eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › dostawa radiofarmaceutykówfluorocholiny i fluorodopy dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddział w Gliwicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Gliwice: dostawa radiofarmaceutyków: fluorocholiny i fluorodopy dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddział w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 319238 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa radiofarmaceutyków: fluorocholiny i fluorodopy dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddział w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa radiofarmaceutyków: fluorocholiny i fluorodopy; poniżej 207 tyś euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.30.00 - Materiały radioaktywne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone 2.1) aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z prowadzeniem hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku, gdy Wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych (certyfikat GMP) /zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. ze zmianami - Prawo Farmaceutyczne/; 2.2) aktualne zezwolenie Polskiej Agencji Atomistyki (PAA) na obrót materiałami promieniotwórczymi; 2.3) aktualne zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące na produkty radioaktywne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1-2.3 powyżej - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia: 1) charakterystyki produktu leczniczego, 2) świadectwa dopuszczenia do obrotu w dowolnym kraju Unii Europejskiej dla leków z pozycji 2, 3) świadectwa dopuszczenia do obrotu na ternie RP dla leku z pozycji 1 4) Certyfikat GMP dla Wytwórni. Zamawiający żąda złożenia specyfikacji jakościowej produktu. Dostarczone produkty winny odpowiadać wymogom zawartym w obowiązującej pharmacopei europejskiej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jeżeli z powodu mniejszego niż założono zużycia wyrobów umownych okaże się, że szacunkowe ilości wyrobów objętych zamówieniem nie zostaną wykupione w terminie realizacji niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza jej zmianę poprzez przedłużenie terminu realizacji umowy, nie dłużej jednak niż o 12 kolejnych miesięcy. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że w tak wydłużonym okresie umowy obowiązywać będzie zasada wykupienia przez niego tylko takich ilości produktów, jakie odpowiadać będą jego rzeczywistym potrzebom Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: a) Jakości (na wyższą) zaoferowanych radiofarmaceutyków, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny b) Możliwość skorygowania ceny na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzez Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku zmian przepisów celno-podatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. nr sprawy nadany przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-96/14. 1. Warunki realizacji dostaw: 2. 1) Dostawy realizowane będą w transzach po: a) 12 porcji dla Fluorocholiny, co odpowiada aktywności 4000 MBq produktu (jedna porcja to 200 MBq, podawane w 0,5,20,25,60,65,80,85,100,105,120 i 125 min od dostawy), b) 2 porcje dla Fluorodopy, co odpowiada 800 MBq produktu (po 400 MBq na pacjenta przy równoczesnym podaniu). Za każdym razem dostawa będzie zawierała transzę Fluorocholiny oraz opcjonalnie Fluorodopy Wykonawca uwzględni rozpad izotopu 18-F i przypadku dostawy dwóch rodzajów produktów w jednej dostawie zwiększy aktywność Fluorocholiny o czas potrzebny na przeprowadzenie badania drugim rodzajem radiofarmaceutyku - 1 godzina 2) Każdorazowo faksem potwierdzenie dane odnośnie wyników kontroli jakości radiofarmaceutyków z dostawy 3) Koszty transportu z miejsca produkcji do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4) Możliwość złożenia zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą, potwierdzenie dostawy na 3 dni kalendarzowe przed wyznaczonym terminem; 5) Możliwość anulowania zamówienia lub jego korekty do godziny 12.00 trzy dni robocze przed terminem dostawy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone bądź zmniejszone potrzeby Zamawiającego. W przypadku braku pacjentów o wskazaniach do danego typu radiofarmaceutyku lub braku zgody na import docelowy, Zamawiający może zamówić inne ilości asortymentu, niż te wykazane w SAC po wskazanych tam cenach, ale z zachowaniem całkowitej kwoty 7) Dostawy w dowolnym dniu tygodniu (od poniedziałku do piątku) na każde pisemne zamówienie przekazywane faksem/emailem przez Zamawiającego na nr faksu/emaila wskazany przez Wykonawcę w druku oferty przetargowej. 8) Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z obowiązującymi przepisami ADR, do wystawiania Drogowego dokumentu przewozowego i Instrukcji pisemnej dla kierowcy (5.4.3 ADR). Za treść tychże dokumentów odpowiada wykonawca..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.