eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Warszawa: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny
Numer ogłoszenia: 318066 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części: 1)części I, II, III, IV, V; VI dotyczą sprzątania biur i pomieszczeń w budynkach oraz utrzymania porządku na terenach nieruchomości w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu; 2)części VII, VIII, IX, X, XI dotyczą sprzątania biur w Warszawie: przy ul. Chałubińskiego 8 i przy ul. Czerniakowskiej 81/83 oraz w Łodzi, w Olsztynie i Szczecinie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w odniesieniu do każdej części zamówienia w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp., stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego oraz usługi sprzątania biur wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a)w odniesieniu do części I; II; III; IV; V; VI co najmniej 2 usługi (tj. dwie odrębne umowy), trwające co najmniej 6 miesięcy każda, polegające na kompleksowym sprzątaniu nieruchomości w zakresie wskazanym poniżej: -w odniesieniu do części I; III; V; VI - utrzymania czystości w pomieszczeniach (w tym: sprzątania biur, pomieszczeń sanitarnych, magazynowych, mycia okien itp.) o powierzchni co najmniej 400 m2 oraz utrzymania porządku na terenie posesji (w tym: pielęgnacja zieleni, sprzątanie, odśnieżanie, odladzanie itp.) o powierzchni co najmniej 500 m2, -w odniesieniu do części II; IV - utrzymania czystości w pomieszczeniach (w tym: sprzątania biur, pomieszczeń sanitarnych, magazynowych, mycia okien itp.) o powierzchni co najmniej 1500 m2 każda, wraz z utrzymaniem porządku na terenie posesji (w tym: pielęgnacja zieleni, sprzątanie, odśnieżanie, odladzanie itp.) o powierzchni co najmniej 1000 m2. b)w odniesieniu do części VII, VIII, IX, X; XI co najmniej 2 usługi (tj. dwie odrębne umowy), trwające co najmniej 6 miesięcy każda, polegające na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w zakresie wskazanym poniżej: -w odniesieniu do części VII, VIII - utrzymania czystości w pomieszczeniach (w tym: sprzątania biur, pomieszczeń sanitarnych, magazynowych, mycia okien itp.) o powierzchni co najmniej 400 m2, -w odniesieniu do części IX, X; XI utrzymania czystości w pomieszczeniach (w tym: sprzątania biur, pomieszczeń sanitarnych, magazynowych, mycia okien itp.) o powierzchni co najmniej 60 m2 każda, Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla pozostałych części, jeżeli przedstawione dokumenty potwierdzą należyte wykonanie usług dla części o najwyższych wymaganych powierzchniach sprzątania spośród części, na które wykonawca składa ofertę, w zakresie wymaganym przez zamawiającego. Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: 1)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; 2)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia (np: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto); 3)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4)wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5)w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: kurier, osobiście - ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 65 w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30), poczta - ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 11:30, miejsce: kurier, osobiście - ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 65 w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30), poczta - ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie przy Al. Witosa 1. Zamawiający w zakresie części I wymaga: kompleksowego świadczenia usług: utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku, utrzymania w czystości posesji Zamawiającego, pielęgnacji zieleni w okresie wegetacyjnym, a w okresie zimowym odśnieżania, odladzania i innych czynności zapewniających bezpieczny dojazd i dojście. Powierzchnia podłóg w budynku wynosi ok. 519,8 m2. Teren wokół posesji ok. 729,6 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Krakowie przy ul. Pocieszka 5. Zamawiający w zakresie części II wymaga: kompleksowego świadczenia usług: utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku, utrzymania w czystości posesji Zamawiającego, pielęgnacji zieleni w okresie wegetacyjnym, a w okresie zimowym odśnieżania, odladzania i innych czynności zapewniających bezpieczny dojazd i dojście. Powierzchnia podłóg w budynku wynosi ok. 1964,2 m2. Teren wokół posesji ok. 2709 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Katowicach przy ul. Cedrowej 8. Zamawiający w zakresie części III wymaga: kompleksowego świadczenia usług: utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku, utrzymania w czystości posesji Zamawiającego, pielęgnacji zieleni w okresie wegetacyjnym, a w okresie zimowym odśnieżania, odladzania i innych czynności zapewniających bezpieczny dojazd i dojście. Powierzchnia podłóg w budynku wynosi ok. 494 m2. Teren wokół posesji ok. 1048 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24B. Zamawiający w zakresie części IV wymaga: kompleksowego świadczenia usług: utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku, utrzymania w czystości posesji Zamawiającego, pielęgnacji zieleni w okresie wegetacyjnym, a w okresie zimowym odśnieżania, odladzania i innych czynności zapewniających bezpieczny dojazd i dojście. Powierzchnia podłóg w budynku wynosi ok. 1884 m2. Teren wokół posesji ok. 1318 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego we Wrocławiu przy ul. Solskiego 5. Zamawiający w zakresie części V wymaga: kompleksowego świadczenia usług: utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku, utrzymania w czystości posesji Zamawiającego, pielęgnacji zieleni w okresie wegetacyjnym, a w okresie zimowym odśnieżania, odladzania i innych czynności zapewniających bezpieczny dojazd i dojście. Powierzchnia podłóg w budynku wynosi ok. 758,7 m2. Teren wokół posesji ok. 1255,1 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynku i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Transportowego Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 391. Zamawiający w zakresie części VI wymaga: kompleksowego świadczenia usług: utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku, utrzymania w czystości posesji Zamawiającego, pielęgnacji zieleni w okresie wegetacyjnym, a w okresie zimowym odśnieżania, odladzania i innych czynności zapewniających bezpieczny dojazd i dojście. Powierzchnia podłóg w budynku wynosi ok. 890 m2. Teren wokół posesji ok. 1150 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 f do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII Warszawa Biuro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8, 34 i 44 piętro. Zamawiający w zakresie części VII wymaga: dbałości o porządek we wszystkich pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny. Powierzchnia podłóg w pomieszczeniach dla piętra 34 i piętra 44 wynosi ok. 1896,8 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2 a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII Warszawa OT1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 81/83 . Zamawiający w zakresie części VIII wymaga: dbałości o porządek we wszystkich pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny. Powierzchnia podłóg w pomieszczeniach wynosi ok. 503 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2 b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Łodzi przy ul. Al. J. Piłsudskiego12. Zamawiający w zakresie części IX wymaga: dbałości o porządek we wszystkich pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny. Powierzchnia podłóg w pomieszczeniach wynosi ok. 138,4 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla został przedstawiony w załączniku nr 2 c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Olsztynie przy ul. Zientary Malewskiej 33. Zamawiający w zakresie części X wymaga: dbałości o porządek we wszystkich pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny. Powierzchnia podłóg w pomieszczeniach wynosi ok. 156 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2 d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Szczecinie przy ul. Firlika 20. Zamawiający w zakresie części XI wymaga: dbałości o porządek we wszystkich pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny. Powierzchnia podłóg w pomieszczeniach wynosi ok. 175,4 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2 e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.