eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6 szkoleń dla 41 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Skarżysko-Kamienna: Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6 szkoleń dla 41 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 318786 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 25 17 300, faks 041 25 17 306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.skarzysko.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa administracja zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6 szkoleń dla 41 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6 szkoleń dla 41 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 1: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych ( dla 5 osób) Zadanie nr 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym (dla 16 osób) Zadanie nr 3: Opiekunka domowa (dla 8 osób) Zadanie nr 4: Bukieciarstwo - florystyka (dla 5 osób) Zadanie nr 5: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci (dla 5 osób) Zadanie nr 6: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 (dla 2 osób) Szkolenia zostaną współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Projekt systemowy Nowe szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca składa: - oświadczenie, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Tekst jednolity: Dz.U. 2013r. poz. 674 z późn. zm.) - dla zadania 1,2,3,4,5,6. - oświadczenie, że posiada atest wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub inny równoważny dokument uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy wydany przez instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy - dla zadania nr 6

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca składa wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował minimum jedno szkolenie dla danej części o tematyce: dla zadania nr 1: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych ( dla min. 5 osób o wartości min. 5.000 zł); dla zadania nr 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym ( dla min. 10 osób o wartości min.5.000,00 zł); dla zadania nr 3: Opiekunka domowa (dla min. 5 osób o wartości min.5.000,00 zł); dla zadania nr 4: Bukieciarstwo - florystyka (dla 5 osób o wartości min. 5.000,00 zł); dla zadania nr 5: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci (dla min. 5 osób o wartości min. 5.000,00 zł); dla zadania nr 6: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 (dla min. 2 osób o wartości min. 3.000 zł); Zamawiający dopuści również szkolenia o tematyce zbliżonej. Przez tematykę zbliżoną należy rozumieć szkolenia których program i liczba godzin w 70% pokrywał się z tematem i liczbą godzin szkoleń będących przedmiotem zamówienia (w przypadku wątpliwości Wykonawca może zostać wezwany do przedłożenia programu zrealizowanego szkolenia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca składa : wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilości pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń sanitarnych. Minimalne wymagania lokalowe to: co najmniej jedna sala dydaktyczna dla każdej części odpowiadająca ilości osób wskazanych do szkolenia, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego. Ponadto: dla zadania nr 1 wymagany jest dostęp bez żadnych ograniczeń przez okres realizacji szkolenia do pracowni gastronomicznej lub restauracji; dla zadania nr 5 wymagany jest dostęp bez żadnych ograniczeń przez okres realizacji szkolenia do pracowni kosmetycznej lub zakładu kosmetycznego. Wykonawca, jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć dokument (np. umowa najmu), potwierdzający że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia bez żadnych ograniczeń. Ponadto wykaz ma zawierać : -w przypadku zadania nr 2 informację, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma typami kas fiskalnych. Na jedną kasę fiskalną musi przypadać nie więcej niż dwóch uczestników szkolenia. - w przypadku zadania nr 6 informację, że podczas realizacji zajęć praktycznych na jedno stanowisko robocze przypadać będzie nie więcej niż 2 uczestników szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa : wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w co najmniej jednym zakończonym szkoleniu) oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: w przypadku zadania 1: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach kucharskich. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 2: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń związanych ze sprzedażą. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 3: Opiekunka domowa - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach dla opiekunek. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz druga z wymienionych osób musi posiadać wykształcenie wyższe medyczne; w przypadku zadania nr 4: Bukieciarstwo - florystyka - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach florystycznych. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania nr 5: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach kosmetycznych. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać wykształcenie wyższe. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne; w przypadku zadania 6: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 - minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w zakresie objętym szkoleniem. Wszystkie z wymienionych osób muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje spełniające wymagania wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych w następujących wysokościach: dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 po 5.000,00 zł; dla zadania 6 - 3.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wartość ta podlega sumowaniu dla każdej części na którą składana jest oferta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta zgodna z załączonym drukiem Formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy- (załącznik nr 7 do SIWZ); oświadczenie o posiadaniu aktualnego atestu wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach uprawniającego do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub innego równoważnego dokumentu uprawniającego do szkolenia i egzaminowania spawaczy wydanego przez instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy - (załącznik nr 8 do SIWZ) dla zadania nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 67
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
  • 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
  • 4 - Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
  • 5 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy za wyjątkiem wystąpienia: - zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. śmierć, choroba, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo przez osobę lub osoby o właściwych uprawnieniach, wykształceniu i o doświadczeniu równym lub większym od doświadczenia osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia przewidzianego w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego. Występując z wnioskiem o zmianę kadry realizującej szkolenie, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać: przyczyny niedostępności osoby/osób zastępowanej/ych; czynności, które będą przez tą osobę/y wykonywane; kogo będzie(ą) miała(y) zastąpić; okres zastępstwa; - zmiany terminu trwania szkolenia wynikającą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - zmiany miejsca (adresu) wykonywania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - zmiany harmonogramu zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - zmiany ilości osób opisanych w przedmiocie zamówienia; Zamawiający informuje, że przy usłudze szkoleniowej opisanej w Załączniku nr 1 do SIWZ stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to w przypadku zadań nr 1,2,3,4,5,6, - 80% wskazanych osób na każde z tych szkoleń; - wszelkie inne zmiany, których nie można było przewidzieć, a nie działają na szkodę Zamawiającego. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.skarzysko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej, ul. 1 Maja 105, w pokoju nr 3 Biuro Podawcze (parter budynku) lub przesłać na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 67
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
    • 4. Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
    • 5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym dla 16 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym dla 16 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 67
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
    • 4. Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
    • 5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekunka domowa dla 8 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Opiekunka domowa dla 8 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 67
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
    • 4. Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
    • 5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bukieciarstwo - florystyka dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Bukieciarstwo - florystyka dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 67
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
    • 4. Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
    • 5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacja paznokci dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 67
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
    • 4. Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
    • 5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 dla 2 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu systemowego Nowe Szanse w MOPS II Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 67
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem - 25
    • 3. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
    • 4. Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 2
    • 5. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.