eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług medycyny pracy Część I i/lub Część II i/lub Część III i/lub Część IV i/lub Część VIII i/lub Część XI Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu. Część V i/lub Część VI i/lub Część VII i/lub Część IX i/lub Część X

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Bytom: Świadczenie usług medycyny pracy Część I i/lub Część II i/lub Część III i/lub Część IV i/lub Część VIII i/lub Część XI Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu. Część V i/lub Część VI i/lub Część VII i/lub Część IX i/lub Część X
Numer ogłoszenia: 318958 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycyny pracy Część I i/lub Część II i/lub Część III i/lub Część IV i/lub Część VIII i/lub Część XI Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu. Część V i/lub Część VI i/lub Część VII i/lub Część IX i/lub Część X.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz pracowników Oddziału w Bytomiu Zakład Administracja Zasobów Mieszkaniowych w 2016 r. Część II Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału w Dąbrowie Górniczej, Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2016 r. Część III Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Saturn, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko. Część IV: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Saturn, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty. Część VI: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. Część VII: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowni Dębieńsko. Część VIII Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu pracy na zdrowie pracowników oraz badań psychologicznych dla pracowników SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK Centrum w okresie od 1.01.2016 r. do 31.12.2016 r. Część IX: Świadczenie usług w zakresie pełnienia dyżurów lekarskich pod telefonem przez 24 godziny w dni robocze i wolne od pracy dla pracowników SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK Centrum w okresie od 1.01.2016 r. do 31.12.2016 r. Część X: Zapewnienie dyżurów lekarskich poza godzinami pracy przychodni świadczącej usługi badań profilaktycznych z zakresu pracy dla pracowników SRK S.A. Oddziału KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. Część XI: Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy - badań profilaktycznych dla pracowników SRK S.A. Oddziału KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych) Część II - 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych) Część III - 1 500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część IV - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Część V - 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych) Część VI - 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych) Część VII - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych) Część VIII - 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych) Część IX - 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych) Część X - 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) Część XI - 3 600,00 zł ( słownie: trzy tysiące sześćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na świadczeniu usług medycyny pracy o wartości minimum Część I: 8 000,00 zł brutto, Część II: 6 000,00 zł brutto, Część III: 25 000,00 zł brutto, Część IV: 30 000,00 zł brutto, Część V: 14 000,00 zł brutto, Część VI: 10 000,00 zł, Część VII: 9 000,00 zł, Część VIII: 11 000,00zł brutto, Część IX: 14 000,00 zł brutto, Część X: 70 000,00 zł brutto, Część XI: 60 000,00 zł brutto, wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia w zakresie Części I, II, III, IV, VIII, XI zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) oraz Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie Części V, VI, VII, IX i X tj. świadczenia całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do druku Oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące miejsca świadczenia usługi, o którym mowa w pkt. II. ppkt 1 Załącznika nr 2 do SIWZ -Załącznik nr 9 do druku Oferta 2. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 10 do druku Oferta 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz Oddziału w Bytomiu Zakład Administracja Zasobów Mieszkaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Badania będą przeprowadzane dla pracowników SRK S.A. pracowników Zakładu AZM, (stan zatrudnienia wynosi: 174 pracowników SRK S.A. i 87 pracowników Zakładu AZM), w tym : a) pracowników administracyjno - biurowych - badania okresowe - ok. 90 osób b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne - ok 30 osób c) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne - ok. 36 osób d) dodatkowe badanie okulistyczne w związku z pogorszeniem się stanu wzroku - ok 30 osób e) badania wysokościowe - ok. 2 osoby f) badanie okresowe wraz z badaniem dla osób kierujących pojazdami w ramach obowiązków służbowych - 1 osoba g) badania wstępne dla pracowników dołowych - ok. 25 osób 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne będą w swym zakresie obejmowały: a) badania lekarzy profilaktyków, b) badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol, glukoza c) badania lekarzy specjalistów w zakresie badań okulistycznych. oraz dla pracowników dołowych badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: a) neurologicznych, b) laryngologicznych, c) badania RTG i EKG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Liczba przeprowadzonych badań - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Oddziału SRK S.A. w Dąbrowie Górniczej Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2016r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2. Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzone dla około 100 pracowników: a) pracowników administracyjno - biurowych i zatrudnionych na pompowniach - badania okresowe, b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badania kontrolne, c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badania końcowe, d) pracowników nowoprzyjętych - badania wstępne, e) pracowników zatrudnionych na pompowniach - badania wysokościowe 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol, - badania lekarzy specjalistów w tym m.in. w zakresie badań okulistycznych, kardiologicznych, RTG i EKG 3. Specyfika świadczeń medycyny pracy: Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne, badania lekarzy profilaktyków będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. Przewidywana ilość poszczególnych badań została określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 10.2 do druku Oferta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Liczba przeprowadzonych badań - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych Dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Saturn, Paryż, Grodziec, Porąbka - Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe - ok: 423 osoby, w tym badań wysokościowych ok. 386 osób b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne - ok. 15 osób. c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe - ok. 3 osób, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne - ok. 43 osoby, e) pracowników wykonujących pracę wymagające szczególnej sprawności psychofizycznej i osób wykonujących czynności specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego - badanie psychologiczne - ok. 176 osób. f) badania lekarskie dla kierowców - ok. 10 osób g) badania psychologiczne dla kierowców - ok. 5 osób 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: a) neurologicznych, b) laryngologicznych, c) okulistycznych, d) badania RTG i EKG - dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania dodatkowe wskazane przez lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne. Zakres badań będzie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych dla celów przewidzianych w kodeksie pracy. 3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 4. Udział lekarza, raz na kwartał, w komisji BHP. 5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 6. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w tym m.in. w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 7. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie się stosował do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2014 poz. 949) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 poz. 937). 9. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Liczba przeprowadzonych badań - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych Dla pracowników zatrudnionych na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I Gliwice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe - ok. 156 osób, w tym badań wysokościowych ok. 147 osób. b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne - ok. 15 osób c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe - ok. 2 osób, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne - ok. 25 osób, e) pracowników wykonujących pracę wymagające szczególnej sprawności psychofizycznej i osób wykonujących czynności specjalistyczne w ruchu zakładu górniczego - badanie psychologiczne - ok. 69 osób. 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: d) neurologicznych, e) laryngologicznych, f) okulistycznych, g) badania RTG i EKG - dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania dodatkowe wskazane przez lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne. Zakres badań będzie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych dla celów przewidzianych w kodeksie pracy. 3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 4. Udział lekarza, raz na kwartał, w komisji BHP. 5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 6. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w tym m.in. w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 7. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie się stosował do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2014 poz. 949) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 poz. 937). 9. