowym pomiarze parametrów elektrycznych, -utrzymaniu estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowym myciu i malowaniu raz w roku jeżeli jest taka potrzeba), -kompleksowej wymianie żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy do roku oprócz bieżącej wymiany, -przystąpieniu do usuwania usterek sygnalizacji w ciągu 2-ch godz. w dni robocze, 6-ciu godz. w dni wolne, od chwili jej wystąpienia, -zachowaniu w czystości poszczególnych elementów systemu znaków aktywnych (powierzchni baterii, znaków), -kontroli poziomu elektrolitu w akumulatorze oraz jakości połączeń przewodów elektrycznych. -napraw podzespołów sygnalizacji lub ich wymiana, których awaria nie wynikała z powodu czynów wandalizmu lub zdarzenia drogowego (koszt podzespołów po stronie Wykonawcy) 3. Zakres prac konserwacyjnych obejmuje utrzymywanie instalacji i urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej poprzez: a)ciągły nadzór nad prawidłową realizacją programów (planów) sygnalizacyjnych zgodnych z dokumentacją zatwierdzoną przez Zarządzającego Ruchem, b)nadzór nad prawidłowym działaniem układów zabezpieczeń w urządzeniach sterujących, c)zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, d)prawidłową realizację sygnałów dźwiękowych, e)kontrolę prawidłowego stanu zabezpieczeń w układach pomiarowych energii elektrycznej, f)kontrolę stanu technicznego i parametrów systemu ochrony przeciwporażeniowej naziemnych urządzeń energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, g)stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów detekcji, h)przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach elementów systemu detekcji: wideodetektorów, detektorów, detektorów przyciskowych dla pieszych (dotyczy m. Drezdenko), i)stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów synchronizacji i koordynacji, j)przekazywanie na każde życzenie Inwestora wydruków kompletu logów elektrycznych, awaryjnych, detektorów, k)utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg, l)usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetlnej oraz powiadamianie o ich zaistnieniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie, oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA, m)wymiana przepalonych żarówek lub wkładów LED natychmiast po stwierdzeniu ich niedziałania, n)wymiana żarówek kompleksowo na całym skrzyżowaniu raz w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, o)czyszczenie soczewek przy okazji wymiany żarówek, ze sprawdzeniem poprawność połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, ogniskowanie żarówki i jej umocowanie, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykające, p)utrzymywanie całodobowego stanowiska przyjmującego fakty wystąpienia nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnej oraz bezzwłoczne przekazanie ich własnym służbom celem usunięcia, q)prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji, r)sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej, s)wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, t)dysponowanie osobami przygotowanymi do obsługi urządzeń sterowniczych zainstalowanych na obszarze objętym konserwacją oraz minimum jedną osobę posiadającą doświadczenie projektowe i wykonawcze w zakresie Inżynierii Ruchu (referencje projektowe 5 obiektów, wykonawcze - 2 obiekty), u)realizowanie zleceń Zamawiającego dotyczących drobnych korekt aktualnego oprogramowania (np. zmiany w harmonogramie tygodniowym) oraz innych drobnych prac wynikających z poprawy bezpieczeństwa ruchu, v)prowadzenie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń oraz wnioskowanie w terminie do dnia 30-go września każdego roku w sprawach dotyczących remontów kapitalnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach objętych konserwacją, w)malowanie w terminie do dnia 1-go września malowanych konstrukcji wsporczych, których stan techniczny wymaga takich zabiegów. Czynności te powinny zostać wykonane według sporządzonego przez konserwatora do dnia 15 sierpnia każdego roku harmonogramu; harmonogram powyższych czynności należy uzgodnić z Zamawiającym. CZĘŚĆ B - BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1.Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej dotyczą czynności: a)usuwanie skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych. b)Rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem i znaków zmiennej treści do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu. c)Wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanych na wniosek Zamawiającego. 