eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie studium wykonalności do projektu pn."Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-24

Ogłoszenie nr 31815 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.

Białystok: Wykonanie studium wykonalności do projektu pn.: "Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Wykonanie Studium wykonalności do projektu pn.: "Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 000515000, ul. Słonimska  1, 15-950   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.bialystok.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.bialystok.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1, pok. nr 902 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studium wykonalności do projektu pn.: "Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku"
Numer referencyjny: BFE.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium wykonalności do projektu pn.: "Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku". W ramach prawa opcji Wykonawca zobowiązuje się ustosunkować do uwag (w tym wprowadzenia zmian do w/w dokumentów) zgłaszanych przez Instytucję Zarządzającą/Pośredniczącą na etapie oceny formalnej i merytorycznej wniosku o dofinansowanie w zakresie studium wykonalności. 2. Skrócony opis przedsięwzięcia: Zakres rzeczowy projektu pn. "Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku" obejmuje modernizację indywidualnych kotłowni lub palenisk węglowych (poprzez likwidację), zastąpienie ich źródłami o wyższej niż dotychczas sprawności wytwarzania ciepła z wyłączeniem montażu pieców węglowych oraz zastosowanie odnawialnych źródeł energii (kolektory słoneczne) w indywidualnych budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Miasta Białystok. Przyjęto, iż projekt będzie realizowany w latach 2017-2019, obejmie swym zakresem 450 gospodarstwach domowych. Beneficjentami ostatecznymi będą mieszkańcy Białegostoku, właściciele budynków jednorodzinnych położonych na terenie miasta Białegostoku, którzy zostaną wyłonieni w ramach otwartego naboru wniosków. Projekt realizowany będzie w ramach Strategii ZIT BOF zgodnie z Celem 5. Gospodarka niskoemisyjna i ochrona środowiska Działanie 5.2. Poprawa efektywności energetycznej i ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 5.2.5. Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej, współfinansowany w ramach RPOWP 2014-2020. Szacowana wartość projektu 8 000 000 PLN 3. Zakres merytoryczny zamawianego dokumentu: Studium Wykonalności musi być zgodne z obowiązującym prawem polskim i unijnym, obowiązującymi wytycznymi i programami dot. studium wykonalności. Powinno zawierać informacje niezbędne w fazie sporządzania wniosku o dofinansowanie projektów. Wszystkie obowiązujące dokumenty dostępne są za pośrednictwem strony internetowej: http://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/dowiedz_sie_wiecej_o_programie/zapoznaj_sie_z_prawem_i_dokument 1) Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie kompletnego Studium Wykonalności, zgodnego z wymogami programowymi. Dokument powinien zawierać m.in.: następujące informacje/rozdziały: a) podsumowanie i wnioski z przeprowadzonej analizy, b) analiza otoczenia społeczno - gospodarczego, instytucjonalnego, politycznego; analiza społeczno- gospodarcza obszaru oddziaływania, polityka rządowa, regionalna i lokalna (zgodność projektu ze strategiami: Strategia rozwoju społeczno - gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020, Strategia Rozwoju Polski Centralnej do roku 2020 z perspektywą 2030, Strategia Rozwoju Polski Południowej do roku 2020, Strategia Rozwoju Polski Zachodniej do roku 2020, Strategia UE Morza Bałtyckiego, Komunikat Komisji Strategia Europa 2020. Strategia na rzecz inteligentnego i zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu, Długookresowa Strategia Rozwoju Kraju ,,Polska 2030. Trzecia fala nowoczesności", Strategia Rozwoju Województwa Podlaskiego do roku 2020, Kontrakt Terytorialny dla Województwa Podlaskiego, Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2O14-2020, Strategia Rozwoju Miasta Białegostoku na lata 2011-2020 plus), zasady horyzontalne, komplementarności projektu z innymi działaniami, c) cele projektu: ocena potrzeb - analiza problemów, cele projektu - oddziaływanie, wskaźniki produktu i rezultatu, d) opis projektu: tytuł, lokalizacja, podmiot odpowiedzialny za realizację, analiza techniczna i technologiczna, e) analiza wykonalności oraz opcji, wykonalność instytucjonalna, analiza prawna wykonalności projektu, plan i harmonogram wdrożenia projektu, trwałość projektu, pomoc publiczna w projekcie, analiza opcji, analiza popytu, f) test pomocy publicznej, g) analiza finansowa, założenia, plan