eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa i rozbudowa zespołu kamienic Rynek 20,21 i Kapitulna 9 oraz zmiana sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na cele Muzeum Okręgowego w Tarnowie ETAP I-MODERNIZACJA KOTŁOWNI C.O. w ramach zadania Rewaloryzacja,konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji zabytkowych obiektów Muzeum Okręgowego w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Tarnów: Przebudowa i rozbudowa zespołu kamienic Rynek 20,21 i Kapitulna 9 oraz zmiana sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na cele Muzeum Okręgowego w Tarnowie ETAP I-MODERNIZACJA KOTŁOWNI C.O. w ramach zadania Rewaloryzacja,konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji zabytkowych obiektów Muzeum Okręgowego w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 318456 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Tarnowie , Rynek 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6212149, faks 014 6261585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Samorządu Wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa zespołu kamienic Rynek 20,21 i Kapitulna 9 oraz zmiana sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na cele Muzeum Okręgowego w Tarnowie ETAP I-MODERNIZACJA KOTŁOWNI C.O. w ramach zadania Rewaloryzacja,konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji zabytkowych obiektów Muzeum Okręgowego w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania Inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa zespołu kamienic Rynek 20,21 i Kapitulna 9 oraz zmiana sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na cele Muzeum Okręgowego w Tarnowie ETAP I-MODERNIZACJA KOTŁOWNI C.O.w ramach zadania Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji zabytkowych obiektów Muzeum Okręgowego w Tarnowie, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedmiarami Zakres robót dotyczących przedmiotu zamówienia obejmuje Roboty rozbiórkowe skucie stropu w szachcie kotłowni,skucie tynków w pomieszczeniu nowej kotłowni,przebicie otworu drzwiowego z nowej kotłowni do sąsiedniego pomieszczenia,skucie posadzki w pomieszczeniu nowej kotłowni,skucie i obniżenie części posadzki w pomieszczeniu sąsiadującym z nową kotłownią, wykucie otworu (bruzdy) na przewody kominowe do poziomu,dachu do kotłowni w piwnicy,wykucie otworu (bruzdy) na przewód wentylacyjny od poziomu dachu do kotłowni w piwnicy rozebranie parkietu oraz warstw posadzki i podbudowy w pomieszczeniu na parterze nr 0.21, skucie wylewki w pomieszczeniu 0.21,przekucie trasy dla rur z kotłowni starej do nowej (tymczasowe podłączenie kotłowni do istniejącej instalacji grzewczej, tymczasowe podłączenie kanalizacji do kanalizacji istniejącej),wywóz gruzu,Demontaż i wywóz starych kotłów z uwzględnieniem pocięcia kotłów istniejących. Roboty instalacyjne: Wykonanie instalacji kanalizacyjnej w nowej kotłowni i wyprowadzenie do pomieszczenia sąsiadującego, a następnie zaślepienie - studzienka schładzająca, wyprowadzenie kanalizacji z kotłowni w kierunku później planowanej dalszej części budynku, podłączenie zlewu i kratek ściekowych; odprowadzenie skroplin przez neutralizator,Wykonanie instalacji kanalizacyjnej w szachcie - wpust podłogowy, Wykonanie studni schładzającej wyposażonej w przenośną pompę odwadniającą z podłączeniem czasowym do istniejącej kanalizacji lub nad zlew, kratkę likwidowanej kotłowni, Doprowadzenie wody zimnej do pomieszczenia kotłowni i wykonanie instalacji w obrysie kotłowni w układzie docelowym,Wykonanie docelowych pionów wodnych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kotłowni zakończonych tymczasowo w poziomie parteru, Wykonanie instalacji w ramach technologii kotłowni centralnego ogrzewania - montaż instalacji rurowych w kotłowni, wykonanie obejścia tymczasowego dla rury gazowej omijając kotłownię, wykonanie podłączenia rury gazowej do kotłów; montaż dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych; montaż pomp obiegów kotłowych; montaż pompy obiegowej obiegu grzewczego istniejącej instalacji w budynku oraz budynków Ratusza i Rynku 16 pompa istniejąca do zdemontowania i ponownego zamontowania); wyprowadzenie pionów c.o. na poziom parteru i zaślepienie, Przystosowanie instalacji docelowych obiegów grzewczych do docelowej instalacji pomp obiegowych obiegów grzewczych Muzeum - bez montażu pomp obiegowych i zaworów regulacyjnych podmieszania. Wyprowadzenie instalacji poszczególnych, docelowych obiegów grzewczych poza obrys pomieszczenia kotłowni w sposób umożliwiający dalszą rozbudowę w wersji docelowej. Tymczasowe podłączenie kotłowni do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania; montaż systemu Aktywnego Alarmu Gazowego AAG (Zamawiający posiada wszystkie elementy systemu); automatyka kotłowni ze sterowaniem pogodowym; płukanie istniejącej instalacji c.o. przed podłączeniem do nowej kotłowni.Rozruch instalacji; Przełączenie istniejących obiegów w budynku muzeum i instalacji zasilające obiekty zewnętrzne do projektowanych kotłów z czasowym pozostawieniem istniejących przewodów tranzytowych. Na przewodach przełączanych należy zabudować zawory odcinające , regulacyjne nastawne, termometry. I manometry.Wykonanie instalacji elektrycznych w kotłowni - montaż rozdzielnicy i osprzętu elektrycznego, szafy sterowniczej automatyki kotłowni ze sterowaniem pogodowym; Wykonanie instalacji alarmowych w kotłowni - instalacja przeciwpożarowa; instalacja antywłamaniowa; Uszczelnienie przeciwpożarowe wszystkich przebić i przejść instalacyjnych przez przegrody ppoż.