eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Kraków: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018
Numer ogłoszenia: 319396 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych czarno - białych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018. Zadanie częściowe nr 2: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: co najmniej jedno zamówienie polegające na dzierżawie urządzeń wielofunkcyjnych w okresie minimum 1 roku w sposób ciągły dla jednego odbiorcy. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wyżej wymienionych dostaw należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku składania dowodów, o których mowa wyżej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ i dołączonych do niego dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ zawierająca typ, model, producenta, parametry techniczne

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - wg Załącznika nr 7 do SIWZ - o ile dotyczy 3) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem : 1) Wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) Terminu realizacji umowy w przypadku, gdy dotrzymanie terminu pierwotnie ustalonego byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn zależnych od Zamawiającego, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn zależnych od Zamawiającego. 3) Ilości kopii (zmniejszenie lub zwiększenie). Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych czarno - białych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 27-miu urządzeń wielofunkcyjnych czarno - białych dla Jednostek Organizacyjnych PK (z prawem opcji 5 -ciu urządzeń). Urządzenia powinny zapewnić możliwość kserowania, drukowania, skanowania , faksowania. Urządzenia mogą być nowe lub używane, z kartą sieciową. W ramach ceny dzierżawy Wykonawca : 1. Dostarczy urządzenia do siedziby Zamawiającego zainstaluje i uruchomi urządzenia, przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 2. Zapewni kompleksową obsługę serwisową obejmującą wykonywanie przeglądów technicznych urządzenia, dokonywanie napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego. 3. Zapewni wszelkie materiały eksploatacyjne ( w tym toner ) i części zamienne z wyjątkiem papieru. 4. Zapewni demontaż i odebranie urządzeń po okresie użytkowania. Wymagana reakcja serwisu do następnego dnia roboczego od chwili przyjęcia zgłoszenia. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni robocze, Wykonawca zapewni równoważne urządzenie zastępcze. Oferowane urządzenia muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji zwiększenie liczby dzierżawionych urządzeń wielofunkcyjnych czarno - białych o maksymalnie 5 sztuk. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dodatkowe urządzenia zostaną zainstalowane w jednej z lokalizacji Zamawiającego wymienionych SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej na lata 2016 - 2018.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 5-ciu urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych dla Jednostek Organizacyjnych PK (z prawem opcji 2 -óch urządzeń). Urządzenia powinny zapewnić możliwość kserowania, drukowania, skanowania , faksowania. Urządzenia mogą być nowe lub używane, z kartą sieciową. W ramach ceny dzierżawy Wykonawca : 1. Dostarczy urządzenia do siedziby Zamawiającego zainstaluje i uruchomi urządzenia, przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 2. Zapewni kompleksową obsługę serwisową obejmującą wykonywanie przeglądów technicznych urządzenia, dokonywanie napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego. 3. Zapewni wszelkie materiały eksploatacyjne ( w tym toner ) i części zamienne z wyjątkiem papieru. 4. Zapewni demontaż i odebranie urządzeń po okresie użytkowania. Wymagana reakcja serwisu do następnego dnia roboczego od chwili przyjęcia zgłoszenia. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni robocze, Wykonawca zapewni równoważne urządzenie zastępcze. Oferowane urządzenia muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji zwiększenie liczby dzierżawionych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych o maksymalnie 2 sztuki. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dodatkowe urządzenia zostaną zainstalowane w jednej z lokalizacji Zamawiającego wymienionych SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.