2. Zakres prac naprawczych a)wymiana masztu stalowego, ocynkowanego (3m), b)wymiana sygnalizatora jednokomorowego, c)wymiana słupa stalowego, wysokiego wysięgnikowego, ocynkowanego długość ramienia do 7m, d)wymiana złączy kablowych, pojedynczych, typu ZK1 (a,b) 250A z członem pomiarowym, e)wymiana kamery do wideo detekcji, f)wymiana płyty głównej, g)wymiana układu ledowego (komplet), h)montaż w rowach kablowych, na kablach sygnalizacyjnych wielożyłowych o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, muf z tworzyw termokurczliwych, i)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 3x300 LED S-1 i S-3, j)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 2x200 LED S-5 i S-6, k)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 4x300 LED S-2, l)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 1x200 LED, m)wymiana szafy sterowniczej MSR sygnalizacji ulicznej na gotowym fundamencie (bez ceny sterownika), n)montaż przycisków sensorowych dla pieszych, o)montaż przycisków mechanicznych dla pieszych, p)badania i pomiary instalacji uziemiającej, q)badania linii kablowej - kabel sygnalizacyjny 7-żyłowy, r)badania linii kablowej - kabel sygnalizacyjny 10-żyłowy, s)badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania, t)montaż znaków aktywnych C-9 na słupkach U-5c (słupki nie aktywne), u)montaż akumulatora do znaku aktywnego C-9, v)montaż baterii fotowoltaicznej (Kyocera KC-130-gh) zasilającej znaki aktywne, w)wymiana regulatora ładowania SPSC-1 30A. Realizacja przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb Zamawiającego: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenie terenu będzie wynosił ..godz.(zgodnie z oferta Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, mailowo, telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określony czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej *zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania Rejonu Dróg Wojewódzkich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Zadanie nr 1 - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 zł) Zadanie nr 2 - 1.300,00 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 zł) Zadanie nr 3 - 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie 1 usługi w zakresie konserwacji lub naprawy sygnalizacji świetlnej o wartości: Zadanie nr 1 - nie mniejszej niż 28.000,00 zł brutto Zadanie nr 2 - nie mniejszej niż 33.000,00 zł brutto Zadanie nr 3 - nie mniejszej niż 38.500,00 zł brutto Nie dopuszcza się sumowania usług w celu uzyskania wymaganej min. wartości brutto zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - osobę odpowiedzialną za realizację zadania Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, osoba wykazana w jednym zadaniu nie może powtórzyć się w kolejnym zadaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1 - 28.000,00 zł Zadanie nr 2 - 33.000,00 zł Zadanie nr 3 - 38.500,00 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 6A ppkt 3 SIWZ, b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do formularza oferty. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.4. i 6.6. SIWZ). 3.Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ) wraz z załącznikiem Wykaz stawek i narzutów Wypełnić kosztorys ofertowy - formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty; 6. Dowód wpłacenia,wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOTYCZY wszystkich zadań: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: a) niesprzyjające warunki atmosferze (długotrwałe opady deszczu, mróz, porywiste wiatry), b) klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), c) niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; 2) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT, b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c) zmiana podwykonawców, d) zmiana zakresu usług realizowanych przez podwykonawców, e)zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, f)zmiany teleadresowe stron umowy określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. (DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji oraz ewentualnej naprawie: droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. S. Wyspiańskiego, droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. Kujawska, droga wojewódzka nr 138 m. Gubin -skrzyżowanie ulic F. Chopina, S. Wyspiańskiego, Nowa, droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko, ul. Powstańców Wlkp., droga wojewódzka nr 303 m. Smardzewo - aktywny znak D-6, droga wojewódzka nr 282 m. Droszków - aktywny znak D-6. 2. Zakres prac konserwacyjnych: przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, przegląd instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, bieżąca kontrola napięcia ładowania akumulatorów oraz napięcia na samym akumulatorze pod obciążeniem zbliżonym do obciążenia nominalnego - dwa razy w miesiącu - (dot. sygnalizacji Droszków, Smardzewo), wykonanie pomiaru rezystancji izolacji - raz w roku, wykonanie pomiaru rezystancji pętli zwarcia dla wszystkich konstrukcji wsporczych - raz w roku, usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek), nadzór i kontrola parametrów sygnalizacji, okresowy pomiar parametrów elektrycznych, utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów jeżeli jest taka potrzeba), kompleksowa wymiana żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, czyszczenie soczewek przy okazji wymiany żarówek, ze sprawdzeniem poprawności połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, ogniskowanie żarówki i jej umocowanie, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykającej, zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg, usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetnej oraz powiadamiania o ich zaistnieniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA, okresowe mycie lica znaków aktywnych oraz lampy oświetlającej przejście miękką szmatką z detergentami. Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek rozpuszczalników, mycie strumieniem wody pod ciśnieniem, okresowe sprawdzanie stanu złączy, przewodów, uszczelek gumowych - dot. znaków aktywnych D-6, okresowe mycie miękką szmatka nawilżoną wodą fotoogniw do zasilania znaków aktywnych, okresowe sprawdzenie stanu zacisków oraz obudowy akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitu w akumulatorze, prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. Sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej. CZĘŚĆ B - BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1. Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej polegają na: usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych, rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Zakres prac naprawczych obejmuje: Wymiana masztu stalowego, ocynkowanego metodą ogniową (4,4m; 3,9m) wraz z ew. wymianą kabla, Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 5,5m; 7,5m;) przykręcany do fundamentu, Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 3x300 (S-1, S-3) z rozproszonym źródłem światła, z przesłoną kontrastującą owalną, perforowaną wraz z systemem mocowań, Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 2x200 (S-5) z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań, Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 1x300/1x200 z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań, Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego detektora przyciskowego dla pieszych, mechaniczny, z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego sygnalizatora akustycznego, Wymiana kontrolera ładowania akumulatora, Wymiana wkładów LED fi 300 kołowe dolne (na maszcie), Wymiana wkładów LED fi 300 kołowe górne (na wysięgniku). Realizacja przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił .. godziny (zgodnie z oferta Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu , mailowo, telefonicznie*. Przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji: droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska-Szkolna-Kopernika droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza-Kolejowa-Kochanowskiego droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Armii Krajowej-Piłsudskiego-Wojska Polskiego droga woj. nr 289 m. Lubsko, ul. Krakowskie Przedmieście-Emilii Plater-Kanałowa droga woj. nr 315 m. Lubięcin 2. Lokalizacja znaków aktywnych typu U-5 i C-9 z zasilaniem baterii ogniw słonecznych, podlegających konserwacji: droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka droga wojewódzka nr 287 w m. Drożków 3. Zakres prac konserwacyjnych: a)przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, b)przegląd instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, c)wykonanie pomiaru rezystancji izolacji - raz w roku d)wykonanie pomiaru rezystancji pętli zwarcia dla wszystkich konstrukcji wsporczych - raz w roku e)usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek), f)nadzór i kontrola parametrów sygnalizacji, g)okresowy pomiar parametrów elektrycznych, h)utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów jeżeli jest taka potrzeba), i)kompleksowa wymiana żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, j)prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. Sporządzanie, w każdym momencie na żądanie zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej, CZĘŚĆ B - BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej bieżącej naprawie: droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska-Szkolna-Kopernikadroga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza-Kolejowa-Kochanowskiego droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Armii Krajowej-Piłsudskiego-Wojska Polskiego droga woj. nr 289 m. Lubsko, ul. Krakowskie Przedmieście-Emilii Plater-Kanałowa droga woj. nr 315 m. Lubięcin 2. Lokalizacja znaków aktywnych podlegających bieżącej naprawie: droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka droga wojewódzka nr 287 w m. Drożków 3. Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej polegają na: usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4. Zakres prac naprawczych obejmuje: - Wymiana słupa wysięgnikowego o wysokości H=6m nad ziemią i długości ramienia 7,5 m - Wymiana masztu stalowego, ocynkowanego metodą ogniową (4,4m) wraz z ew. wymianą kabla - Wymiana masztu stalowego, ocynkowanego metodą ogniową (3,9m) wraz z ew. wymianą kabla - Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 5,5 m) przykręcany do fundamentu - Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 7,5 m) przykręcany do fundamentu - Wymiana słupa stalowego, wysięgnikowego typu giętego o zmiennym przekroju, ocynkowanego metodą ogniową (długość ramienia 8 m) przykręcany do fundamentu - Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 3x300 (S-1, S-3) z rozproszonym źródłem światła, z przesłoną kontrastującą owalną, perforowaną wraz z systemem mocowań - Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 2x200 (S-5) z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań - Wymiana latarni sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 1x300 z rozproszonym źródłem światła wraz z systemem mocowań - Wymiana latarń sygnałów ulicznych- sygnalizator ostrzegawczy O 300 mm ze źródłem światła typu LED - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego detektora przyciskowego dla pieszych, mechaniczny, z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego