eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawy › ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI CENTRUM MIEJSCOWOŚCI BIELAWY, POPRZEZ REMONT CHODNIKÓW I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Bielawy: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI CENTRUM MIEJSCOWOŚCI BIELAWY, POPRZEZ REMONT CHODNIKÓW I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Numer ogłoszenia: 319138 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielawy , ul. Garbarska 11, 99-423 Bielawy, woj. łódzkie, tel. 046 8382695, faks 046 8382695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawy.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI CENTRUM MIEJSCOWOŚCI BIELAWY, POPRZEZ REMONT CHODNIKÓW I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni centrum miejscowości Bielawy, poprzez remont chodników i montaż elementów małej architektury, w tym: Roboty pomiarowe (CPV 45100000-8) -420 m, Roboty rozbiórkowe (CPV 45111300-1) -rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej -420 m, -rozebranie chodników, wysepek przystankowych, przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej-527 m2, -rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej-272 m, Korytowanie i profilowanie podłoża pod kostkę (CPV 45111200-0; CPV 45233320-8) -mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników gł. 20 cm-542,5 m2, -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni-542,5 m2, Kostka brukowa z krawężnikami i obrzeżami (CPV 45233252-0; CPV 45233260-9; CPV 45233340-4) - rowki pod krawężniki-420 m, -ławy i ustawienia krawężników -420 m, -obrzeża betonowe-272 m, podbudowa-446,4 m2, -nawierzchnia wjazdów-86,4 m2, -nawierzchnia chodników-451,1 m2, Wywóz gruzu z rozbiórek (CPV 45112700-2), Montaż elementów małej architektury(CPV 45223100-7; CPV 45111200-0; CPV 45223500-1) -stojak żeliwny 3-stanowiskowy-1 szt., -stojak żeliwny 4-stanowiskowy-1 szt., -montaż koszy na śmieci-2 szt. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiot zamówienia, tj.: -utrzymanie placu budowy, -ubezpieczenie budowy, -zabezpieczenie terenu robót,-realizacji stosownych uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia, -wywozu materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny i specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. Urządzenie własnym kosztem kosztów utrzymania i konserwacji wszystkich urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy (w tym koszty zabezpieczenia oraz ochrony mienia i osób znajdujących się na terenie robót); zabezpieczenie we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń swoich pracowników. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie wysuwał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego; likwidacja placu budowy bezzwłocznie po zakończeniu prac i dokonaniu odbioru końcowego, przejęcie pełnej odpowiedzialności za: szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót, - szkody wynikające ze zniszczenia oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia, będące skutkiem prowadzenia robót podczas realizacji przedmiotu umowy; utrzymanie ogólnego porządku na placu budowy; wykonywanie robót w sposób najmniej uciążliwy dla zieleni znajdującej się na placu budowy; natychmiastowe wykonanie wszelkich robót nie będących przedmiotem umowy, a koniecznych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; naprawienie własnym kosztem wszystkich urządzeń i instalacji podziemnych uszkodzonych w trakcie realizacji zadania; informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia przedmiotu umowy. 2. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich które posiadają paramenty nie gorsze od wskazanych w opisie technicznym. 3. Przedmiar robót załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pełni funkcję pomocniczą. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie uznane, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub parkingu lub placu polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub z kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie polisy ubezpieczenia oc w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do złożenia: a) formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) dokumentów wymienionych w pkt 9 SIWZ c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia , jeżeli wykonawca powołał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z dokumentów składających się na ofertę. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany sposobu wykonania robót, w stosunku do przewidzianej w siwz, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w opisie technicznym i specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót; c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron lub wynagrodzenia które w szczególności dotyczyć będą: a) odbiegających od normalnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac, w szczególności występowania ujemnych temperatur powietrza, uniemożliwiających wykonywanie robót, b) przerwania robót na wniosek Zamawiającego c) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; d) rezygnacji z wykonania części zamówienia - pomniejszenie wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z części robót, odbywać się będzie na podstawie kosztorysu ofertowego. e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; f) wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; g) konieczności wykonania robót zamiennych - Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wykonania robót zamiennych, Rozliczenie robót zamiennych odbywać się będzie na podstawie kosztorysu ofertowego, w tym czynników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Brakujące ceny czynników cenotwórczych zostaną przyjęte w kolejności: przez analogię, z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą odpowiednie pozycje KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielawy.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielawy, ul. Garbarska 11, 99-423 Bielawy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielawy, ul. Garbarska 11, 99-423 Bielawy( pokój nr 1- sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach działania odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.