Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Prażmów: Eksploatacja i konserwacja gminnej sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Prażmów w 2016r .wraz z usuwaniem awarii.
Numer ogłoszenia: 317906 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Wodaciągowo -Kanalizacyjne w Prażmowie , ul.Piotra Czołchańskiego 17/2, 05-505 Prażmów, woj. mazowieckie, tel. 22 736 15 81, faks 22 736 15 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gpwk.prazmow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja i konserwacja gminnej sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Prażmów w 2016r .wraz z usuwaniem awarii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : przyłączami na terenie Gminy Prażmów w 2016 r. wraz z usuwaniem awarii..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 41.11.00.00 - Woda pitna 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu, że te usługi zostały wykonane należycie (wg zał nr 6 do siwz) Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania lub wykonywania min. 1 usługi o tożsamym do zamówienia charakterze .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wskazujące osoby odpowiedzialne za wykonanie zamówienia z informacją dot. ich uprawnień zawodowych w branży sanitarnej i elektrycznej tj. posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (art.12 ustawy Prawo budowlane) oraz ich przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (wg zał nr 5 do siwz) Zamawiający wymaga dysponowania przez wykonawcę 2 osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia - w tym jedną za branżę sanitarną i drugą za branżę elektryczną
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2 wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg zał nr 4 do siwz) Zamawiający wymaga dysponowaniem przez wykonawcę min. 3 osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia w branży wod-kan posiadającymi aktualne wpisy do pracowniczej książeczki zdrowia (dot. badań lekarskich w tym badania na nosicielstwo wykonane przez SANEPID) ,oraz min. 2 osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych które posiadają kwalifikacje zawodowe - świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń ,instalacji i sieci o napięciu min 1 kV, nad urządzeniami zamontowanymi na SUW na stanowisku eksploatacji łącznie z pomiarami elektrycznymi oraz obsługą agregatu prądotwórczego o mocy min. 100kW .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca powinien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150 000 zł.(sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Ponadto nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami , spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Robocina - 5
- 3 - Sprzęt - 5
- 4 - Czas przystąpienia do zabezpieczenia awarii - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gpwk.prazmow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowo - Kanalizacyjne w Prażmowie ul. Czxołchańskieho 17/2, 05-505 Prażmów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowo - Kanalizacyjne w Prażmowie ul. Czxołchańskieho 17/2, 05-505 Prażmów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
- "Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój"
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
więcej: Woda pitna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.