eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozdrażew › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Rozdrażew: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew
Numer ogłoszenia: 318000 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rozdrażew , ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7221305, faks 062 7221370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych, - odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych zebranych w workach bądź pojemnikach do segregacji odpadów, - dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów w kolorystyce zgodnej z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gm. Rozdrażew. - odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego cztery razy w roku trakcie obowiązywania umowy, - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, raz na kwartał, - odbiór z punktów zbiórki przeterminowanych leków raz na miesiąc, - odbiór zebranych baterii, transport i zagospodarowanie, raz na kwartał, - odbiór na zgłoszenie Zamawiającego odpadów komunalnych (wyjątkowe przypadki) Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: - ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z póź.zm) oraz w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U.z 2013r. poz.21) - uchwale Nr IX/56/2015 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 30 października 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, - uchwale Nr IX/58/2015 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 30 października 2015r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew - stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. A/ odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów zmieszanych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy. Zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach o pojemnościach 120l, 240l, 1100l. Obowiązek wyposażenia nieruchomości w pojemniki do odpadów zmieszanych leży po stronie właściciela nieruchomości. B/ odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru selektywnie gromadzonych odpadów z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy. Selektywna zbiórka odpadów na nieruchomościach zamieszkałych, na których zlokalizowanych jest nie więcej niż siedem lokali prowadzona będzie w systemie workowym lub w pojemnikach (odpady zielone). Odpady gromadzone będą w czterech workach: - tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe - worek żółty, - papier i tektura - worek niebieski, - szkło bezbarwne i kolorowe - worek zielony, - odpady zielone (części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych) - worek brązowy lub pojemniki o pojemności od 80-1100 litrów W przypadku nieruchomości, na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali odpady zbierane selektywnie gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100 litrów lub w workach: - szkło bezbarwne i kolorowe - pojemnik 1100l lub w workach kolor zielony, - tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - pojemnik 1100 l i workach, kolor żółty, - papier i tektura - pojemnik 1100 l lub worki - kolor niebieski, - odpady zielone - worek brązowy lub pojemniki o pojemności od 80 do 1100 litrów. C/ dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia worków do selektywnej zbiórki odpadów o następujących parametrach: 1) worek żółty, o pojemności 80 l lub 120 l wykonany z folii polietylenowych LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, 2) worek niebieski, o pojemności 80l lub 120 l, wykonany z folii LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania papieru i tektury, 3) worek zielony, o pojemności 80 l lub 120 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania szkła bezbarwnego i kolorowego, 4) worek brązowy, o minimalnej pojemności 120 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów - do zbierania odpadów zielonych (części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych) lub pojemnik. W przypadku odbioru odpadów zielonych z pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia mieszkańców w pojemniki na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki do selektywnej zbiórki odpadów w następujący sposób: 1) w terminie odbioru odpadów segregowanych w miesiącu styczniu dostarczy do każdej posesji, której właściciel zadeklarował segregowanie odpadów po 1 worku w kolorach: żółtym, niebieskim, zielonym. Szacunkowa ilość - po 1.050 szt. w każdym kolorze. 2) w terminie do 15 stycznia 2016r. do siedziby Zamawiającego w celu udostępnienia właścicielom nieruchomości w przypadku zwiększonego zapotrzebowania w okresie pomiędzy terminami zbiórki odpadów. Wymagana ilość: - po 200szt. worków na szkło i tworzywa sztuczne, papier i tekturę. - do 30 marca 2016r., 100 szt. worków na odpady zielone. 3) Począwszy od zbiórki odpadów segregowanych w miesiącu styczniu 2016r. Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać właścicielom posesji worki do zbiórki selektywnej: szkła ( kolor zielony), tworzyw sztucznych ( kolor żółty), makulatury ( kolor niebieski)o wybranej przez właściciela posesji pojemności worka ( 80 l lub 120 l). Zamawiający przedłoży do 30 stycznia 2016 r. wykaz posesji, do których należy dostarczyć worki o większej pojemności (120 l). 4) w terminach odbioru odpadów zbieranych selektywnie do wszystkich nieruchomości, których właściciele zadeklarowali zbiórkę odpadów w sposób selektywny. Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych, Wykonawca winien dostarczyć nowe worki w ilości i rodzaju odpowiadające liczbie odebranych worków. Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali worków do zbierania odpadów zielonych oraz papieru i tektury. D/ odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dwukrotnego ( raz na pół roku) przeprowadzenia zbiórki z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, wystawionego przed posesję (w formie tzw. wystawki). Wykonawca zobowiązany jest wpisać termin przeprowadzenia zbiórki objazdowej do harmonogramu odbioru odpadów stanowiącego załącznik do umowy. E/ odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w ramach mobilnego punktu zbiórki odpadów Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować raz w kwartale zbiórkę w punkcie zbierania odpadów. W tym celu Wykonawca przeprowadzi zbiórkę odpadów na terenie miejscowości Rozdrażew w godz. od 900 do 1400. Wykonawca zobowiązany jest wpisać termin zorganizowania ww. punktu do harmonogramu odbioru odpadów stanowiącego załącznik do umowy. Rodzaje odpadów objętych zbiórką: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; - odpady wielkogabarytowe; - przeterminowane leki i chemikalia, w ilości nieograniczonej; - przenośne baterie i akumulatory; - zużyte opony, w ilości do 4 szt. od jednego pełnoletniego mieszkańca; - odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 150 kg z jednej nieruchomości; - papier i tektury; - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale; - szkło (bezbarwne i kolorowe); - odpady zielone; - pozostałe odpady problemowe (np. świetlówki, żarówki, szyby, porcelana). F/ odbiór z punktów zbiórki przeterminowanych leków , baterii i przenośnych akumulatorów Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru przeterminowanych leków z aptek oraz odbioru baterii i przenośnych akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy. Na dzień 1 stycznia 2016 r. zbiórką objęte będą następujące punkty: - apteki przy ul. Krotoszyńskiej 9 i ul. Koźmińskiej 10 w Rozdrażewie, - Zespoły Szkół Publicznych w Nowej Wsi i Rozdrażewie (ul. Krotoszyńska 42), - Urząd Gminy Rozdrażew - budynek przy ul. Rynek 1. Pojemniki do zbiórki stanowią własność Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zgłoszenia się do udziału w zbiórce kolejnych aptek..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie obowiązywania umowy zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaścietysięcyzłotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804, ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Rozdrażew Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew numer konta: 78 8409 000 102 000 2152 0000001 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rozdrażew. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 04.12.2015 r. do godz. 7, 30 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 3 niniejszego rozdziału. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.b-e. muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji zezwolenia lub licencji. 2) posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r (Dz.U.z 2013r poz 1399 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2013r. poz. 21) o odpadach, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienionych poniżej: Kategoria odpadu Kod odpadu Zmieszane odpady komunalne 20 03 01 Szkło oraz opakowania ze szkła 15 01 07, 15 01 06, 20 01 02 Papier, tektura (makulatura) 15 01 01, 15 01 06, 20 01 01 Metale oraz opakowania z metali 15 01 04, 15 01 06, 20 01 40 Tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02, 15 01 06, 20 01 39 Opakowania wielomateriałowe 15 01 05, 15 01 06 Odpady biodegradowalne (zielone) 20 02 01 Przeterminowane leki i chemikalia 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 30, 20 01 19*, 20 01 80 Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33*, 20 01 34 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 21*,20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 Meble i inne odpady wielkogabarytowe 20 03 07 Odpady budowlane i rozbiórkowe 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07 Zużyte opony 16 01 03

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Wykonawca winien złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik do SIWZ). Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje lub będzie dysponować samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości (łącznej): -co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników 120 l, 240 1, - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów selektywnie zebranych workach, - co najmniej jeden samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych, - co najmniej jeden samochód przystosowany do odbioru odpadów segregowanych z pojemników 1100 litrów, - co najmniej jeden samochód o pojemności 11m3 przystosowany do obsługi posesji znajdujących się przy drogach których szerokość wynosi ok. 2,5-3,0 m ( przystosowany do odbioru odpadów z posesji trudnodostępnych),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Posiada lub będzie posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę transportową z zapleczem technicznym, spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska oraz zaplecze biurowe umożliwiające codzienny kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego. c) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wymaganego sprzętu opisanego powyżej i złoży oświadczenie o posiadaniu lub prawie do posiadania bazy transportowej z zapleczem techniczno-biurowym opisanej powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozdrazew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rozdrażew ul. Rynek 3,63-708 Rozdrażew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Rozdrażew ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.