sygnalizatora akustycznego - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego znaku aktywnego C-9 O 800 mm - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego znaku aktywnego C-9 O 600 mm - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego słupka przeszkodowego U-5a - Wymiana uszkodzonego lub zdewastowanego słupka przeszkodowego U-5c - Wymiana kontrolera ładowania akumulatora - Wymiana źródła światła O300 typu LED w sygnalizatorze ulicznym - Wymiana źródła światła O300 typu LED w sygnalizatorze ulicznym przy użyciu podnośnika Realizacja przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące napraw sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił ..godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu,mailowo, telefonicznego*, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji - od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1.Lokalizacja sygnalizacji świetlnych podlegających konserwacji oraz ewentualnej naprawie - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 4+366 m. Dąbroszyn - ul. Gorzowska - sygnalizacja acykliczna, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 32+578 m. Bogdaniec - ul. Gorzowska - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 6+291,5 m. Janczewo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 10+410 m. Gralewo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 50+719 m. Zwierzyn - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 56+804 m. Stare Kurowo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 134+494,5 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 135+476 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 136+452 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 160 skrzyżowania ulic: Poznańskiej i Pułaskiego oraz Kościuszki i Piłsudskiego w m. Drezdenko- sygnalizacja akomodacyjna, -Droga woj. 136 w kn 13+527- obsługa znaku aktywnego B-33, m. Glisno Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101 -droga wojewódzka nr 136 km 9+756 m. Lubniewice skrzyżowanie ul. Jana Pawła II z ul. Sulęcińską i Świerczewskiego (sygnalizacja z wkładami LUMI - LED) - sygnalizacja acykliczna -droga wojewódzka nr 137 km 3+712 m. Kunowice ul. Słubicka, - znak aktywny D-6 -Droga woj.137 w km 14+452 m. Kowalów - przyciskowa na przejściu dla pieszych -droga wojewódzka nr 137 km 43+212 m. Sulęcin ul. E. Plater,Paderewskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 m. Sulęcin ul. E. Plater skrzyżowanie z ul. Skłodowskiej (sygnalizacja z wkładami LUMI - LED) - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 km 43+765 m. Sulęcin ul. Poznańska (na jednym maszcie dla pojazdów sygnalizator trzykomorowy 300mm z wkładami typu LUMI - LED) ) - sygnalizacja acykliczna -droga wojewódzka nr 137 km 47+813 m. Wędrzyn - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 km 54+018 m. Trzemeszno ul. Poznańska - znak aktywny D-6 -droga wojewódzka nr 137 km 75+812 m. Międzyrzecz ul. Zachodnia, Krasińskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa -droga wojewódzka nr 137 km 76+885 Międzyrzecz ul. Młyńska - sygnalizacja stało czasowa -skrzyżowanie ulic Świerczewskiego i Konstytucji 3-go Maja (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Ściegiennego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Chrobrego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa -droga wojewódzka 138 km 23+200 (Małuszów). - znak aktywny C-9 -droga wojewódzka nr 181 w m. Niegosław - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa 2. Konserwacja sygnalizacji polega na: przeglądzie konserwacyjnym sterownika - dwa razy w miesiącu, przeglądzie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, usuwaniu usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek i elementów wkładów LUMI-LED), nadzorze i kontroli wszystkich parametrów sterowania (stałoczasowego i zależnego od ruchu - akomodacyjnego), odczycie i śledzeniu logów błędów, zmianie, na polecenie zamawiającego parametrów sterowania i kontroli, okresowym pomiarze parametrów elektrycznych, utrzymaniu estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowym myciu i malowaniu raz w roku jeżeli jest taka potrzeba), kompleksowej wymianie żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy do roku oprócz bieżącej wymiany, przystąpieniu do usuwania usterek sygnalizacji w ciągu 2-ch godz. w dni robocze, 6-ciu godz. w dni wolne, od chwili jej wystąpienia, zachowaniu w czystości poszczególnych elementów systemu znaków aktywnych (powierzchni baterii, znaków), kontroli poziomu elektrolitu w akumulatorze oraz jakości połączeń przewodów elektrycznych. napraw podzespołów sygnalizacji lub ich wymiana, których awaria nie wynikała z powodu czynów wandalizmu lub zdarzenia drogowego (koszt podzespołów po stronie Wykonawcy) 3. Zakres prac konserwacyjnych obejmuje utrzymywanie instalacji i urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej poprzez: a)ciągły nadzór nad prawidłową realizacją programów (planów) sygnalizacyjnych zgodnych z dokumentacją zatwierdzoną przez Zarządzającego Ruchem, b)nadzór nad prawidłowym działaniem układów zabezpieczeń w urządzeniach sterujących, c)zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, d)prawidłową realizację sygnałów dźwiękowych, e)kontrolę prawidłowego stanu zabezpieczeń w układach