eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Mszana Dolna w sezonie 2015-2016 - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Mszana Dolna: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Mszana Dolna w sezonie 2015-2016 - II przetarg
Numer ogłoszenia: 317936 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Mszana Dolna w sezonie 2015-2016 - II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, obejmujących 6 Rejonów (Części): REJON VII- Lubomierz- część III: Królewska Góra-Nowaki, Chodnik- Królewska Góra, Nowaki, Dawczaki, Baniki, Mizery- Sobczaki, Pyrze, Górki, Wajdy- Chachatki, Złotniki- centrum wsi k. Kościoła, Snózki, Ogiele Dolne, Cyrki, Butory, Marczaki, Młyny I, Młyny II+ plac przed szkołą, Strzatki. Łączna długość km w REJONIE VII wynosi: 11,03 km. REJON XII- Łostówka- część I: Bulaki, Farganusy, Gabory, Ciemniaki+OSP+Sz.Podst., Sutory Dolne, Karkulki, Tworki, Ligasy, Knapczyki, Drobole I, Dudziki, Drobole II, Sąbki,Toboły-Kuczaje, Baniki, Sutory Górne, Pawlaki, Wróble. Łączna długość km w REJONIE XII wynosi: 8,81 km. REJON XIII- Łostówka- część II: Pod Skałą, Wsoły I, Wsoły II, Dziedziny-Zązki, Wojtyczki-Zagrody, Stachury, Niedośpiały, Chorągwiccy-Fornale, Podłazie, Myszoglądy. Łączna długość km w REJONIE XIII wynosi: 7,97 km. REJON XVI- Kasinka Mała- część III: Woźniaki-Gocałki, Pyrze-Kulówka-Czarnoty, Płoskonki, Szczypki, Widzisze, Jędrzkowce-Daniele, Dwór droga nr 8785, Dwór-parking przy cment.-plebania, Plac przy Szkole Nr 1,Wjazd+plac przy OSP, Nawary-Dziergonie, Łęg, Młyny - Siekacze, Pod Groblą i obok biblioteki, Kazamaty, Ksiki. Łączna długość km w REJONIE XVI wynosi: 11,32 km. REJON XVIII- Kasina Wielka- część I: Drągi-Gruszowiec, Skowronki, Chęcie-Burdziany, Żaby, Drągówka, Kubowicze Górne, Kordy-Ściurki-Grzesiczki, Jurki, Kopytki, Szkoła budynek B - droga i parkingi, Wojtasie, Sukówka-Kiczmale-Rogi, Bogacze I i II, Spyrki-Gargasy. Łączna długość km w REJONIE XVIII wynosi: 11,13 km. REJON XIX- Kasina Wielka- część II: Pańskie I, Pańskie II, Pańskie-do Krawca, Kalety-Pańskie, Kalety - Stacja PKP, Stacja PKP do rampy-Pod Górę, Stacja PKP-Kaletki, Kasina W (Lulki-Szymony), Mistarze, Horniki, Chrustki, Wójciki, Chałupki, Sabury, Miśki, Kocuby. Łączna długość km w REJONIE XIX wynosi: 12,52 km. Zamówienie obejmuje pełnienie dyżuru dyspozytorskiego sprzętu, bieżące monitorowanie stanu dróg oraz wykonywanie na drodze czynności związanych z utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu, zwalczanie śliskości zgodnie z wymaganym standardem jak w wykazie dróg dla wybranego Rejonu (Części). Maksymalna kwota jaką Zamawiający przeznaczył za świadczenie ZUD wynosi: - 38,00 zł. brutto za 1 km/dobę ( odśnieżanie, przeciwdziałanie śliskości) - 45,00 zł brutto za pełnienie dyżuru, -15,00 zł brutto - dodatek do dróg utrzymywanych w I standardzie. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania Wykonawcy, musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - na dzień składania ofert 8%.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o : rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane jest dysponowanie pojazdem przeznaczonym do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu dróg o mocy nie mniejszej niż 35 kW.(UNI MOG, ciągnik wyposażony w pług o szerokości dostosowanej do rodzaju wybranych dróg oraz urządzenie do posypywania, itd. a w przypadku Rejonu obejmującego chodniki dysponowanie sprzętem przystosowanym do chodników)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6, pok. nr 44...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6, pok. nr 32..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.