eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków do miejsca wskazania przez Zleceniodawcę MGOPS w Sędziszowie w okresie od 02 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Sędziszów: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków do miejsca wskazania przez Zleceniodawcę MGOPS w Sędziszowie w okresie od 02 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 318048 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kardynała Wyszyńskiego 4, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3812169, faks 41 3811184.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgopssedziszow.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków do miejsca wskazania przez Zleceniodawcę MGOPS w Sędziszowie w okresie od 02 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół na terenie Miasta i Gminy Sędziszów oraz wydawanie na terenie placówek gorących posiłków (trzy razy w tygodniu drugie danie-poniedziałek, środa, piątek, dwa razy w tygodniu zupa pożywna-wtorek, czwartek) oraz uprzątnięcie i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji usługi, w celu dożywiania dzieci, młodzieży uczącej się -podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, realizowanego ze środków MGOPS w Sędziszowie. 2. Pod pojęciem pożywnej zupy należy rozumieć zupę z tzw. mięsną wkładką podaną ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego. 3. Drugie danie ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety. 4. Zleceniobiorca/oferent jest zobowiązany dostarczać posiłki w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne. Zleceniobiorca/oferent ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków a także jest zobowiązany do wydawania posiłków w każdej placówce wszystkim osobom objętym dożywianiem oraz uprzątnięcia i zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji usługi. Tym samym Zleceniobiorca/oferent w związku z wykonywaniem usługi występuje w roli wytwórcy odpadów, które zobowiązuje się zagospodarować zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. Posiłek podawany będzie w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi, które zapewnia Zleceniobiorca/oferent. 5. Brudne naczynia mają być uprzątnięte przez Zleceniobiorcę/oferenta natychmiast po spożyciu posiłku i wywiezione ze szkoły lub innej placówki w tym samym dniu. 6. Posiłki powinny być przygotowane według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami zbiorowego żywienia. Zleceniobiorca/oferent będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 7. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zleceniodawca kosztami badania obciąży Zleceniobiorcę/oferenta. 8. Zleceniodawca nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Zleceniobiorca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół i Kierownikiem MGOPS w Sędziszowie. Przykładowy jadłospis będzie przedstawiany Kierownikowi MGOPS i Dyrekcji placówek z tygodniowym wyprzedzeniem. Godziny dostarczania i miejsce wydawania posiłków Zleceniobiorca ustali z Dyrektorami poszczególnych szkół i placówek. 9. Zleceniodawca wyklucza możliwość wykonywania przedmiotu zamówienia przez Zleceniobiorcę/oferenta przy udziale podwykonawców. 10. Zamówienie obejmuje 6 szkół z terenu miasta i gminy Sędziszów tj.: a) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sędziszowie - 32 posiłków dziennie b) Szkoła Podstawowa w Tarnawie - 14 posiłków dziennie c) Szkoła Podstawowa w Pawłowicach - 15 posiłków dziennie d) Szkoła Podstawowa w Krzcięcicach - 7 posiłków dziennie e) Gimnazjum w Boleścicach - 5 posiłków dziennie f) Szkoła Podstawowa w Mstyczowie - 7 posiłków dziennie Szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem wynosi ok. 80 dziennie. Liczba ta może w trakcie okresu dożywiania ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie może być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w rejestrze KRS lub ewidencji działalności gospodarczej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat zamówień w zakresie usług przygotowywania i dostarczania posiłków z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków i nie podleganiu wykluczeniu. 3. Wykaz wykonanych dostaw. 4. Oświadczenie o zdolności do wykonania zadania i kondycji firmy. 5. Oświadczenie o posiadanych środkach transportu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mgopssedziszow.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kardynała Wyszyńskiego 4, 28-340 Sędziszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kardynała Wyszyńskiego 4, 28-340 Sędziszów, pokój nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.