inwestycyjny, źródła finansowania projektu, prognoza przychodów i kosztów operacyjnych, określenie poziomu dofinansowania - metoda luki w finansowaniu, rachunek zysków i strat oraz rachunek przepływów pieniężnych, wskaźniki efektywności finansowej projektu, trwałość finansowa projektu i wnioskodawcy, h) analiza kosztów i korzyści (analiza ekonomiczna lub analiza efektywności kosztowej): założenia, identyfikacja kosztów i korzyści społecznych, ocena efektywności ekonomicznej projektu, i) analiza wrażliwości i ryzyka, j) analiza wpływu na zmiany klimatu i oddziaływania na środowisko Analiza powinna odnieść się wszystkich zagadnień i pytań z Formularza w zakresie Oceny Odziaływania na Środowisko tj. m.in.: realizacji celów w zakresie zmiany klimatu zgodnie ze strategią "Europa 2020", w tym zawierać informacje na temat wydatków związanych ze zmianą klimatu zgodnie z załącznikiem III do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 215/2014., stosowanie Dyrektywy 2000/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ("Ramowej Dyrektywy Wodnej"), ocena odziaływania nad jednolitą częścią wód. Analizie należy również poddać w jaki sposób projekt uwzględnia zagrożenia związane ze zmianą klimatu, kwestie dotyczące przystosowania się do zmian klimatu i ich łagodzenia oraz odporność na klęski żywiołowe. Należy również wskazać, jakie rozwiązania przyjęto w celu zapewnienia odporności na bieżącą zmienność klimatu i przyszłą zmianę klimatu w ramach projektu. Należy również opisać zgodność projektu z Planem Gospodarki Niskoemisyjnej oraz Programem ochrony powietrza realizowanym przez Miasto Białystok. k) analiza oddziaływania na środowisko Ze względu na specyfikę projektu należy uwzględnić planowaną redukcję emisji CO2 zarówno dla działania dotyczącego wymiany pieców jak i instalacji solarnych. Dane dotyczące redukcji emisji CO2 będą wskazane w audycie energetycznym ex-ante oraz programie funkcjonalno-użytkowym, l) promocja projektu. Studium wykonalności powinno zawierać wszystkie informacje wynikające z formularza wniosku o dofinansowanie projektu oraz być zgodne z kryteriami określonymi w wezwaniu nr RPD. 05.04.02-IZ.00 IZ. 00-20-005/17 z dnia 13 lutego 2017 r., Instytucji Zarządzającej RPOWP na lata 2014-2020 oraz Instytucji Pośredniczącej. W studium wykonalności powinny być zawarte również informacje i dane wynikające z kryteriów oceny projektów. W szczególności kryteria merytoryczne dopuszczające szczególne Kryteria oceny projektów w trybie pozakonkursowym do Działania 5.4. Strategie niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.2 Strategie niskoemisyjne BOF. Zamawiający zamierza złożyć studium wykonalności jako załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Priorytet V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne Poddziałanie 5.4.2 Strategie niskoemisyjne BOF 2) Wykonawca w ramach Studium wykonalności przeanalizuje kwestie kwalifikowalności podatku VAT w projekcie, w związku z wdrożeniem od dnia 1 stycznia 2017 r. przez Miasto Białystok scentralizowanych rozliczeń z tytułu podatku VAT oraz koniecznością stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego od dnia 1 stycznia 2016 r. współczynnika i prewspółczynnika przy odliczaniu podatku VAT od wydatków, których przypisanie bezpośrednio do działalności gospodarczej nie jest możliwe, a służących jednocześnie czynnościom opodatkowanym jak i niepodlegającym ustawie o podatku od towarów i usług. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie wszelkich badań i analiz w celu określenia wskaźników rezultatu lub wskaźników do oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięcia. 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 901 w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 4 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: pdf, doc lub docx), łącznie z arkuszami kalkulacyjnymi i aktywnymi modelami, służącymi do dokonania obliczeń (w formacie xls lub xlsx). 5)Wykonawca w ramach realizacji zamówienia w ramach prawa opcji zobowiązany będzie do: a)poprawy dokumentów zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą/Pośredniczącą w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie projektu, którego studium wykonalności jest załącznikiem, w terminie wskazanym przez Zamawiającego; b)na każde wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści opracowanego studium Wykonalności, w szczególności w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu. 6)W przypadku opublikowania przez Instytucję Zarządzającą/Pośredniczącą zmian/uzupełnień dokumentów niezbędnych do opracowania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opublikowane zmiany i uzupełnić Studium Wykonalności zgodnie z obowiązującą wersją.

