eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA NOTEBOOKÓW i DRUKAREK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Zielona Góra: DOSTAWA NOTEBOOKÓW i DRUKAREK
Numer ogłoszenia: 319614 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOTEBOOKÓW i DRUKAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pakiet I - Notebooki (18 sztuk) - sprzęt fabrycznie nowy; Zamawiający nie wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia stanowił sprzęt jednego producenta, czy też wskazywał jeden ściśle określony typ lub model produktu. Wykonawca oferując ww. sprzęt komputerowy powinien stosować się do minimalnych wymagań Zamawiającego. W przypadku zaoferowania notebooków od różnych producentów należy dla wszystkich produktów zastosować jeden wspólny okres gwarancji jakości, ponieważ termin gwarancji stanowi kryterium pozacenowe oceny ofert. W przypadku zaoferowania notebooków od różnych producentów należy zmodyfikować arkusz wyceny, tak aby z niego jasno wynikało jakie produkty i w jakich ilościach oferuje Wykonawca. 2) Pakiet II - Drukarki monochromatyczne laserowe (3 szt.), z automatycznym dupleksem, dostosowane do pracy w sieci - fabrycznie nowe..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu realizacji dostaw o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, na potwierdzenie oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazał się należytym wykonaniem a) Dla części I zamówienia: - co najmniej 2 dostaw polegających na wykonaniu dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, b) Dla części II zamówienia: - co najmniej 1 dostawy polegającej na wykonaniu dostawy urządzeń biurowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      dla każdego pakietu wskazanego w formularzu należy załaczyć wypełniony arkusz wyceny tzn. Wykonawca obowiązany jest wskazać parametry techniczne produktów przewidzianych do dostawy przez zamieszczenie opisu tych elementów w Arkuszu lub załączenie odpowiednich opisów bądź kart katalogowych produktów z charakterystyką produktu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 92
    • 2 - gwarancja - 4
    • 3 - Termin realizacji - 4

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uks.zgora.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze I Regerat Spraw Administracyjno-Gospodarczych Adres: 65-084 Zielona Góra ul. Stefana Batorego 18..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Adres: 65-084 Zielona Góra ul. Stefana Batorego 18..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NOTEBOOKI.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki - 18 szt. główne parametry: - Wydajność obliczeniowa:Minimum 860 punktów osiągniętych w BAPCo SYSmark 2014 wynik jest średnią notą z wszystkich testów : Office Productivity, Media Creation oraz Data Financial Analysis przy trzech iteracjach każdego testu); - Pamięć RAM: Min. 4GB DDR3 pracująca z maksymalną częstotliwością obsługiwaną przez płytę główną, przy co najmniej jednym banku pamięci wolnym umożliwiającym dalszą rozbudowę komputera do min 16GB. -Wyświetlacz: Przekątna między 15,4 cali a 15,6 cali, Matowy, w standardzie 16:9 lub 16:10. - Dysk twardy: o pojemności pamięci nieulotnej minimum 500 GB. Dodatkowo do urządzeń Wykonawca zaoferuje torby do notebooków - 18 sztuk i myszy USB -18 sztuk.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 92
      • 2. Gwarancja - 4
      • 3. Termin realizacji - 4

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki 4 sztuki Rodzaj/technologia wydruku: Druk laserowy, monochromatyczny, automatyczny dupleks, Model dedykowany do środowisk biurowych, charakteryzuje się wysoką prędkością druku oraz integracją z rozwiązaniami mobilnymi, praca w sieci Prędkość druku (czerń, normalna jakość, A4): minimum 21 stron /minutę Czas wydruku pierwszej strony (format A4): poniżej 9 sekund Jakość druku (czerń, najwyższa jakość) : 600 x 600 dpi, HQ1200 (2400x600 dpi) Pamięć min. 30 MB.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 92
      • 2. Gwarancja - 4
      • 3. Termin realizacji - 4

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.