(ściany kotłowni),Roboty murarskie i wykończeniowe:wstawienie wkładów kominów systemowych i zamurowanie bruzdy wykończenie komina na dachu cegłą klinkierową, wykonanie obróbek blacharskich i dekarskich (uzupełnienie pokrycia dachowego),Wymurowanie z cegły komina wentylacyjnego, wykonie obróbek blacharskich i dekarskich na dachu Wykonanie izolacji i warstw posadzkowych w nowej kotłowni,Wykonanie wylewki oraz tymczasowych drewnianych schodów w pomieszczeniu sąsiadującym z kotłownią (nr -1.02),Wzmocnienie stropu i wykonanie wylewki w pomieszczeniu na parterze Osadzenie drzwi przeciwpożarowych do kotłowni,Wykończenie wnętrza szachtu (izolacje, wylewki, okładziny),Osadzenie okna do szachtu,Zamurowanie przejścia ze starej do nowej kotłowni, Oczyszczenie, odgrzybienie cegieł i wykonanie tynków na ścianach kotłowni,Wykonanie posadzki w kotłowni,Tynkowanie i malowanie kotłowni,Osadzenie kraty nad szachtem (oraz ew.zadaszenia),Zamontowanie kanału nawiewnego w kotłowni. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, dodatkowych wytycznych i wymaganiach Zamawiającego oraz przedmiarach. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszystkich robót tymczasowych, organizacyjnych, zabezpieczających, których wykonanie będzie konieczne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. , poz. 907 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał jako strona umowy, tj. zakończył roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia rozumie się wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie budynku niemieszkalnego zabytkowego. (z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie), o wartości robót budowlanych co najmniej 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą powyżej.Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt VI.A ppkt.9 SIWZ, zawierającego główne roboty wskazane przez Wykonawcę, jednakże w ilości co najmniej 1 (jedna) i sporządzonego zgodnie ze wzorem, zał. Nr 4 do SIWZ. W wykazie należy wskazać podmioty na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, rodzaj obiektu zgodnie z PKOB, data i miejsce wykonania robót, wartość brutto robót budowlanych, powierzchnia użytkowa obiektu. Do wymienionych w wykazie robót budowlanych Zamawiający żąda załączenia dowodów (w rozumieniu paragrafu 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) potwierdzających, że robota budowlana wskazana w wykazie została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - tj. poświadczenie, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wynosiło co najmniej 30 osób. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy według zał. Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (zał. nr 5 do SIWZ). W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (ew. nr uprawnień), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w stosunku do osób, którymi będzie dysponował, a nie jest ich pracodawcą lub nie łączy go z nim umowa cywilno-prawna, załącza pisemną informację o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z pisemnym oświadczeniem podmiotów dysponujących nimi o udostępnieniu zasobów w tym zakresie na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Wykonawca dla każdej z osób wymienionych w tabeli przedstawi informację o doświadczeniu zawodowym. Za doświadczenie na stanowisku kierowniczym Zamawiający uważa praktykę zawodową po uzyskaniu uprawnień budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub jego zastępcy, kierownika robót. Jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach , to okres doświadczenia nie będzie zsumowany. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak w treści postawionych wyżej warunków, spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Do wykazu osób, o którym mowa w pkt. VI.A ppkt.11 SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.A ppkt.12 SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z prawem budowlanym. Zamawiający dokona również oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pkt VI.A ppkt.4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże że: 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 zł. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji aktualnej, tj. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Informacja stanowi dokument, o którym mowa w pkt. VI.A ppkt.13 SIWZ. 2. posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000 zł. Zamawiający dokona również oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) wymienionego w pk.t VI.A ppkt.4 SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.) Zamawiający oceni spełnienie warunku braku podstaw do wykluczenia na podstawie oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VI.A ppkt.5 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI.A ppkt. 6, 7, 8 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. 2. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn wskazanych w § 7 ust. 4 niniejszej umowy, c) przedłużenia terminu realizacji zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których nie będzie możliwe dotrzymanie terminu zakończenia robót w następujących sytuacjach : - jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, - wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Tarnowie Rynek 3 33-100 Tarnów IIp.pokój 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Tarnowie, ul. Rynek 3, 33-100 Tarnów, sekretariat pok.108 I piętro, do dnia 9.10. 2014 r. do godz. 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.