II.5) Główny kod CPV: 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 4 tygodnie od daty podpisania umowy, prace wynikające z prawa opcji do dnia 29.12.2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać iż, a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu studiów wykonalności, b)dysponuje min. 2 osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, z których każda posiada doświadczenie w realizacji min. 2 usług na wykonanie studiów wykonalności, poprzez uczestnictwo w zespole realizującym tego typu usługi. ZASTRZEŻENIE: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 3 usług; usługi nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca składa (dot. oferty ocenionej najwyżej): - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych) 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: 1)wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (na lub wg zał. nr 3 do SIWZ), oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg zał. nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy - nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postepowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
organizacja pracy 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z §2 projektu umowy: 1.Prace określone w § 1 ust. 1 - 6 umowy zostaną wykonane w terminie 4 tygodni od podpisania umowy, z zastrzeżeniem ust. 2,3,4. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia studium wykonalności w wersji roboczej w terminie 3 tygodni od podpisania umowy (w formie maila na adres poczty elektronicznej: b.fe@um.bialystok.pl w formatach: .pdf, .doc lub .docx). 2.Prace określone w § 1 ust. 7 umowy zostaną wykonane w terminie do dnia 29.12.2017 r., z zastrzeżeniem ust. 4. 3.Strony dopuszczają możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 o okres technicznie uzasadniony w przypadku: 1)zmiany przez Instytucję Zarządzającej/Pośredniczącej terminu naboru wniosków o dofinansowanie, 2)wystąpienia konieczności wykonania niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów, 3)zmiany zakresu rzeczowego projektu, 4)nie dostarczenia przez Zamawiającego materiałów, dokumentów lub danych niezbędnych do opracowania studium wykonalności, przy czym spis niezbędnych informacji oraz terminy ich przekazania Wykonawca uzgodni z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy, 5)przedłużającej się procedury wyłonienia wykonawców oraz wykonania Programu funkcjonalno-użytkowego i Audytu energetycznegi ex-ante do projektu "Modernizacja indywidualnych źródeł energii cieplnej lub elektrycznej w Białymstoku", będących przedmiotem odrębnych umów, 6)przedłużającego się procesu uzyskiwania uzgodnień, opinii i decyzji właściwych organów i instytucji, o czas opóźniania. 4.Strony dopuszczają możliwość skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 2 w przypadku skrócenia procedury oceny wniosku o dofinansowanie, 5.Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 1 wymaga formy pisemnej i uzasadnionego wniosku Strony wnioskującej o zmianę, ze wskazaniem przesłanek określonych w ust. 3. 6.Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 2 wymaga formy pisemnej i jest inicjowana przez Zamawiającego. Zgodnie z §10 projektu umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach art. 144 Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, innego podmiotu na którego zdolnościach Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp i osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych odpowiednio w § 13 umowy. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/03/2017, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.