eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › USŁUGA WYCINKI, NASADZEŃ I PIELĘGNACJI DRZEW (111/ZP/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Zgierz: USŁUGA WYCINKI, NASADZEŃ I PIELĘGNACJI DRZEW (111/ZP/14)
Numer ogłoszenia: 318694 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYCINKI, NASADZEŃ I PIELĘGNACJI DRZEW (111/ZP/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wycinki, nasadzeńi pielęgnacji drzew. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 4 zadania: ZADANIE NR 1 -usługa wycinki drzew na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz położonych w: -Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72; -Tomaszowie Mazowiecki, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 9; -Leźnicy Wielkiej (gm. Parzęczew); -Zgierzu, ul.Konstantynowskiej 85; -Łodzi ul: Źródłowej 52, 6-go Sierpnia 92,1-go Maja 90; -Jeżewie (gmina Zgierz). ZADANIE NR 2 - usługa dostawy nasadzeń drzew i krzewów na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział w Zgierzu położonych w: -Łodzi ul. Źródłowa 52, 6-go Sierpnia 92,1-go Maja 90; -Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72; -Regnach ( gm. Koluszki) -Zgierzu, ul. Konstantynowskiej 85; -Jeżewie (gmina Zgierz); ZADANIE NR 3 - usługa wycinki drzew na terenie administrowanym przez 31 WOG Zgierz- podlegająca nadzorowiWojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi.Zabytkowe założenie parkowe w Jeżewie (gmina Zgierz). ZADANIE NR4 - usługa dostawy i nasadzeń drzew na terenie zabytkowego założenia parkowego w Jeżewie (gmina Zgierz), podlegająca nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatorowi Zabytków w Łodzi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.31.10.00-6, 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadań nr 3 i nr 4: Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeśli wykaże , że dysponuje osobami spełniającymi warunki i kwalifikacje wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r.w sprawie prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków( Dz.U.2011 r. Nr 165, poz.987) tj: - Osoba kierująca pracami powinna posiadać tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji parków wpisanych do rejestru zbytków oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego typu terenów zabytkowych . - Osoby prowadzące prace powinny posiadać świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni lub odbyły co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodowa przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków. Warunek zostanie oceniony na podstawie załącznika nr 12 do SIWZ (wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia lub ich kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zad. nr 1 i 3: Wykonawcy winni udokumentować znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez dostarczenie dokumentu o ubezpieczeniu ich działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum : dla zadania nr 1 - 50 000,00 zł dla zadania nr 3 - 50 000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie (jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika z jej treści). W przypadku polisy, której suma gwarancyjna wyrażona będzie w walucie obcej Zamawiający przeliczy jej wartość wg średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert. - dotyczy tylko zad. nr 1 i 3; W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na oba zadania, wystarczające będzie złożenie jednej polisy na kwotę minimum 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Odział Gospodarczy Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz,pok. 102, bud.1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114) w godzinach pracy Kancelarii tj.: 8.00-10.00 i 12.00-14.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa wycinki drzew na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zgierz położonych w: -Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72; -Tomaszowie Mazowiecki, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 9; -Leźnicy Wielkiej (gm. Parzęczew); -Zgierzu, ul.Konstantynowskiej 85; -Łodzi ul: Źródłowej 52, 6-go Sierpnia 92,1-go Maja 90; -Jeżewie (gmina Zgierz)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wycinkę 291szt. drzew (zgodnie z wykazem gatunkowo - jakościowym przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ, do szczegółowego przedmiotu zamówienia(wraz z usunięciem pozostałości pni po wycince drzew tj. frezowanie na głębokości 20 cm pod powierzchnię terenu) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa dostawy nasadzeń drzew i krzewów na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział w Zgierzu położonych w: -Łodzi ul. Źródłowa 52, 6-go Sierpnia 92,1-go Maja 90; -Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72; -Regnach ( gm. Koluszki) -Zgierzu, ul. Konstantynowskiej 85; -Jeżewie (gmina Zgierz);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - usługę dostawy i nasadzenia 112 sztuk drzew i krzewów zgodnie z wykazem gatunkowo - jakościowym określonym w załączniku nr 5 do SIWZ do szczegółowego przedmiotu zamówienia; - wymianę ziemi, a w przypadku roślin kwasolubnych - torfu w ilości ok. 80 l z dodatkiem agrożelu (w stężeniu określonym przez producenta); - obsypanie miejsca nasadzenia korą (rozdrobnioną w ilości 50 l oraz niemieloną w ilości 25 l); - opalikowanie nasadzonych drzew - 3 szt. palików na każde drzewo;wysokość palików dostosowana do wysokości drzewa; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa wycinki drzew na terenie administrowanym przez 31 WOG Zgierz- podlegająca nadzorowiWojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi.Zabytkowe założenie parkowe w Jeżewie (gmina Zgierz)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wycinkę 29 szt. drzew na terenie wojskowego placu ćwiczeń w Jeżewie podlegającą nadzorowi konserwatora zabytków (zgodnie z wykazem gatunkowo - jakościowym przedstawionym w załączniku nr 7 do SIWZ do szczegółowego przedmiotu zamówienia); - pielęgnację 4 szt.drzew polegająca na usunięciu gałęzi obumarłych, nadłamanych, stwarzających niebezpieczeństwo dla mienia i ludzi (zgodnie z wykazem gatunkowo - jakościowym przedstawionym w w/w załączniku nr 7 do SIWZ) - usunięcie pozostałości pni (frezowanie na głębokości 20 cm pod powierzchnię terenu); - zabezpieczenie chemiczne przed odrostami (stężenie zg. z instrukcją preparatu); - uporządkowanie terenu po wycince i pielęgnacji wraz z zagospodarowaniem uzyskanego drewna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa dostawy i nasadzeń drzew na terenie zabytkowego założenia parkowego w Jeżewie (gmina Zgierz), podlegająca nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatorowi Zabytków w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - usługę dostawy i nasadzenia 11 sztuk drzew zgodnie z wykazem gatunkowo - jakościowym określonym w załączniku nr 10 do SIWZ do szczegółowego przedmiotu zamówienia; - wymianę ziemi, w ilości ok. 80 l z dodatkiem agrożelu (w stężeniu określonym przez producenta); - obsypanie miejsca nasadzenia korą (rozdrobnioną w ilości 50 l oraz niemieloną w ilości 25 l); - opalikowanie nasadzeń drzew liściastych - 3 szt. palików na każde drzewo; wysokość palików dostosowana do wysokości drzewa; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.