eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu /Czas na aktywność w gminie Sanok/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Sanok: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu /Czas na aktywność w gminie Sanok/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 319518 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku , ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 46565 72, faks 13 46 565 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminasanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu /Czas na aktywność w gminie Sanok/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. II. 3.2.Zamówienie realizowane będzie w czternatu zadaniach w formie szkoleń zawodowych i specjalistycznych w następujących zakresach tematycznych: Zadanie nr 1 - Kurs: Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy dla 2 mężczyzn , Zadanie nr 2 - Kurs: Prawo jazdy kat. C z egzaminem dla 2 mężczyzn , Zadanie nr 3 - Kurs: Komputerowy rozszerzony ECDL z certyfikatem dla 1 osoby , Zadanie nr 4 - Kurs: Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG(131) aluminium i chromonikiel w wymiarze min.151 h, w tym 120 godz. zajęć praktycznych oraz spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG(135)dla 2 mężczyzn. Zadanie nr 5 - Kurs: kierowca Kadry i płace dla 2 kobiet, Zadanie nr 6 - Kurs: Technologii gastronomii z elementami cateringu dla 6 kobiet , Zadanie nr 7 - Kurs: Murarz dla 1 osoby. Zadanie nr 8 - Kurs: Obsługa kas fiskalnych wraz podstawami obsługi komputera dla 5 kobiet . Zadanie nr 9 - Kurs: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 1 kobiety , Zadanie nr 10 - Kurs: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 3 mężczyzn, Zadanie nr 11 - Kurs: Obsługa i programowanie obrabiarek CNC dla 1 osoby, Zadanie nr 12 - Kurs: PILARZA - DRWALA dla 1 osoby, Zadanie nr 13 - Kurs: Cukiernik dla 1 osoby , Zadanie nr 14 - Kurs: Bukieciarstwo dla 1 osoby. III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. IV. Szkolenia winny być przeprowadzone w roku 2014, w okresie do dnia 18.12.2014 r. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć RAMOWY HARMONOGRAM ZAJĘĆ W RAMACH SZKOLENIA.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Usługi będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zakres obejmował będzie rozszerzenie zakresu świadczonych usług, poprzez ewentualne zwiększenie liczby uczestników dla poszczególnych zadań i polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień ( do 25 % ogólnej wartości zamówienia)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4 do SIWZ lub Oświadczenie o posiadaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4a do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej trzech usług (kursów/szkoleń) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (przynajmniej jedno szkolenie dla klientów ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie Wykazu wykonanych podobnych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług głównie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/szkoleń zawodowych tożsamych rodzajowo ze szkoleniamiwymienionymi w poszczególnych częściach zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ- Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; Wykonawca moSe polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj. określonych kursów zawodowych, posiadającymi wymagane uprawnienia (jeżeli ustawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy, oraz przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleńzawodowych. Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu - załącznik nr 7 do SIWZ. Wiedza i doświadczenie personelu przewidzianego do przeprowadzenia zamówienia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy - w tym celu zobowiązaniu są wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ lub Oświadczenie o posiadaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4a do SIWZ (podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert posiadać status instytucji szkoleniowej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 1. zmiana liczby uczestników kursów co może być spowodowane przypadkami losowymi w szczególności chorobą osoby, która zadeklarowała udział w kursie, lub w przypadku wydania orzeczenia lekarskiego o przeciwskazaniu do odbycia kursu. W przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia także z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możSliwości jego zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 3.W przypadku śmierci uczestnika projektu, który rozpoczął kurs, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zobowiązuje się pokryć koszty proporcjonalnie w stosunku do odbytych godzin kursu. 4.rezygnacja uczestników kursu z przeprowadzenia kursu z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kursu, 5.zmiana lub modyfikacja zakresu oraz zmiana formy odbywania się kursu - określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część niniejszej umowy - co może być spowodowane koniecznością dostosowania zakresu i formy kursu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, 6.zmianę terminu wykonania poszczególnych kursów ze względów organizacyjnych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d) wynikną z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, e) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, f) nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nieprowadzące do zmiany ceny umownej Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy wskazany w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok; IV piętro, pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, II piętro, pok. Nr 201(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Czas na aktywność w gminie Sanok realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.