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Liczba przeprowadzonych badań - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Saturn, Paryż, Grodziec, Porąbka - Klimontów, Niwka-Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części V w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół i udzielaniu pomocy medycznej, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik, praktykant, pracownik instytucji upoważnionej do kontroli działalności CZOK, pracownik podmiotu gospodarczego świadczącego usługi na rzecz CZOK ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy. 3. Na pompowniach CZOK w Części V zamówienia zatrudnionych jest 285 pracowników dołowych i 71 pracowników powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość lat pełnienia dyzurów lekarskich - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowniach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części VI w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół i udzielaniu pomocy medycznej, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik, praktykant, pracownik instytucji upoważnionej do kontroli działalności CZOK, pracownik podmiotu gospodarczego świadczącego usługi na rzecz CZOK ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy. 3. Na pompowniach CZOK w Części VI zamówienia zatrudnionych jest 196 pracowników dołowych i 26 pracowników powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość lat pełnienia dyzurów lekarskich - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na pompowni: Dębieńsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7.2. Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części VII w jak najkrótszym czasie, tj. do max. 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół i udzielaniu pomocy medycznej, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik, praktykant, pracownik instytucji upoważnionej do kontroli działalności CZOK, pracownik podmiotu gospodarczego świadczącego usługi na rzecz CZOK ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy. 3. Na pompowniach CZOK w Części VII zamówienia zatrudnionych jest 79 pracowników dołowych i 8 pracowników powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość lat pełnienia dyzurów lekarskich - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu pracy na zdrowie pracowników oraz badań psychologicznych dla pracowników SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK Centrum w okresie od 1.01.2016 r. do 31.12.2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie profilaktycznej opieki medycznej pracownikom SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK Centrum w okresie od 1.01.2016 r. do 31.12.2016 r. w zakresie: - badań wstępnych, - badania okresowe, - badania kontrolne, - badania końcowe, - badania wysokościowe do 3 i powyżej 3 m. Badania profilaktyczne należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 r. (Dz. U. Nr 69 poz. 332 z późn, zm.). 2. Badania psychologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Liczba przeprowadzonych badań - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX: Świadczenie usług w zakresie pełnienia dyżurów lekarskich pod telefonem przez 24 godziny w dni robocze i wolne od pracy dla pracowników SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK Centrum w okresie od 1.01.2016 r. do 31.12.2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9.1. Zakres usługi 1. Zakres pełnienia dyżurów lekarskich pod telefonem przez 24 godziny w dni robocze i wolne od pracy: 1) Pełnienie dyżurów lekarskich pod telefonem przez 24 godziny w dni robocze i wolne od pracy. 2) Lekarz dyżurny w trakcie pełnienia dyżuru lekarskiego po otrzymaniu informacji od dyspozytora kopalni lub pracownika służby BHP o wypadku przy pracy lub zachorowaniu pracownika ma obowiązek niezwłocznego stawienia się na terenie kopalni. Czas dotarcia lekarza nie może przekraczać 15 minut. 3) Do podstawowych obowiązków lekarza dyżurnego należy: zapewnienie zabezpieczenia lekarskiego w dni robocze oraz w dni wolne od pracy, udzielanie pomocy lekarskiej poszkodowanym, którzy ulegli wypadkowi przy pracy oraz osobom, które uległy zachorowaniom w pracy, niezwłoczne przybycie na miejsce zdarzenia na powierzchni lub gotowość do zjazdu na dół, w razie konieczności asystowanie przy transporcie poszkodowanego do szpitala, wydanie decyzji o wezwaniu do poszkodowanego karetki R, wydanie opinii lekarskiej, niezbędnej kopalnianemu zespołowi powypadkowemu do oceny rodzaju i skutków wypadku, ścisła współpraca z pracownikami służby BHP. 4) Dyżurujący lekarz nie może zakończyć dyżuru przed przejęciem obowiązków przez zmiennika. 5) W celu zapewnienia właściwej koordynacji obłożenia dyżurów lekarskich należy wyznaczyć spośród dyżurujących lekarza koordynatora, który będzie odpowiedzialny za sporządzanie miesięcznych harmonogramów pełnionych dyżurów, który powinien być dostarczony do punktu pierwszej pomocy do końca danego miesiąca na następny miesiąc. 6) Kopalnia dla każdego z dyżurujących lekarzy zapewni odzież, obuwie i środki ochrony indywidualnej na wypadek konieczności wykonania prze lekarza zjazdu na dół kopalni lub udania się na miejsce zdarzenia na powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość lat pełnienia dyzurów lekarskich - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X: Zapewnienie dyżurów lekarskich poza godzinami pracy przychodni świadczącej usługi badań profilaktycznych z zakresu pracy dla pracowników SRK S.A. Oddziału KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi 1. Zapewnienie dyżurów lekarskich poza godzinami pracy przychodni świadczącej usługi badań profilaktycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. 2. Zapewnienie zabezpieczenia medycznego lekarskiego w dni robocze w godzinach od 18:00 do 7:00 oraz w dni świąteczne, soboty i niedziele W godzinach od 7:00 do 7:00 dnia następnego wg harmonogramu miesięcznego ustalonego wspólnie z Zamawiającym. Czas dotarcia, lekarza do Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy nie może przekraczać 10 min. 3. Miejscem prowadzenia dyżuru w dni robocze w godz. od 18:00 do 7:00 oraz dni wolne od pracy, niedziele i święta jest dyżurka lekarska zlokalizowana w pobliżu Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy. 4. Dyżurujący lekarz musi posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza (nie wymagana jest konkretna specjalizacja medyczna). 