eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2014/2015 które zostało podzielone na zadania CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Ropczyce: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2014/2015 które zostało podzielone na zadania CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.
Numer ogłoszenia: 319982 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2014/2015 które zostało podzielone na zadania CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta i gminy Ropczyce w sezonie zimowym 2014/2015 które zostało podzielone na zadania CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2. Zadanie Nr l Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 14,4 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 659 m2 na terenie miasta Ropczyce. CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 2 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 22,20 km CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 3 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych ( ulic ) znajdujących się na terenie miasta i gminy Ropczyce objętych stałym zimowym utrzymaniem na długości 8,085 km CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 4 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem ulic i chodników zlokalizowanych na terenie Osiedla Północ i Czekaj na łącznej długości 6,83 km/2660m2 CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 5 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce - Brzyzna. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 6 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 7 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 8 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 9 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 10 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 11 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce - Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 12 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 13 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 14 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Zadanie Nr 15 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2 Pod pojęciem Gminy rozumie się obszar wszystkich sołectw Gminy Ropczyce natomiast pod pojęciem Miasta rozumie się obszar wszystkich osiedli Gminy Ropczyce. UWAGA! Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca przedłoży ofertę na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego formularza cenowego zgodnie ze SIWZ i opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. III. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych a nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę, maksymalnie trzech ofert z pośród 15 zadań określonych w przedmiocie zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące narzędzia i sprzęt: Zadanie Nr 1 ( koparko -ł adowarka -1szt, pługo - piaskarka samachodowa -1 szt, pługo piaskarka ciągnikowa - 1 szt, ciągnik z pługiem - 2 szt,, w tym 1 szt. o masie całkowitej do 1,5 ton , zamiatarka do chodników - 1 szt, zamiatarka do jezdni 1 szt ) Zadanie Nr 2 ( koparko -ł adowarka -1szt, pługo - piaskarka samochodowa -1szt, ciągnik z pługiem 1 szt ) Zadanie Nr 3 ( koparko -ł adowarka -1szt, pługo - piaskarka samochodowa -1szt, ) Zadanie Nr 4 ( koparko -ł adowarka -1szt, pługo - piaskarka samochodowa -1 szt, pługopiaskarka ciągnikowa - 1 szt, zamiatarka do chodników - 1 szt, zamiatarka do jezdni 1 szt ) Zadanie od Nr 5 do Nr 11 ( ciągnik o dwóch napędach z pługiem iedno lub dwustronnym -1 szt ) Zadanie Nr 12 ( pług wirnikowy -1 szt ) Zadanie od Nr 13 do Nr 14 ( ciągnik o dwóch napędach z dmuchawą - 1 szt ) Zadanie Nr 15 ( pługo-piaskarka samochodowa-1 szt )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązków wynikających z niniejszej umowy może spowodować rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia i w takim przypadku Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości tj. dla Zdania Nr 1 , Nr 2, Nr 3, Nr 4 w wysokości 10.tys. zł natomiast dla zdań od Nr 4do Nr 15 kwotę w wysokości 5 tys. złotych. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicz-nym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w ter-minie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie wysokości stawki VAT dla zadań od 1do 15 objętych zamówieniem. Podpisywane umowy z Wykonawcami będą zawierały zapis Wysokość wynagrodzenia brutto może ulec zwiększeniu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 4.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców, jak za własne działanie i będzie pełnił funkcję Generalnego Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia . 5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Sekretariat pok. Nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr l Usługi związane ze stałym zimowym utrzymanie dróg gminnych, na łącznej długości 14,4 km oraz chodników i parkingów o łącznej powierzchni 22 659 m2 na terenie miasta Ropczyce. CPV 90611000-3, CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy satnowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych i ulic zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce na łącznej długości 22,20 km CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem dróg gminnych ( ulic ) znajdujących się na terenie miasta i gminy Ropczyce objętych stałym zimowym utrzymaniem na długości 8,085 km CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 Usługi związane ze stałym zimowym utrzymaniem ulic i chodników zlokalizowanych na terenie Osiedla Północ i Czekaj na łącznej długości 6,83 km/2660m2 CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola oraz Osiedla Ropczyce-Granice i Ropczyce - Brzyzna. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Łączki Kucharskie. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Mała CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Niedźwiada CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie sołectwa Lubzina i Brzezówka CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie osiedla Ropczyce-Chechły oraz sołectwa Okonin CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Osiedla Ropczyce-Śródmieście, Ropczyce - Pietrzejowa, Ropczyce-Witkowice, Ropczyce-Czekaj. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługiem wirnikowym. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Ropczyce dmuchawą ciągnikową. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Ropczyce dmuchawą ciągnikową. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 Usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce pługopiaskarką samochodową. CPV 90620000-9, CPV 90630000-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług określa opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy stanowiące załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.