eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa drogi gminnej w miejscowości Gromada od km 0+000 do km 1+ 588,20 - etap I -od km 0+000 do km 0+300

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Biłgoraj: Budowa drogi gminnej w miejscowości Gromada od km 0+000 do km 1+ 588,20 - etap I -od km 0+000 do km 0+300
Numer ogłoszenia: 318170 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj , ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6882830, faks 84 6863584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w miejscowości Gromada od km 0+000 do km 1+ 588,20 - etap I -od km 0+000 do km 0+300.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane dotyczące realizowanego przedsięwzięcia: STAN ISTNIEJĄCY: Fragment drogi na odcinku ok. 200m jest częściowo utwardzony materiałem kamiennym na szer. 3,0m. Do km 0+400 przebiega po śladzie istniejącej drogi gruntowej. Istniejące uzbrojenie: - w km 0+001 przy włączeniu do drogi powiatowej przebiega kabel telefoniczny wraz ze studzienką, następnie od studzienki wzdłuż drogi do km 0+030 - od km 0+003 wzdłuż drogi przebiega wodociąg w80 do km 0+048 - w km 0+060 przebiega wodociąg w32 - w km 0+014 o 0+042 pod drogą przebiega gazociąg g40 Nie stwierdzono występowania wody gruntowej na gł. 2,5m. Teren charakteryzuje się prostymi warunkami gruntowymi w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Z uwagi na proste warunki gruntowe, prosty schemat statyczny obiektu, zalicza się do pierwszej kategorii geotechnicznej. STAN PROJEKTOWANY: Na początkowym odcinku od km 0+000 do km 0+043 zaprojektowano przekrój półuliczny drogi z lewostronnym chodnikiem. Dalszy odcinek drogi będzie posiadał przekrój szlakowy. - Długość jezdni - 300m - Szerokość jezdni - 5,0m - Obustronne pobocze szer. 2x1,0m utwardzone materiałem kamiennym na szer. 0,75m - Lewostronny chodnik przy jezdni na początku odcinka o dł. 43,0m - Włączenie do drogi powiatowej nr 2916L wyokrąglone obustronnymi łukami o promieniu R=8,0m - Szerokość pasa drogowego 10m od km 0+000 do km 0+048, dalej 15,0m - Klasa techniczna drogi D - Kategoria ruchu: KR1 - Podłoże gruntowe: G1 - Szybkość projektowa: Vp = 40km/h Projektowana konstrukcja nawierzchni: - Warstwa odsączająca z piasku gr. 20cm; - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5 - 63mm gr. 15cm - Górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 0 - 31,5mm gr.12cm - Warstwa wiążąca z masy mineralno - bitumicznej gr. 4cm o uziarnieniu 0-20mm - Warstwa ścieralna z masy mineralno - bitumicznej gr. 4cm o uziarnieniu 0-12,8mm Projektowana konstrukcja chodnika: - Krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej zoporem - Obrzeże betonowe 20x6 - Warstwa odsączająca z piasku gr.10cm - Kostka brukowa gr.6cm na podsypce cem-piaskowej gr 3cm Konstrukcja jezdni na zjeździe publicznym (w km 0+046) jak dla jezdni zasadniczej. W zakresie zamówienia należy uwzględnić rozbiórkę oraz odtworzenie ogrodzeń sztachetowych (ok. 80m) oraz rozebranie baraków drewnianych (płyty ścienne - ok. 163,80m2, płyty dachowe - ok. 46,60m2, wiązary dachowe - ok. 36,00m). Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia należy dokonać przebudowy odcinka sieci gazowej oraz infrastruktury telekomunikacyjnej. Gazociąg, który podlega przebudowie wykonany jest w technologii PE. Przebudowa polega na likwidacji odcinka gazociągu śr c PE100 SDR11 PEDN50 (A-C) o długości 14m, likwidacji gazociągu śr c PE100 SDR11 PEDN25 (B-D) o długości 6m, a ułożeniu w zamian gazociągu śr c PE100 SDR11 PEDN50 (A-B-C) o długości 20m, przy jednoczesnym włączeniu w punkcie (B) skróconego gazociągu PEDN25 oraz likwidacji gazociągu śr c PE100 SDR11 PEDN50 (E-G-F) o długości 7m, a ułożeniu w zamian gazociągu śr c PE100 SDR11 PEDN50 (E-F) o długości 6m. Należy zabezpieczyć istniejący kabel światłowodowy XOTKTD 12J - OKO 47118 rurą dwudzielną A110PS o długości 18m oraz przebudować istniejącą studnię kablową SK-2 i słupek kablowy. Istniejące kable telekomunikacyjne miedziane należy przebudować za pomocą złączy równoległych bez przerw w łączności. Ze względu na obecność linii światłowodowej w obszarze kolizji prace należy wykonywać ręcznie. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączony: 1.Projekt budowlano - wykonawczy budowy drogi gminnej w m. Gromada 2.Projekt przebudowy gazociągu w związku z budową drogi gminnej w m. Gromada 3.Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy i zabezpieczenia sieci teletechnicznej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę infrastruktury, stanowiącymi załącznik do projektów budowlanych, wydanymi przez: 1.Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie Zakład w Sandomierzu (pismo znak: KSGVIII/OTE/68m/492/01/13 z 01.10.2013), 2.Karpacką Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie Oddział Zakład Gazowniczy w Sandomierzu (pismo znak: 800/E/WrTP/22/13 z dnia 22.02.2013), 3.Telekomunikację Polską S.A. (pismo znak: TOTTESBU/UP-z/22.02/13 z dnia 22.02.2013r.). Uwaga! Zamówienie obejmuje budowę drogi do km 0+300,00 Wymagany okres gwarancji minimum 5 lat. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia,rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA, Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). 4Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa drogi gminnej w msc. Gromada 5W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 6W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 8Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto- min. 1 robota budowlana

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykażą dysponowanie a)osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydanymi na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uzyskane według przepisów obowiązujących w kraju ich uzyskania uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie budowy dróg objętych niniejszym zamówieniem. b)osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydanymi na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uzyskane według przepisów obowiązujących w kraju ich uzyskania uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie przebudowy sieci gazowej objętej niniejszym zamówieniem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ( załącznik nr 4 do SIWZ), Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) poświadczenie podmiotu na rzecz, którego zostały wykonane roboty budowlane, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a. - W przypadku, gdy Wykonawca składa inny dokument, o którym mowa w pkt. b) zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia, o którym mowa w pkt a). - W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. - Wykonawca, w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót bud., zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowód będą budziły wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie , Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego roboty były lub miały być wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia przedstawia Wzór umowy- załącznik Nr 10 do SIWZ Strony przewidują możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy i określają warunki zmiany: 1.1 Zmiana terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu lub śniegu, niskich temperatury w ciągu doby) uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z warunkami technicznymi, c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie (np. czynniki o charakterze siły wyższej), W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punkcie 1.1 od a) do c), termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. d) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w trakcie realizacji umowy, mających wpływ na termin realizacji, e) konieczność wykonania robót dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punkcie 1.1 od d) do e) termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny na wykonanie robót wynikających z wprowadzonych zmian lub robót dodatkowych. 1.2 Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia umownego lub wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a) ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć lub wprowadzenia robót zamiennych W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w punkcie 1.2 a) wynagrodzenie umowne ulegnie zmianie o koszt robót objętych rezygnacją lub o wartość wynikającą z tytułu wprowadzenia robót zamiennych. b) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT na realizowany przedmiot umowy W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w punkcie 1.2 b) wynagrodzenie umowne może zostać zmienione. Zmiana może polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT oraz może dotyczyć wyłącznie robót realizowanych po dacie wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgora.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biłgoraj ul. Kościuszki 88 23- 400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biłgoraj ul. Kościuszki 88 23- 400 Biłgoraj Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.