eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 oraz ul. K. Miarki 15 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Mikołów: Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 oraz ul. K. Miarki 15 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13
Numer ogłoszenia: 318122 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242600, faks 032 3242612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących się przy ul. Kolejowej 2 oraz ul. K. Miarki 15 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy osób, którymi dysponuje świadczył usługę stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, na które składają się budynki wskazane poniżej, ich pomieszczenia oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach. Zamawiający wymaga, aby osoby oddelegowane do wykonywania czynności ochrony były wyposażone w mundur służbowy oraz identyfikator.
2.Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez osoby, którymi dysponuje wykonawca świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. , poz. 1099 ze zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą.
3.Zamówienie podzielone zostało na 2 części:
ZADANIE I :
a) Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna.
b)Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Wydział Lokalowy UM, Zakład Usług Komunalnych.
ZADANIE II
Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      - posiadają ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      - wykonali bądź wykonują w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
      Dla zadania I - minimum dwa zamówienia polegające na świadczeniu bezpośredniej usługi ochrony fizycznej mienia obiektów użyteczności publicznej, realizowane przez okres min. 6 miesięcy (nieprzerwanie) każda, o wartości wynoszącej min. 50.000,00 zł netto każde
      Dla zadania II - minimum dwa zamówienia polegające na świadczeniu bezpośredniej usługi ochrony fizycznej mienia (której zakres obejmował również monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i/lub napadu wraz z reakcją grupy interwencyjnej) obiektów użyteczności publicznej, realizowanej przez okres min. 6 miesięcy (nieprzerwanie) każda, o wartości wynoszącej łącznie min. 40.000,00 zł netto
      Za budynek użyteczności publicznej uznany będzie budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny.
      W sytuacji, kiedy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza wykazanie się nie tylko zamówieniami wykonanymi (zakończonymi), ale również wykonywanymi. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymagany okres wykonywania danej usługi (tj. min.6 miesięcy) musi dotyczyć części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu), a okres ten Wykonawca jest zobowiązany podać w Wykazie usług.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a)urzędowej zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem zamówienia, w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone bądź zwiększone adekwatnie do obowiązującej stawki podatku VAT,
b)zwiększenia czasu ochrony o dodatkowe godziny w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (uroczystości, wybory itp.) - zmiana stanowić będzie podstawę do zwiększenia wynagrodzenia, obliczonego na podstawie faktycznie zwiększonej ilość godzin oraz ceny jednostkowej za godzinę ochrony wskazanej w ofercie Wykonawcy;
c)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.mikolow.pl/index.php?opt=prze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów, ul.Kolejowa 2
pokój 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów, ul.Kolejowa 2
pokój 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna.
b)Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Wydział Lokalowy UM, Zakład Usług Komunalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. K. Miarki 15 - Biały Domek (2 osoby oddelegowane przez Wykonawcę do ochrony) - 208 h/tydzień
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a) Pilnowanie obiektu przez dwie osoby oddelegowane przez Wykonawcę do ochrony wg harmonogramu:
    - jedna osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony Urzędu Stanu Cywilnego od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania instytucji znajdujących się w budynku, tj. w poniedziałki w godz. od 7:30 do 17:00, od wtorku do czwartku w godz. od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:00
    - druga osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony wejścia głównego - całodobowo w dni robocze, soboty, niedziele i święta
    b) Dozór będzie sprawowany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód polegać ma na sprawdzaniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych, ewentualnym zamknięciu drzwi i okien, zamknięciu pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania, czy nie znajduje się tam osoba niepożądana, bądź czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po godzinach urzędowania w budynku ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie.
    c) Prowadzenie ewidencji wejścia i wyjścia.
    d)Zabezpieczenie kluczy oraz ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych.
    e) Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów.
    f) Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji).
    g) Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku.
    h) Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych.
    ul. Kolejowa 2 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 168 h/tydzień
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a)Pilnowanie przez jednego ochroniarza obiektu głównego wraz z pomieszczeniem spawalni - w dni powszednie, soboty, niedziele i święta całodobowo.
    b)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami.
    c)Zabezpieczenie według potrzeb łączności bezprzewodowej w ochranianym obiekcie
    d)Kontrola ruchu samochodowego, tj. wpuszczanie i wypuszczanie poprzez użycie szlabanu na wydzielony parking samochodów mających zezwolenie ZGL-u.
    e)Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych.
    f)Dbanie o porządek w pomieszczeniu socjalnym przeznaczonym dla ochroniarzy.
    g)Systematyczny obchód oraz kontrola obiektowa - w szczególności ochroniarz ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania - czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie;
    h)Zabezpieczenie kluczy, ich przechowywanie oraz wydawanie osobom uprawnionym.
    i)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji)
    j)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku
    k)Monitoring (przy pomocy siedmiu zamontowanych kamer) wymiennikowni ciepła, rozdzielni napięć oraz dróg wewnętrznych;
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Kard. Wyszyńskiego 13 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 128 h /tydzień
    Zakres obowiązków obejmuje:
    a)Pilnowanie parteru i pierwszego piętra obiektu- od godziny 15.30 do 7.30 w dni robocze i całodobowo w soboty, niedziele i święta.
    b)Dozór ma być wykonywany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznych, wodnych i gazowych, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku, na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie.
    c)Zabezpieczenie kluczy i ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych.
    d)Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów.
    e)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji)
    f)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku.
    g)Montaż urządzenia kontrolującego prace osoby oddelegowanej przez Wykonawcę do ochrony obiektu, zdalnie przesyłającego informacje na bieżąco do osoby nadzorującej osobę ochraniającą. Urządzenie musi być dodatkowo wyposażone w przycisk anty-napadowy.
    h)Dysponowanie grupą interwencyjną z czasem dojazdu do chronionego obiektu do 5 minut od chwili wezwania.
    i)Wykonywanie przez grupę interwencyjną każdego dnia minimum jednego podjazdu kontrolnego pod chroniony obiekt udokumentowanego w formie elektronicznej lub w formie podpisu złożonego u osoby oddelegowanej przez Wykonawcę do ochrony obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.