eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa energii elektrycznej do budynków koszarowo-garażowych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Nr sprawy MT.2370.4.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Wrocław: Dostawa energii elektrycznej do budynków koszarowo-garażowych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Nr sprawy MT.2370.4.2015
Numer ogłoszenia: 318716 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267948 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3207051, faks 71 3207005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do budynków koszarowo-garażowych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Nr sprawy MT.2370.4.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot - 09310000-5 - elektryczność Dodatkowe przedmioty - 09.30.00.00-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do 7 budynków koszarowo-garażowych i 1 budynku biurowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Szacunkowa ilość energii dostarczanej w okresie trwanie umowy - 36 miesięcy dla obiektów wyszczególnionych w pkt. III ppkt. 3 wynosi 849 900 KWh. 3. Szczegółowe warunki zamówienia ujęte są w układzie zadaniowym od nr 1 do nr 8. Zadanie nr 1 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 1 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 1 ul. Teatralna 16-20 50-056 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 1 wynosi 38 300 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 40A z mocą umowną 20,0kW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 2 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 2 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 2 ul. Gdańska 11 50-344 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 2 wynosi 32 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 30,0kW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 3 Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza Nr 3 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 3 ul. Krakowska 40/42 16-20 50-425 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 3 wynosi 36 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 40A z mocą umowną 20,0kW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 4 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 4 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 4 ul. Grabiszyńska 259 53-234 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 4 wynosi 33 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 38,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 5 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 5 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 5 ul. Kasprowicza 68 51-137 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 5 wynosi 28 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 40A z mocą umowną 20,0KW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 6 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 6 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 6 ul. T. Kościuszki 17 Kąty Wrocławskie Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 6 wynosi 24 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 32A z mocą umowną 19,0 kW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 7 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza Nr 8 Sprzedaż energii elektrycznej do budynku koszarowo-garażowego będącego siedzibą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Nr 8 ul. Ołbińska 21 50-233 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla JRG Nr 8 wynosi 42 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 63A z mocą umowną 35,0kW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 Zadanie nr 8 Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej Sprzedaż energii elektrycznej do budynku biurowego będącego siedzibą Komendy Miejskiej PSP ul. Kręta 28 50-233 Wrocław. Szacunkowe zapotrzebowanie energii w okresie jednego roku dla KM PSP wynosi 50 000 KWh. 1. Wykonawca będzie dostarczać energię w układzie 3 fazowym przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 25A z mocą umowną 8,0kW. 2. Miejsce dostarczania energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w załączniku, w kierunku instalacji Zamawiającego. 3. Miejsce zainstalowania układu pomiarowo-rozliczeniowego w budynku. 4. Zamawiający zaliczany jest do grupy taryfowej : C11 4. Dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej wygasa z dniem 31.12.2015r. 5. Umowa na usługę dystrybucji jest zawarta z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego TAURON Polska Energia S.A.. 6. Umowa na sprzedaż energii elektrycznej będzie zawarta od dnia 1.01.2016 z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą. 7. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy i innych ogólnie obowiązujących przepisach prawnych, Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy. 8. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej TAURON S.A., do której sieci podłączone są obiekty. 9. Rozliczenia za sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. 10. Zamawiający zastrzega, że opłata handlowa naliczana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 17,00zł. Zamawiający zastrzega zmiany treści umowy w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia, tj. zmiany prognozowanej ilości zużycia energii elektrycznej, wynikającej m.in. ze zmiany potrzeb związanych z występowaniem warunków atmosferycznych i posiadanych przez zamawiającego urządzeń. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający odpuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, 2. Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 3. Gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia zmian. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiące, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barton Energia Sp. z o.o., Al.Krakowska 48, 05-090 Janki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224979,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 188677,79

  • Oferta z najniższą ceną: 188677,79 / Oferta z najwyższą ceną: 205675,79

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.