eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa i montaż wyposażenia pracowni multimedialnej dla Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Toruń: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni multimedialnej dla Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
Numer ogłoszenia: 317918 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy , ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumnowo.kei.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni multimedialnej dla Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w sali budynku Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy przy ul. Władysława Łokietka 5 w Toruniu wyposażenia meblowego i sprzętowego do pracowni multimedialnej. Wskazana pracownia powinna umożliwić realizację zajęć z zakresu wykorzystania sprzętu i aplikacji multimedialnych do tworzenia audycji dźwiękowych, filmów animowanych, grafiki komputerowej, fotografii oraz produkcji reklam. Odbiorcami oferty pracowni będą zarówno klienci indywidualni, jak również zorganizowane grupy szkolne i wycieczki. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego, przy ulicy Władysława Łokietka 5 w Toruniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 72.26.80.00-1, 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 32.32.46.00-6, 31.52.10.00-4, 32.33.00.00-5, 32.33.21.00-0, 32.33.23.00-2, 32.33.32.00-8, 32.34.00.00-8, 32.34.21.00-3, 32.34.24.20-2, 39.10.00.00-0, 39.51.61.00-3, 39.11.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY CZĘŚCI NR 1: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie sprzętu komputerowego wraz akcesoriami i oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. DOTYCZY CZĘŚCI NR 2: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie sprzętu multimedialnego i audiowizualnego w tym sprzętu fotograficznego, rejestrującego i oświetleniowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. DOTYCZY CZĘŚCI NR 3: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie mebli biurowych wraz z ich wyposażeniem o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zaakceptowany dokument Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Wykaz części zamówienia powierzonej do wykonania podwykonawcom - załącznik nr 8 do SIWZ. Dotyczy części nr 1 - Wykonawca załącza do oferty wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ certyfikaty tj.: Pkt 1 - Zestaw komputerowy: komputer stacjonarny typu MiniTower wraz z monitorem - certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz deklaracja zgodności CE oraz certyfikat ISO 9001:2008 dla firmy świadczącej usługi serwisowe dla zaoferowanych w pkt 1 produktów. Wykonawca załączy do oferty również dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta produktów zaoferowanych w pkt 1. Pkt. 2 - Komputer przenośny (laptop) - certyfikat ISO 9001:2008 dla firmy świadczącej usługi serwisowe dla zaoferowanego w pkt 2 produktu. Wykonawca załączy do oferty również dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta produktu zaoferowanego w pkt 2. Dotyczy części nr 3 - Wykonawca załącza do oferty karty katalogowe oferowanych mebli (wraz z wzornikami kolorystycznymi poszczególnych producentów z min. 12 kolorami do wyboru), obejmujących zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów Zamawiającego. Wykonawca załącza również atesty i certyfikaty potwierdzające spełnienie przez ofertowane produkty opisanych norm, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby. Wymagane atesty to (produkty wskazane według tabeli):Pkt 1 - Mobilny stół konferencyjny prostokątny z blatem uchylnym - norma EN 15372. Pkt 5 - Szafa z drzwiami żaluzjowymi - norma EN 14073-2 oraz dodatkowo atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (Zamawiający nie uzna za spełniające określone w niniejszym postępowaniu wymagania, atestów na poszczególne składowe części mebla). Pkt 6 - Szafka z żaluzją - Atest higieniczny na cały mebel lub daną linię meblową (Zamawiający nie uzna za spełniające określone w niniejszym postępowaniu wymagania, atestów na poszczególne składowe części mebla). Pkt 7 - Krzesło biurowe obrotowe - norma EN 1335, EN 1022 oraz EN 1021-1,2. Pkt 8 - Modułowy system siedzisk (2osobowy) - norm EN 129447-2. Pkt 9 - Modułowy system siedzisk (1osobowy) - normy PN EN 16139, PN EN 1022, PN EN 1728 oraz EN 129447-2. Pkt 10 - Modułowy system siedzisk (łącznik ? koła) - normy PN EN 16139, PN EN 1022, PN EN 1728 oraz EN 129447-2. Pkt 11 - Modułowy system siedzisk (2osobowy) - normy PN EN 16139, PN EN 1022, PN EN 1728 oraz EN 129447-2. Pkt 12 - Modułowy system siedzisk (1osobowy) - normy PN EN 16139, PN EN 1022, PN EN 1728 oraz EN 129447-2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty następująco: zmiana wynagrodzenia w wyniku odstąpienia od realizacji części umowy na wniosek Zamawiającego; zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objętych harmonogramem, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy, w tym również wynikające z wprowadzonych przez Zamawiającego zmian do projektów; zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; zmiany ilości lub terminów odbiorów, jeżeli będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; zmiany procedury wprowadzania poprawek do projektów, jeżeli będzie to uzasadnione specyfiką pracy Wykonawcy lub Zamawiającego; Zmiany dokonywane będą w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. W przedstawionych w ust. 2 pkt 2 przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumnowo.kei.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, ul. Władysława Łokietka 5, 87 - 100 Toruń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, ul. Władysława Łokietka 5, 87 - 100 Toruń, V piętro, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 72.26.80.00-1, 30.32.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.34.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.21.50-0, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 10
    • 3. Funkcjonalność - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt multimedialny i sprzęt audiowizualny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt multimedialny i sprzęt audiowizualny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.33.00.00-5, 32.33.21.00-0, 32.33.23.00-2, 32.33.30.00-6, 32.33.31.00-7, 32.33.32.00-8, 32.34.00.00-8, 32.34.20.00-2, 32.34.21.00-3, 32.34.24.20-2, 32.35.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble i wyposażenie biurowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble i wyposażenie biurowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.51.61.00-3, 39.51.60.00-2, 39.14.13.00-5, 39.11.00.00-6, 39.11.10.00-3, 39.11.11.00-4, 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 10
    • 3. Atrakcyjność wizualna - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.