5. Wymagane warunki zdrowotne dyżurującego lekarza muszą być udokumentowane zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do wykonywania czynności inspekcyjnych w podziemnych wyrobiskach górniczych zakładów górniczych wydobywających węgiel kamienny. 6. Potwierdzaniem rozpoczęcia wykonywania dyżuru przez lekarza jest wpis na liście obecności znajdującej się w Przyszybowym Punkcie Pierwszej Pomocy. 7. Do podstawowych obowiązków lekarza dyżurnego należy: a) Zapewnienie zabezpieczenia lekarskiego w dni robocze oraz w dni wolne od pracy. b) Niezwłoczne przybycie na miejsce zdarzenia na powierzchni lub gotowość do zjazdu na dół. c) W razie konieczności asystowanie przy transporcie poszkodowanego do szpitala. d) Wydanie decyzji o wezwaniu do poszkodowanego karetki R, e) Wydanie Opinii lekarskiej, niezbędnej kopalnianemu zespołowi powypadkowemu do oceny rodzaju i skutków wypadku. f) Ścisła współpraca z obsadą pielęgniarską Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy. g) Kontrola merytoryczna nad pracownikami Przyszybowego Punktu Pierwszej Pomocy w zakresie fachowości udzielanej pomocy poszkodowanym. 8. Dyżurujący lekarz nie może zakończyć dyżuru przed przejęciem obowiązków przez zmiennika lub przed przejęciem obowiązków przez lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę medyczną nad pracownikami KWK Makoszowy w godzinach pracy przychodni lekarskiej. 9. W celu zapewnienia właściwej koordynacji obłożenia dyżurów lekarskich należy wyznaczyć spośród dyżurujących lekarza koordynatora, który będzie odpowiedzialny za sporządzanie miesięcznych harmonogramów pełnionych dyżurów. Wykonawca w zawartej umowie zobowiązuje się do realizacji w/w ustalonego przez koordynatora harmonogramu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość lat pełnienia dyzurów lekarskich - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI: Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy - badań profilaktycznych dla pracowników SRK S.A. Oddziału KWK Makoszowy w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresu usług: 1. Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Zamawiającego, a w szczególności: wykonywanie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i końcowych, przeprowadzanie każdorazowo w ramach badań okresowych, obowiązkowo następujących badań : - morfologia - dla wszystkich pracowników, - EKG - dla pracowników dołowych zatrudnionych w warunkach zmiennego mikroklimatu, - EKG - dla pracowników powierzchni powyżej 40 roku życia, orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wydanych na jego podstawie, ocenę możliwości wykonywania pracy lub pobierania nauki przez pracownika (kursy kwalifikacyjne, podnoszenie kwalifikacji itp.), uwzględniającej stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy lub nauki, prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej, prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby zawodowe lub inne choroby związane z wykonywaną pracą, wykonywanie szczepień ochronnych, o których mowa w art. 17 Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 roku o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2013.947), monitorowanie stanu zdrowia osób pracujących, zaliczanych do grup szczególnego ryzyka, wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną praca, organizowanie i udzielanie pierwszej pomocy medycznej w nagłych zachorowaniach i wypadkach, które wystąpiły w miejscu pracy oraz wydanie Opinii lekarskiej, niezbędnej kopalnianemu zespołowi wypadkowemu do oceny rodzaju i skutków wypadku - czytelnie w języku polskim, w razie konieczności przewiezienia poszkodowanego do wyznaczonego punktu udzielania dalszej pomocy lekarskiej (przychodnia, szpital) transportem Zamawiającego w przypadkach tego wymagających, zapewnienie specjalistycznej opieki pielęgniarskiej lub lekarskiej, zapewnić uczestnictwo lekarza sprawującego nadzór nad Oddziałem KWK Makoszowy w zakresie medycyny pracy w posiedzeniach Kopalnianej Komisji ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy powołanej w trybie określonym w art. 23712 Kodeksu pracy (jeden raz na kwartał), właściwe udokumentowanie faktu przebywania na dole i dokonania przeglądu stanowisk pracy, zgodnie z Zarządzeniem KRZG Oddziału KWK Makoszowy w tym zakresie. 2. Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań pracowników zatrudnionych w warunkach narażenia na: a) hałas, b) pyły zawierające wolna krzemionkę, c) drgania mechaniczne, d) mgły (opary) kwasu siarkowego, e) promieniowanie ultrafioletowe i podczerwone, f) szkodliwe związki chemiczne występujące w powietrzu w czasie spawania lub ciecia metali, w tym cynku i inne czynniki chemiczne oraz innych badań wskazanych przez Zamawiającego występujących w środowisku pracy. 3. Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań pracowników zatrudnionych : przy obsłudze maszyn i urządzeń stosowanych w górnictwie, przy obsłudze monitorów ekranowych, na poziomie różnym od poziomu odniesienia (prace na wysokości), jako kierowcy, przy obsłudze urządzeń wysokonapięciowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Liczba przeprowadzonych badań - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.