pomiarowych energii elektrycznej, f)kontrolę stanu technicznego i parametrów systemu ochrony przeciwporażeniowej naziemnych urządzeń energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, g)stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów detekcji, h)przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach elementów systemu detekcji: wideodetektorów, detektorów, detektorów przyciskowych dla pieszych (dotyczy m. Drezdenko), i)stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów synchronizacji i koordynacji, j)przekazywanie na każde życzenie Inwestora wydruków kompletu logów elektrycznych, awaryjnych, detektorów, k)utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg, l)usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetlnej oraz powiadamianie o ich zaistnieniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie, oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA, m)wymiana przepalonych żarówek lub wkładów LED natychmiast po stwierdzeniu ich niedziałania, n)wymiana żarówek kompleksowo na całym skrzyżowaniu raz w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, o)czyszczenie soczewek przy okazji wymiany żarówek, ze sprawdzeniem poprawność połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, ogniskowanie żarówki i jej umocowanie, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykające, p)utrzymywanie całodobowego stanowiska przyjmującego fakty wystąpienia nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnej oraz bezzwłoczne przekazanie ich własnym służbom celem usunięcia, q)prowadzenie Dzienników eksploatacji sygnalizacji oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji, r)sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej, s)wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, t)dysponowanie osobami przygotowanymi do obsługi urządzeń sterowniczych zainstalowanych na obszarze objętym konserwacją oraz minimum jedną osobę posiadającą doświadczenie projektowe i wykonawcze w zakresie Inżynierii Ruchu (referencje projektowe 5 obiektów, wykonawcze - 2 obiekty), u)realizowanie zleceń Zamawiającego dotyczących drobnych korekt aktualnego oprogramowania (np. zmiany w harmonogramie tygodniowym) oraz innych drobnych prac wynikających z poprawy bezpieczeństwa ruchu, v)prowadzenie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń oraz wnioskowanie w terminie do dnia 30-go września każdego roku w sprawach dotyczących remontów kapitalnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach objętych konserwacją, w)malowanie w terminie do dnia 1-go września malowanych konstrukcji wsporczych, których stan techniczny wymaga takich zabiegów. Czynności te powinny zostać wykonane według sporządzonego przez konserwatora do dnia 15 sierpnia każdego roku harmonogramu -harmonogram powyższych czynności należy uzgodnić z Zamawiającym. CZĘŚĆ B - BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1. Zabiegi naprawcze przy sygnalizacji świetlnej dotyczą czynności: a)usuwanie skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych. b)Rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem i znaków zmiennej treści do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu. c)Wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanych na wniosek Zamawiającego. 2. Zakres prac naprawczych a)wymiana masztu stalowego, ocynkowanego (3m), b)wymiana sygnalizatora jednokomorowego, c)wymiana słupa stalowego, wysokiego wysięgnikowego, ocynkowanego -długość ramienia do 7m, d)wymiana złączy kablowych, pojedynczych, typu ZK1 (a,b) 250A z członem pomiarowym, e)wymiana kamery do wideo detekcji, f)wymiana płyty głównej, g)wymiana układu ledowego (komplet), h)montaż w rowach kablowych, na kablach sygnalizacyjnych wielożyłowych o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, muf z tworzyw termokurczliwych, i)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 3x300 LED S-1 i S-3, j)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 2x200 LED S-5 i S-6, k)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 4x300 LED S-2, l)wymiana latarń sygnalizatorów ulicznych na maszcie o ilości komór 1x200 LED, m)wymiana szafy sterowniczej MSR sygnalizacji ulicznej na gotowym fundamencie (bez ceny sterownika), n)montaż przycisków sensorowych dla pieszych, o)montaż przycisków mechanicznych dla pieszych, p)badania i pomiary instalacji uziemiającej, q)badania linii kablowej - kabel sygnalizacyjny 7-żyłowy, r)badania linii kablowej - kabel sygnalizacyjny 10-żyłowy, s)badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania, t)montaż znaków aktywnych C-9 na słupkach U-5c (słupki nie aktywne), u)montaż akumulatora do znaku aktywnego C-9, v)montaż baterii fotowoltaicznej (Kyocera KC-130-gh) zasilającej znaki aktywne, w)wymiana regulatora ładowania SPSC-1 30A. Realizacja przedmiotu zamówienia: Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb Zamawiającego: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenie terenu będzie wynosił .. godz.(zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, mailowo,telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określony czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej *zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania Rejonu Dróg Wojewódzkich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.