eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Choczewo.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Choczewo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Choczewo.
Numer ogłoszenia: 318518 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo , ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Choczewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) realizacja usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Choczewo; 2) dostarczanie i utrzymanie urządzeń do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (urządzeniami takimi są: worki w przypadku zabudowy jednorodzinnej i pojemniki dla zabudowy wielorodzinnej); 3) Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych; 4) Kontrola realizacji przez właścicieli nieruchomości selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 5) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem; 6) Osiągnięcie i udokumentowanie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 2. Przez nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy rozumie się nieruchomości wykorzystywane w całości do celów mieszkalnych oraz nieruchomości mieszkalno-użytkowe lub użytkowo - mieszkalne w części mieszkalnej. 3. Dane dotyczące Gminy Choczewo, istotne z punktu widzenia zamówienia: 1) powierzchnia gminy Choczewo wynosi 183,23 km2 (załącznik nr 8 do SIWZ); 2) przewidywana liczba obsługiwanych mieszkańców - 4 570 osób; 3) przewidywana ilość punktów adresowych wynosi 1368, w tym 6 budynków w zabudowie wielorodzinnej w miejscowości Choczewo, o łącznej liczbie lokali mieszkalnych 108. 4) W skład Gminy Choczewo wchodzą 32 miejscowości, w tym 14 sołectw: Borkowo Lęb., Choczewko, Choczewo, Ciekocino, Gościęcino, Jackowo, Kierzkowo, Kopalino, Łętowo, Sasino, Słajkowo, Słajszewo, Starbienino, Zwartówko. 5) przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 870 Mg/rok. 4. Wykaz miejscowości z podaniem punktów adresowych i przypisanej do tych punktów szacunkowej ilości mieszkańców, wg danych podanych w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, oraz informacją o sposobie zbierania odpadów stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz na bieżąco będzie aktualizowany przez Zamawiającego w miarę powstających zmian w tym zakresie (m.in. po weryfikacji zmian danych składanych w deklaracjach przez mieszkańców). Aktualizacje danych będą przekazywane Wykonawcy w formie elektronicznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Choczewo - załącznik nr 10 do SIWZ oraz obowiązującej uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - załącznik nr 11 do SIWZ w tym: 1) zmieszanych odpadów komunalnych; 2) plastiku (tworzyw sztucznych), metalu, makulatury (papieru i tektury) i opakowań wielomateriałowych (kartoników po mleku i sokach itp.); 3) szkła; 4) odpadów wielkogabarytowych (w tym stolarka okienna i drzwiowa, ceramika sanitarna) i zużytych opon (w ramach wystawek 2 razy do roku oraz w PSZOK); 5) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (w ramach wystawek 2 razy do roku oraz w PSZOK), 6) odpadów niebezpiecznych tj. chemikalia, akumulatory, leki, świetlówki (w ramach PSZOK oraz pojemnik na lekarstwa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego); 7) odpadów zielonych (w ramach PSZOK). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfiakcji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale III..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał tego dokumentu należy zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium dołączonej do oferty, natomiast kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem wpiąć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie Oddział Choczewo Nr konta 51 8350 0004 2600 0185 2000 0140 w terminie składania ofert a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał, za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Choczewo, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), w odniesieniu do rodzajów odpadów stanowiących co najmniej przedmiot zamówienia określonych kodami: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 23*, 20 01 28, 20 01 30, 20 01 32, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 39, 20 01 80, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07, 20 03 99). Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Choczewo należy dołączyć do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości o masie łącznej minimum - 500 Mg w sposób ciągły, w następujących po sobie 12 miesiącach. Dopuszcza się możliwość przedstawienia usług wykonywanych, a jeszcze nie zakończonych, zgodnie z zawartą umową. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę dysponowania: 1) bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie Choczewo lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Baza ta musi myć wyposażona w urządzenia do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, 2) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 3) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 4) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, 5) co najmniej jednym pojazdem specjalnym, służącym jako mobilny punkt zbierania odpadów komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany w treści umowy w zakresie: a. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b. gdy zmiana nie ma wpływu lub powoduje zwiększenie efektywności i jakości świadczonych usług, c. wprowadzenia zmian w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia np. w zakresie selektywnego zbierania odpadów, które to zmiany umożliwią Wykonawcy uzyskanie wymaganych poziomów recyklingu, d. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, e. zmiany warunków płatności, f. terminu realizacji zamówienia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usługi, Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, SEKRETARIAT pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.